![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() omdat gij dubbel zo hard moet werken en u blauw moet betalen aan belastingen voor het belgisch profitariaat te laten genieten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de neergeschotene een drugsdealer was, op hoeveel rechten kan hij dan nog rekenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op alle. Tenzij hij de schutter echt fysiek heeft zitten bedreigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet persoonlijk worden. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juni 2007 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boadicea haalt hier toch maar reeele zaken aan ....
Dagelijkse kost voor sommige mensen , een te negeren feit voor anderen...
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan de rechter om dat te bepalen niet de individuele burger. Als iedereen die iemand van een misdaad verdenkt zijn wapen gaat halen en erop begint los te schieten zou het er nogal uitzien.
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is er zo dreigend aan een dealer?
![]() Dat-ie ineens cannabis inspuit bij iemand en vervolgens verkracht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk als ze u bedreigen en de flikken doen daar niks aan, dan ga ik ook niet zitten wachten tot ze de eerste move maken, ... Toen ik nog in den belgiek woonde hebben ze ook eens een tijd zitten dealen onder mijn deur, zolang ik daar geen last van heb, geen probleem, mijne gebuur heeft ze toen verlinkt, was zeunlief van de wijkflik... Nu moest dat mietje in dat geval wa bagaar gemaakt hebben in t straat had ik daar ook een einde aan gemaakt, ik ben nogal gesteld op mijne rust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Niet saboteren dus.
Gij steekt de mensen hun winkel toch ook ni in brand? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval is er maar 1 keer nachtlawaai geweest, en nadien niks meer, ik heb gewoon ne keer harder geroepen dan zij zelf, en t was direct stil, t was wel met de nodige overtuiging natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stalin, Mao en Pol Pot voor 'alles moet kunnen'? I don't think so ...
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wachten op de eerste move? Zelf op wandel gaan met een wapen om ze te zoeken en neer te schieten. Afgaande op het feit dat ze niets terug gedaan hebben toont dat hoe een begreiging ze wel niet moesten zijn geweest...
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Als Van Temsche zonder lid te zijn van een schietclub al twee doden achterliet toen hij op allochtonenjacht ging, dan zal dit hier zeker niet het geval zijn!!
Iemand die kan schieten en racistische bedoelingen had ,zou hier in dit geval doden hebben achtergelaten . Volgens mij heeft de schutter zich echt bedreigd gevoeld en geschoten , niet om te doden, maar om zichzelf veilig te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Drugs dealen lijkt me op zich een voldoende bedreiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus nu mogen we telkens we iemand ervan verdenken drugs te dealen er maar op los schieten? Ik dacht dat het nog altijd aan de rechtbank was om over schuld en straf te oordelen in een rechtstaat.
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Ja, in een rechtstaat wel. In een staat waar zelfs uw gedachten wettelijk geregeld zijn niet, want geen rechtstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus jouw conclusie is dat onze staat zo één is en bijgevolg die man niet vervolgd zal worden omdat dat mag in onze staat?
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
En natuurlijk zal de man vervolgd worden en hij zal zeer zwaar gestraft worden. Islamieten zijn nu eenmaal zoiets als een heilige koe in deze samenleving. Ik wil het nog niet hebben over weed, maar ik weet zeker als u harddrugs verkoopt aan mijn kinderen ik u er zal komen uithalen. En het zal dan niet bij een paar littekens blijven, eenders wat onze staat daar over zegt. |
|
![]() |
![]() |