![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() verkeerde knop gedrukt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 25 mei 2007 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat een klucht toch ! Dit kan alleen maar Vlaams-nationalisme zijn ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"democratisch"? Zo democratisch zijn de verkiezingen nu ook in niet in deze particratie, hè. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() En ongrondwettelijk, maar dat interesseert u als advocaat niet, "Hans"1.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke verkiezingen van 2008?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De val van Leterme I misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Na de val van de federale regering?
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we zien dat CD&V al mag beslissen wie N-VA aanneemt als lid op straffe van verbreking van het kartel denk ik niet dat die daar wakker van gaan liggen. N-VA had CD&V nodig en niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() Dat weet ik zo nog niet. Ik denk dat N-VA voor de CD&V meer kiezers aanbrengt dan Spirit en Vivant samen voor respectievelijk SP.A en VLD? Die procenten maken dan wel het verschil. Dat ze daarvoor karig beloond zouden worden, is het nadeel van de kleinere kartelpartner te zijn. Dat ze zich daarmee tevreden moeten stellen, is een andere zaak.
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Waarom niet? De federale staat is failliet aan het gaan. Bovendien, misschien willen ze zaken afpakken van de gemeenschappen? 't zou mij niet verwonderen.
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Waarom stuurt CD&V dan die jongen naar een debat over de zo belangrijke ziektezorg? Waarom mag die jongen daar van Leterme het woord splitsing niet gebruiken. Anderzijds is het wel goed dat reeds voor de verkiezingen duidelijkheid wordt geschapen. Laatst gewijzigd door luc broes : 26 mei 2007 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Waarom wordt die scoutsknaap door CD&V naar het zeer belangrijke debat over de ziektezorg gestuurd met verbod om het woord 'splitsing' te gebruiken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Op de website van CD&V is te lezen:
. "Om een zorg op maat te realiseren willen we de grootste autonomie in de besteding van de middelen en de organisatie van de zorg. Ook hier is en blijft de goedgekeurde resolutie het uitgangspunt." Ook hier blijkt het woord 'splitsing' onverwijld verdwenen. Nog goed dat er niet staat 'grootst mogelijke autonomie' Want wellicht zegt de PS dat het 'niet mogelijk' is en dan komt er niets van in huis, en gaat CD&V vrij uit. Laatst gewijzigd door luc broes : 26 mei 2007 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Het strafst van al is dat de cdenv zegt dat een staatshervorming geen breekpunt is maar een "veronderstelling"....
voor wie houden die tsjeven de mensen eigenlijk ? Deze keer maken ze de bocht al VOOR de verkiezingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op alle lijsten staan wel zwakkere figuren. Bij SPA vinden ze trouwens ook het optreden van Christine Van Broeckhoven ver beneden peil. Laatst gewijzigd door giserke : 26 mei 2007 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Cdv gaat NIETS doen voor Vlaanderen.
Weer aan de macht is hun enige doelstelling. Misbruik van Nva is het enige positieve wat de Cdv zal doen . Want die Nva-naievelingen gaan voor de zoveelste maal bedrogen worden en instorten. Heb ergens een vermoeden dat Nva-aanhangers onnozel zijn, maar niet zo onnozel als de Spiritters. De neergang zal dus sneller gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door luc broes : 26 mei 2007 om 17:22. |