![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schreef Filip Dewinter misschien : "gooi ze van het hoogste gebouw van de stad..." Neen, helemaal niet !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
website Vlaams Blok, 13 oktober 2002 dit wil toch helemaal niet zeggen dat Vlaams Belang ze wil verbieden of iedereen aan de kant met rotte tomaten of anndere rotzooi mag staan gooien ? ![]() enkel een zoveelste loze insinuatie van u !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. schijnt moeilijk te lukken in veel van deze landen 3. niet alle moslims zijn terroristen, maar het buskruit staat droog in die landen zodat er constant ontploffingsgevaar bestaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, alleen homoseksuelen die stemmen op een partij die tegen homoseksuelen is. Daarvoor moet je een regelrechte dwaas zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat is uiteindelijk hetgeen wat je als Homo doet als je voor VLD, SPA, CD&V, NVA etc stemt... Ge kunt dus maar beter blanko stemmen of de partij van de homo's of zoiets oprichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Links misbruikt niet alleen de allochtone stem blijkbaar, maar laat ook de holebi minderheid de kastanjes uit het vuur halen. De gebeurtenissen in A'dam bewijzen dat holebis 'zich van vijand vergissen'.
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze staren zich blind op rechts en ze zien de dreiging achter hen niet aankomen .... Of hopen ze daar nu net op ??? ![]()
![]() |
![]() |
#429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bon, u bent dus een sterke voorstander van censuur. Tot zover de "tolerante maatschappij"...
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ze mij HUN vuiligheid in het gezicht slingeren als ik nietsvermoedend over straat loop, mag ik toch wel wat terugsmijten zeker?Het moet niet altijd van één kant komen hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu eenmaal niet verboden Raf. Dat is ook geen racisme of onverdraagzaamheid Raf, dat is nu eenmaal het "demokratisch" systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is niet verboden maar het illustreert wel "hun" homofobie.
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, aangezien "ze" die bevolkingsgroep, zonder enige geldige reden, het recht op huwen wilden ontnemen.
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, iedereen heeft het recht om te huwen.
Juist daarom dat ook "zij" het recht hebben om te huwen.
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Nee,
*honden trouwen ook niet. *mensen kunnen ook niet trouwen met dieren. *mensen kunnen niet trouwen met meubels. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |