![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee waarom iemand nog zou moeten gaan stemmen tout court?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() De roze pelikanen zijn terug... met hun kieken...
Laatst gewijzigd door Chipie : 28 mei 2007 om 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat vindt een strontbruine spitsmuis natuurlijk niet fijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Dat punt om de kinderbijslag drastisch te verhogen doet me denken aan de politiek van Hitler in de jaren dertig. Hij was er de uitvinder van de kinderbijslag.
Ik stelde ook vast dat het discours harder is geworden. Dat is positief. Politici horen expliciet te stellen waarvoor ze staan zonder enige mogelijkheid tot vervolging door de overheid. Alleen op deze manier kunnen mensen echt weten waarvoor ze stemmen. In dit land echter, is het mogelijk dat bijvoorbeeld een xenofobe, racistische negationist een mooi verhaal ophangt dat veel mensen aanspreekt maar geenszins overeenstemt met zijn ware overtuigingen. Alleen al de verkrachting van de principes van de rechtstaat door de andere conservatieve partijen, beschouw ik als maatschappelijk misdadig. Pseudo-intellectuelen moeten zichzelf even rekenschap beginnen geven aan welk risico zij hun alheilmakende democratie hebben bloot gesteld. PS: De conservatieve partijen zijn de partijen die blijven denken in een maatschappijmodel dat stamt uit de negentiende eeuw. Kortom, er zijn geen progressieve partijen in dit land, alleen partijen die beweren het te zijn.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 28 mei 2007 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij die hopelijk wèl over meer dan een gram hersens beschikt: de Franstaligen (inbegrepen de Walen) willen ons geld ze willen ons grondgebied de Vlaamse Rand ze dringen ons hun taal op ze weigeren Nederlands te leren Di Rupo is tegen de IJzeren Rijn enzovoort enzoverder En dan zeg jij dat o schande het VB 'tegen de Walen' is. En dan praat jij over een gelddrukkerijtje als het VB zegt wat met het geld van de transfers zou kunnen verwezenlijkt worden. Je zegt dat het VB egoïstisch is, wat zijn de Franstaligen dan wel? NVA en VB moeten in eerste plaats samenwerken, in plaats van mekaar te bestoken met zinloze argumenten van de tegenstrever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zou u op me stemmen moest ik u de hemel op aarde beloven indien die belofte enkel uitvoerbaar zou zijn moest mijn partij in een klap 25% meer halen, en de FDF de grootste overwinnaar in wallonie was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Ik ben een conservatief die blijft denken in een maatschappijmodel dat stamt uit een paar honder jaar voor Christus namelijk democratie.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dan die camion naar Henegouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Die zullen zich reppen met solidair zijn.
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een nationalistische regerig zal verondersteld zijn om correcties aan te brengen o.a. in verband met de hoge salarissen die bestuursleden zichzelf toekennen maar ook in verband met de inkomsten van het topbestuur van de parastatalen! Deze hoge salarissen zijn een wereldwijd verschijnsel en moet dringend gecorrigeerd worden. Qua parastatalen kan enkel gezegd worden dat daar politieke creaturen aangesteld worden met reuzesalarissen. Daarvoor wijs ik de vinger naar alle traditionele partijen zoals bv SPA, CD&V en VLD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo simplistisch valt dat niet uit te drukken. Het kan goed zijn dat die CEO's een zodanige meerwaarde hebben gecreëerd voor het bedrijf, bijgevolg is het ook logisch dat ze daarop worden vergoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementslid
|
![]() InBev heeft waarschijnlijk 500.000 aandeelhouders. Denk je echt dat die mensen schandalig rijk worden met hun belegging? Gelukkig heeft InBev nog aandelenkapitaal, anders bleef het een klein bedrijf met hooguit 1000 werknemers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() Voila, rijk word je toch niet met die 50 aandelen he? Zowat alle Belgen zijn indirect aandeelhouders door producten bij een bank aan te kopen. Er staat gewoon te veel geld aan de zijlijn klaar om belegd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij nu echt dat de mensen zo zot zijn? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 28 mei 2007 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |