![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zouden jullie dat niet beter doen met die Guido Nijs van jullie? Ik wil nog komen helpen hem naar Rusland te transfereren!!! Neen, beter nog, ik wil jullie alle hulp geven die ik kan, zolang die onverbeterlijke ruziestoker maar uit mijn buurt weg is! ![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, heeft Nijske nog niet voor ambras gezorgt binnen dat partijtje waarvoor jij hier reclame maakt? Hij zal het toch wel niet tof gevonden hebben dat Jo Claus en consoorten propaganda pro motorcross voeren, terwijl hij de witte ridder op het witte paard tegen de motorcross is? Of moeten we hier gewoon de 'tweezakkerij' van Dedecker mee illustreren? Jaja, die Nijs van jullie, 's lands liefste inwijkeling... maar waarom moet hij hier komen wonen??? Help! Stuur die eens terug de grens over aub! Dat hij daar wat kinderen met skateboards van straat gaat halen, of met zijn fietsje op verklikkingstocht door de buurt, owee als er wat stof naar zijn dikke bwm waait... oei oei oei... En dan hoor je Dedecker pleiten dat men best wel wat sneller mag rijden, even daarna hoor je Nijs zijn vrouw hier in een buurtwerkgroep in revolte gaan voor de toch wel zo verkeersonveilige buurt! Oei oei oei, niet dat hard rijden aub, da's slecht voor madam's 'Sontagsruhe'... En dan maar alle partijen afbellen, en wat komen slijmen bij Leo Pieters.. oh Tevergeefs, wat jammer nu! ![]()
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 28 mei 2007 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 28 mei 2007 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Parlementslid
|
![]() Duveltje: Hoe wil het VB de armoede dan concreet oplossen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is het niet de logike zelve als het Vlaams geld dat naar de walen gaat in Vlaanderen besteed wordt aan armen er minder armoede zal zijn? Een behoorlijk pensioen bevoorbeeld zodat mensen in de winter geen kou meer lijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is toch beter om te ijveren voor armoede bestrijding in gans öns land en niet enkel in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Die transfers zullen niet gestopt worden in de komende legislatuur maar zullen eerder afgebouwd worden (behoudens het VB niet tegenwerkt, zie o.a. de discussie omtrent het beperken van de werkloosheidsuitkeringen in de tijd). Ik ben ook niet zo naiëf om te geloven dat de integrale transfer beschikbaar gesteld wordt voor het spijzen van de vlaamse begroting. En dat er uit die zak zoveel geschenkjes kunnen gegeven worden zonder een deftige kostencalculatie (wat het VB nog niet gedaan heeft). Het voorstel blinkt uit door zijn eenvoud, en dat is dan ook zijn grootste gebrek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Sorry, eigen volk eerst.
![]() |
![]() |
#129 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wallonie heeft NOOIT naar ons gekeken toen ons mensen honger leden en zeer arm waren. Waarom zoudenwij het nu moeten doen. Ik voel mij in niets verbonden met deze Vlaminghaters. Laat ons voor de "sales flamins" waarbij de armoede weer aan het insluipen is zelf zorgen en voor niemand anders tenzij het in ons voordeel is. De nationalisten hebben een plicht tegenover elk lid van het volk. Noem het solidarisme als ge wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, bedankt... ik ben christen: uw egoïstische solidarisme zegt me niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom dan ook niet Antwerps geld in Antwerpse handen, Limburgs geld in Limburgse handen, Oost-Vlaams geld in Oost-Vlaamse handen, West-Vlaams geld in West-Vlaamse handen?
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dus als er minder corruptie is in Wallonië dan zou het principe "Vlaams geld in Vlaamse handen" niet meer opgaan?
![]() |
![]() |
#136 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb ook geen kostenberekening gezien bij de traditionele partijen. Indien er wel zo iets bestaat verwijs mij er naar aub. Het VB daarentegen weet wel waar ze de centen kunnen gaan halen. Schaf de transfers af en er zal overgenoeg overblijven om de voorstellen van het VB te verdubbelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Waar kan een mens allemaal geld vandaan halen?Goeie vraag.
Die onterechte miljardenstroom van vlaanderen naar wallonie.Dat alleen al is een enorme bom geld. Veel minder geld naar ontwikkelingshulp.Alleen nog geld sturen waar het echt noodzakelijk is en nut heeft.Nu pompen zeer veel landen miljarden euro's ieder jaar in landen waar het geen zin heeft. Idd,vlaams geld in vlaamse handen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Wij voelen ons niet solidair met profiteurs, met mensen die onze taal miskennen, die weigeren onze taal te spreken, die aanspraak maken op ons grondgebied rond Brussel, die weigeren vlamingen in eigen taal te helpen in de Brusselse hospitalen enz enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Leg jij uit , niet aan de Walen, maar aan de Waalse politieke klasse: 'Help u zelf, zo helpe u God'.
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Maar zover is het nog niet. Intussen: Vlaams geld in vlaamse handen. Laatst gewijzigd door luc broes : 28 mei 2007 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |