![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hond die een hekel heeft aan de postbode is normaal ???
Een hond die een hekel heeft aan zwarten is niet normaal ??? Moet die zwarte dan aangenomen worden , met het risico dat de hond ooit aanvalt ... Wie zijn schuld is het dan ??? Enfin , veel plaats heb ik ni , maar zo een hond zegt me wel wat ... ![]()
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "aangeleerd gedrag" noemt ze dit. Ik durf wedden dat je een aantal zwarten hebt ingehuurd om die hond te mishandelen en zich erdoor te laten bijten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is volgens jou het verschil tussen ras en zogenaamd ras?
![]() |
#86 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ondernemer is m.i. nog steeds vrij om zijn eigen clienteel te kiezen (maar ik kan mis zijn natuurlijk, tegenwoordig is alles in verband met "vrij" een beetje afgeschaft).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Dus iets horen, is voor jou voldoende om het als waar te bestempelen? En jij vindt het niet "toevallig" dat het altijd notoire vreemdelingenhaters zijn die zo'n verhalen vertellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeg je nu dat discriminatie bij aanwerving geen misdrijf meer is? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Geef anders eens een referentie voor je idiote bewering? Of gaat het dan ineens weer stil blijven zoals met je kattenfabel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Boadicea kan hier gerust voor zichzelf spreken. spijtig dat de zoekfunctie niet werkt of ik kon haar postings opsnorren. Maar natuurlijk is Boadicea ook een racist die haar hond dat gedrag heeft aangeleerd. Nu zit je dus nog met het probleem van "mijn Vagebond" toeristische hond .... op twee weken (waarvan enkel vijf dagen op het strand) heb ik die hond dus op slag racistisch waakgedrag kunnen aanleren, zodat die enkel grolde en blafte als er zwarten te dicht bij onze parasol kwamen, en blanke mensen al kwispelend begroette! Zeg nu zelf! het is toch een pluim waard. Binnenkort maak ik een programma als "racistische hondenfluisteraar". De truuk zat hem er natuurlijk in om hem stokslagen te geven telkens hij blafte tegen een blanke, na één dag wist hij al dat hij moest kwispelen! slim beestje hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Een zogenaamde tafel is geen tafel maar iets dat we gemakkelijkheidshalve zo noemen, omdat anderen ernaar verwijzen met het woord 'tafel'.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan heel goed zijn dat die hond de angst geroken heeft bij die solicitant ge kunt het geloven of niet , maar die beesten merken het verschil wel degelijk,
zelf katten hebben dat, en dat hij daarop gereageerd heeft, ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat zwarten en noord-afrikanen een erge schrik van honden hebben, zeker als het wat grotere beesten zijn, voor noord-afrikanen is dat cultureel bepaald, (islam) voor zwarten weet ik het niet. Maar waar een blanke die angst heeft van honden normaal reageerd en zich discreet zal verwijderen, of zal vragen niet te dicht te komen , springen die dus werkelijk weg, ik heb het echt meegemaakt, nen helen bus vol die met ne panischen angst in ne groten boog om dien hond ging, en da beest maar fier in het rond zien, en willen snuffelen , ... en sjans dak hem goed vasthad, want hij zou er nie naar gaan bijten, maar net omdat ze angst hebben , willen gaan zien wat er het probleem is .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Wat wel duidelijk is is dat honden een trauma kunnen overhouden aan mishandeling. En mishandeling kan ook gebeuren door zwarten. Citaat:
Het is weer duidelijk dat jij bulkt van de vooroordelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een tafel is geen tafel.
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je een trauma hebt, kun je beter in therapie gaan. Voor je 't weet doe je een Hans Van Themschetje.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De werkgever is een franstalige, dat heeft als voordeel dat er hier niet gezeverd kan worden over het Vlaams Belang.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 8 juni 2007 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O als je ernstig wil reageren, bespaar je de moeite. Ik ben even de lijn van de onverdraagzame Blokkertjes aan het volgen.
![]() |
![]() |