|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  7 juni 2007, 21:06 | #1 | ||
| Secretaris-Generaal VN |  Twee Amerikanen verdrinken tijdens poging om gsm te redden Citaat: 

__________________ The oncoming storm Citaat: 
  Nelle  Pastorale  Nelle  Jazeker  Nelle  Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 juni 2007 om 21:06. | ||
|   |   | 
|  7 juni 2007, 21:11 | #2 | 
| Minister Geregistreerd:  3 augustus 2005 
				 |   No shit Sherlock! 
				__________________ Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. | 
|   |   | 
|  7 juni 2007, 21:29 | #3 | 
| Partijlid Geregistreerd: 21 april 2007 Locatie: Vlaanderen 
				 |   De jonge visser sprong het water in, hoewel hij niet kon zwemmen. Daarvoor moet je echt dom zijn  
				__________________ Vlaams zijn is trots zijn   | 
|   |   | 
|  7 juni 2007, 21:42 | #4 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Wie weet was hun laatste telefoontje met God.  
				__________________ POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen | 
|   |   | 
|  7 juni 2007, 22:06 | #5 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 29 maart 2006 Locatie: Antwerpen 
				 |   Amai, die waren zwaar SMS verslaafd. Ocharme, ze dachten hoogst waarschijnlijk dat ze de jackpot in één of ander belspelletje gingen winnen. | 
|   |   | 
|  7 juni 2007, 22:50 | #6 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 16 oktober 2006 Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur 
				 |   Als je iets laat vallen wil je het teurg, maar probeer dan wel de risico's in te schatten. Zo waren de conducteur en ik het er een tijd terug over eens dat ik mijn telefoon beter op kon proberen te rapen wanneer de trein weg was. Als dat gebeurd terwijl je haast hebt, jammer dan... 
				__________________ Waarschuwing: Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! | 
|   |   | 
|  8 juni 2007, 00:11 | #7 | |
| Secretaris-Generaal VN |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  8 juni 2007, 07:01 | #8 | 
| Secretaris-Generaal VN |   In een rioolputje blijven steken met je hoofd?   Overigens is het toch zinloos om een gsm achterna te duiken? Dat toestel overleeft dat toch niet? Ik ben ooit eens, verstrooid als ik was, met m'n gsm in mijn broekzak gaan zwemmen... ben maar even in het water geweest maar mijn gsm was wel naar de knoppen, natuurlijk... | 
|   |   | 
|  8 juni 2007, 07:04 | #9 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 januari 2007 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 

__________________ PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai | |
|   |   | 
|  8 juni 2007, 08:07 | #10 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 12 augustus 2006 
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  8 juni 2007, 08:11 | #11 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 januari 2004 
				 |   Citaat: 
    Speedo  ...  Speedo  ...  Speedo  ...  
				__________________ Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. | |
|   |   | 
|  8 juni 2007, 08:36 | #12 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 16 oktober 2006 Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur 
				 |   Ik had hem niet nodig, hij zag het toevallig ook gebeuren. Ik heb hem gewoon kunnen oprapen toen de trein weg was, niks verloren... 
				__________________ Waarschuwing: Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! | 
|   |   |