![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leuk is namelijk dat ik er juist nog een voorspelling van een astrologe heb gekregen zonder dat ik er achter gevraagd heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Graag gedaan tjah ieders van ons heeft een unieke schrijf stijl en zinsbouw ...ect .
Bedankt voor uw waardering dat kan ik gebruiken wat ik niet kan zeggen van de post / vakbond & rva en andere... die soms niet kunnen lezen of waarderen . De meeste hier lezen liever % en cijfers en dergelijke ja ; praten hun eigen hoog geleerde theorie goed die van een universiteit in Nederland afstamt maar eigen proffs en andere spreken deze studies tegen ...ja man er is veel onbegrip . Veel naieve blindheid in woord en daad maar ....FIJN dat er nog goeikes zen die mekaar ondersteunen...dialoog voeren wat impliceert luisteren...enz . Ik geniet anders ook van uw schrijfstijl en sommige vrouwen hun schrijfstijl hmmm wie weet vindt ik hier nog is een goei lief lol . 1000 maal dank en 1 maal dank voor den moderator die het nogal druk heeft dezers dagen en dat verdient ook is een goei woordje ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 31 mei 2007 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() ik leg toch voor gewoon klikken op die blauw lettertjes dat héét int mooi nederlands ...klikken op een link ![]() *geschiedenis" van de astrologie: boekbesprekingenMead,GRS Pistis Sophia; A Gnostic Miscellany (London, John M. Watkins, 1963). ... See also GRSMead, Pistis Sophia for a gnostic development on this theme. ... www.mandala.be/wrowhist.htm - 43k - Toegevoegde zoekresultaten Andere bewijzen nodig ipv geschiedkundige of is da ni wettenschappelijk genoeg ? Goh gnostiek mert das geen wetenschap daar had ik dan pech maar het feit is hystorisch niet te weerleggen + religieus. Laatst gewijzigd door duncan : 31 mei 2007 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben hier niet echt mee, van wat moet dit zogezegd een bewijs zijn?
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 1 juni 2007 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van helemaal niets. Wanneer je het menu bekijkt op die website, weet je al genoeg.
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn medische problemen heb ik nooit op het forum gezet gehad en dus kon ze hier niet gaan zoeken. Moet toegeven dat ik er verbaast was om beide zo juist beschreven als antwoord te krijgen. Verder kwamen haar gegevens zeer goed overeen met die van twee andere amateur astrologen, zelfs hun beschrijvingen over mijn verleden waren vrij juist. Geen van deze mensen kennen mij en hebben mij nooit gezien. Zijn moeten het dus stellen met mijn geboorte plaats en datum. En hebben verder enkel mijn nicknaam op het forum waar ik met hen de uitdaging aanging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Astrologie doorhéén de geschiedenis en dat ze te vinden is in taal, bijbels.... . Voor de rest niets gemist ![]() geschiedenis is toch wetenschap niet ?! Discussie: Astrologie : wetenschap of boerenbedrog. Laatst gewijzigd door duncan : 1 juni 2007 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Jantje, Je gelooft dat toch zelf niet hoop ik? groetjes, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]() ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "etiam si omnes, ego non." (Zelfs indien iedereen je zou geloven, dan ik nog altijd niet) (verdraaiing van Mattheüs 26:33). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Joadoor, Mijn horoscoop zegt mij al vijftig jaar dat de mensen die met mij wedden veeeel geld gaan verliezen en dat wil ik nu ook weer niet. Groetjes, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb deze drie mensen een eerlijke kans beloofd om aan te tonen dat astrologie wel waarde heeft. En ik ben dan ook zo eerlijk om toe te geven dat ze mijn karater en medische toestand juist hebben. En dit zonder mij te kennen of zelfs te weten wie ik ben. Geen van de drie weet waar ik woon of zelfs niet in welk land in woon. Twee van de drie hebben mij reeds een stuk van mijn verleden kunnen vertellen. En dit over sommige zaken, zelfs tot vrij ver in de details. En het ging dan over zaken die slechts een paar mensen weten. Hiervoor neem ik dus wel mijn hoedje af. Maar of ze mijn toekomst kunnen voorspellen is nog maar de vraag. Ik heb dus wel dingen door gekregen van twee van hen, die in de zeer nabije toekomst zouden moeten plaatsvinden in mijn leven, maar of die ook zullen plaatsvinden is voor mij een andere vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hiervoor de toelating van deze persoon en deze persoon staat zelf geloofd zelf enkel in het eigen lot bepalen en niet in voorbestemmingen. Merksem 17/07/1992 om 4.55 uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kijk voor mijn part hoeft er niemand in te geloven. Mijn bedoeling was om mensen die er wel voor openstaan iets aan te reiken. Ik heb astrologie als een verrijking ervaren in mijn leven en wou dit gewoon delen. Ik ga hem wel uitrekenen en stuur je het resultaat in een privebericht. Wat jij er daarna mee doet is jouw keuze. groetjes Joadoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sceptisch maar open van geest. Niet te beroerd om toe te geven wanneer het resultaat je wat verrast. Het zou fijn zijn mochten meer mensen zo open van geest zijn. Toekomstvoorspellingen horen blijkbaar ook bij Astrologie. Ik ben daar eigenlijk wel tegen. Je weet nooit in hoever het je normaal gedrag zal bijsturen. Daarom wil ik liever dat de toekomst onbekend blijft. Ik zou dan ook geen vragen stellen over mijn toekomst, maar ieder is uiteraard vrij om zelf te bepalen wat hun houding hierin is. Ik vind wel dat astrologen, niet ongevraagd de toekomst moeten gaan verklaren (als het al mogelijk zou zijn). Als het op verzoek gebeurd is er natuurlijk niets aan de hand. Laatst gewijzigd door satiper : 2 juni 2007 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen wordt vrij gelaten te doen wat hij wil. Astrologie moet geen nieuwe bekeerlingen. Als je er mee wil beginnen moet je vooreerst goed weten wat je ervan verlangt. In sommige zaken kan astrologie een hulp zijn voor andere zaken niet. Vuur kan zowel nuttig als gevaarlijk zijn, astrologie ook wel eigenlijk. Als de astroloog slechte bedoelingen heeft en de klant heeft teveel vertrouwen kan er een gevaarlijke situatie ontstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toekomst voorspellingen behoren idd ook tot de zaken die astrologie zich meent machtig te zijn. En volgens mij hebben bepaalde voorspellingen idd een invloed op het gedrag van mensen. De astrologen die mij deze voorspellingen hebben gedaan, hebben die niet ongevraagd gedaan, maar als uitdaging voor de juistheid van hun voorspellingen. Maar de voorspellingen die ze hebben gedaan zijn geen voorspellingen die mijn gedrag kunnen beinvloeden. Het zijn allemaal zaken die buiten mijn wil en mijn gedrag om zouden moeten gebeuren. Het zijn dus zuiver zaken waarvan de beslissingen bij andere liggen, mensen die mij ook niet kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Fatalistische of hoopvolle voorspellingen verbrodden het nu moment. Uiteindelijk is het toch de bedoeling om vanuit het nu toekomstgericht te werken. Ik weet dat sommige astrologen het anders doen, dat ze genieten van de machtspossitie en een horoscoop uitleggen met een belerend vingertje. Ik vind astrologie vooral interresant voor een karakteranalyse en de mogelijk daaruit vloeiend om aan je zelf te werken. groetjes Joadoor |
|
![]() |
![]() |