![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals al eerder gesteld die 200.000 PWA-jobs is geen echte jobcreatie maar boekhoudkundig wel sexy om te zeggen dat je de werkloosheid verminderd hebt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en bovendien ben ik niet verleid om boterkoekjes mee te nemen en bespaar ik daar zeker nog 2-3euro uit. Dus samengevat: wat zitten julie te zagen over die prijs, neem u leven zelf in handen gvd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sorry ik kan dat niet blijven kopen ook niet he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de mijn wordt nu al 7jaar, belgische gelabelde chinese rommel gekocht of genuine japanese ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Vraag en aanbod volgens mij moet de stijging in prijs liggen tussen de 2 en de 3 % (gewoon e inflatie dus plus nog misschien een klein extraatje)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Werkloosheid IS gedaald en jobcreatie IS gestegen alleen kan niemand zich dit toeeigenen omdat het gewoon te maken heeft met het economisch klimaat van de laatste jaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() te veel gebakken denk ik......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() <verslikt zich in zijn koffie>
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie neut er nu over de prijs van een brood?
Scherp gezien. Volgens mij neuten de volgende mensen over de prijs van een brood: zij die uit pure luiheid (of omdat ze het sjiek vinden misschien) 's middags liever een belegd sandwisjke gaan kopen tegen de prijs van een heel brood, dan 's morgens een boterhammeke of drie te smeren en mee te nemen. Ik heb hier al geschreven op dit forum dat ik persoonlijk niet te klagen heb. Maar dat komt voornamelijk omdat ik (zeker vroeger) de tering naar de nering kon zetten. Zolang mijn drie apen nog studeerden, was er wel zowat iedere maand een grote klop op mijn bankrekening: - respektievelijk taks en verzekering op de auto's - inschrijvingsgeld voor de univ/hogeschool - kijk- en fluistergeld (en dat is afgeschaft in Vlaanderen, ik beklaag de Walen ...) - belastingen bijbetalen - 't een of 't ander aan een auto, een wasmachien, een droogkast, een pc ... enfin de grotere stukken. Al die kleine dingen zoals brood etc. die kunnen mij niet schelen. Maar van die grote dingen zie ik er wel meer en meer in mijn huizeke opduiken, en dat vind ik aangename vooruitgang: prijs van tv, dvd-toestel, videorekorder, laptop, gsm ... ik vind dat kwa konfort ik er erg op vooruit gegaan ben. Mij hoort ge dus niet zagen. En voor wie zou beweren dat ge geneigd zijt om meer geld uit te geven door de €, wel die begrijp ik helemaal niet. Persoonlijk hou ik namelijk mezelf redelijk goed in de hand. Ik bepaal wat ik koop en wanneer ik het koop enzovoorts.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft ze niet zelf geschreven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
alvast bedankt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://ceder.cdenv.be/nieuwsbrief/pd...nder_Paars.pdf Het schijnt dat er ook een studie van het federaal planbureau hierover bestaat, maar die vind ik niet zo direct terug. 't Kan zijn dat die studie (zoals wel vaker gebeurt) pas vrijkomt na de verkiezingen natuurlijk...
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie leert die investeert, dat is marketing slogan van vdb om de studenten te doen geloven dat studeren goedkoop is
We zitten nog mijlenver van de notie dat zelfs naar de bank zouden gaan om een studielening te krijgen. Ik vind dat het inschrijvingsgeld moet afgeschaft worden, en volledig vervangen worden door een studielening van 10000euro per jaar, en dit aftrekbaar van uw sociale zekerheidsbijdragen wanneer je begint te werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen een van die zaken heb ik dan ook vermeld in dit topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]()