![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.gva.be/nieuwsxtra/experts...393C4EB4F3C%7D
Citaat:
Vrijheid en democratie kennen we niet meer hier. Tijd voor een revolutie en een Vlaamse onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we hebben nog internet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Niet alleen de verspreiding van Hitler's Mein Kampf wordt strafbaar (dat is trouwens al zo op andere gronden), maar ook die van talloze filosofen: Plato, Kant, Nietzsche, pater De Las Casas (die in de renaissance vond dat Indianen een ziel hadden, maar "negers" niet), een reeks founding fathers van de democratie zoals Voltaire en Montesquieu en uiteindelijk bijna alle denkers uit de negentiende eeuw, toen het evolutionisme van de rassen centraal stond in de wetenschap. Ook Het Oude Testament, de Thora en de Koran komen in het vizier van de strafrechter.
Indien op basis van deze wet ik een proces aanspan tegen het verspreiden van de Koran, wat mijn goed recht is, dan gaat de moslimgemeenschap op hun achterste poten staan en voelen zij zich gecriminaliseerd. De intentie, door middel van een proces, om de Koran uit de handel te halen en verspreiding van haar ideeen tegen te gaan, kan ook aangezien worden als 'aanzetten tot haat en dicriminatie'. Hoe moet dat dat ? Welke wet primeert ? De kip of het ei .
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 5 juni 2007 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alé, we gaan het stokpaardje van paars, de parel van al diens verwezenlijkingen, toch niet gaan afkeuren zeker?
Maar de Qur'an valt buiten deze wetgeving. Zeker weten ![]() Je hebt de wet, en de geest van de wet. De geest van de wet is dat dit een maatregel is om die blokkers in den bak te krijgen. Dus als men zich hierop gaat beroepen om Plato te verbieden, zal men eens goed lachen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 5 juni 2007 om 07:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mein Kampf is niet verboden, hoe vaak moet dat nog gezegd worden? Ik kan hem in't centrum in de Slegte kopen voor nougabollen.
De literaire kwaliteit is wel even anders dan die van Kant.
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 5 juni 2007 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hehe inderdaad.... Overingens een boekje om toe te voegen aan de lijst : De Goddelijke Comedie van onze goeie vriend Dante,... De man had het over de valse profeet... zonder in detail te treden of mijn schrijfsels worden hier ook nog verboden ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Maar heu... Theo Van Gogh wilde de racistische aard van de Qur'an ook aanklagen... ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit ook eens een poging ondernomen, ... En waar ik vlotjes andere schrijvelaars lees, zelfs in andere talen, ... is die rommel van nonkel dolf absoluute rommel te noemen ... tot blz 25 ben ik geraakt en toen heb ik het terug gezet,... niet te doen gewoon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hij zond verschillende pausen naar de hel! Ketterij!
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat echt? Ligt die daar vrij te koop? Ik ben er ooit eens aan begonnen (internetversie) en moest inderdaad na een tiental pagina's afhaken wegens de gruwelijk pompeuze en groteske kleutertaal die Dolf hanteert... ik geloof dat ik de "literaire kwaliteit" nog lager vond dan Dedecker's boekje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() "Kuifje in Afrika" van Hergé moesten ze verbieden.
"Mein Kampf" heb ik gelezen toen ik een jaar of 15 was en heb ik gewoon geleend in een openbare bibiliotheek. Overigens heb ik bij een van mijn kinderen een interessant boekje doorbladers en er een hoofdstuk over "menselijke rassen" gelezen dat me echt amuzeerde. De schrijver gaat van diverse rassen uit en tracht die op conventioneel biologische wijze te definieëren.. daar geraakt hij niet uit, vermits er geen samenhangend verschil is tussen de mensen & hij moet besluiten dat "mensenrassen" iets helemaal anders is dan rassen zoals we die bij de beestjes en de bloemtjes kennen. Er is hoop voor de "superioriteitsgedachte" mits wat genetische manipulatie kan er voor gezorgd worden dat er een "superieure raseigenschap" ontstaat zoals bv. blauwe stront produceren ipv bruine..
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Theroux op Canvas gezien zondag ? Over het familiale kerkje met de slogan "God haat Amerika", "Amerika zijn bruinwerkersvriendjes".. meer absurde haatcampagnevoerders kan je je haast niet voorstellen. Maar : die mensen doen dat vriendelijk en geweldloos en tot hun afgrijzen worden zijzelf herhaaldelijk fysiek aangevallen.. Het verschil tussen goedwillende onverdraagzaamheid en verdraagzaamheid is soms flinterdun.
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 5 juni 2007 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 5 juni 2007 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Gemakkelijk te censueren !!!
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb van die email platen thuis, reproducties van de jaren stillekes... Wel, moest ge ne neger nu zo afbeelden, staken ze u in den bak, ... Mag ik die nu nog wel ophangen ... of moet ik ze ergens gaan wegsteken ... Ik vind dat de lezer zelf maar kritisch genoeg moet zijn, iets goed of slecht te vinden, dat moet de staat niet beslissen. |
|
![]() |
![]() |