![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Schepen
|
![]() Rofl! Veel honden zijn dan abnormaal, waaronder de poedel van mijn schoonouders. Die blaft naar kinderen (schrik) en dwergen. Je zou versteld staan hoe honden uiterlijke kenmerken waarnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- ofwel is het verhaal van die hond een excuus, en dan moet de man volgens de huidige wetgeving gestraft worden en schadevergoeding betalen - ofwel is het verhaal van die hond geen excuus, en wordt het een belangenafweging: moet die werkgever zijn hond anders behandelen dan hij hem tot nu behandeld heeft (zonder bij mijn weten ook maar enig incident) om de ARW niet te overtreden of mag die man die sollicitant weigeren omdat het leven met die hond in de werkplaats een 'wezenlijke of bepalende beroepsvereiste is (b.v. omdat werkgever en bestaande werknemers gewoon zijn aan die hond en het jammer zouden vinden als die niet vrij zou rondlopen)?
![]() |
![]() |
#705 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 juni 2007 om 17:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe langer hoe beter. Hoeveel man moet mijnheer erbij nemen Fruitvlieg? Waarom niet ineens 60? Wat denk je? zou hij met 75 ook niet voort kunnen Allez, die racist wordt verplicht om 50 man aannemen, allemaal zwarten! anders is hij racist! Fruitvlieg heeft gesproken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals ik al aangaf. Leuke redenering van Anarchistische Bankier, maar de kans dat de rechtbank hem hierin gaat volgen is m.i. nog kleiner dan dat die hond gaat getuigen onder eed op het proces.
![]() |
![]() |
#708 |
Schepen
|
![]() En dat wordt nu net het toffe bij de nieuwe ADW -> werkgever zal moeten bewijzen dat hij onschuldig is. Die hond is voor mij alvast geen excuusreden (maar ja, ik heb zelf ook een hond dus ik weet hoe honden (kunnen) reageren)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als bioloog zou je toch moeten weten dat indien de hond van helemaal achteraan in de werkplaats al naar voor vliegt en constant blijft blaffen, dat dat beestje evengoed constant blijft blaffen als hij "in de ruime tuin" (Edina is al op huisbezoek geweest) rondloopt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Schepen
|
![]() Mwah, ik zie er zelfs geen proces van komen. Vóór de verkiezingen nog even wat zand in de ogen strooien van mensen, duidelijk maken dat Vlaanderen vól met racisten zit. (allé, eigenlijk racistische honden)
Laatst gewijzigd door Blackwidow : 9 juni 2007 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik veronderstel dat verdere gesprekken met de man en met zijn werknemers en met de sollicitant plus onderzoek van de hond meer duidelijkheid zullen scheppen, mocht het ooit tot een rechtszaak komen (wat me niet waarschijnlijk lijkt, maar dat is puur aanvoelen).
![]() |
#712 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je weet net zo goed als ik dat het de beurt is aan de bedrijfsleider om zich eruit te praten. Lastig.... héél lastig.
![]() |
![]() |
#713 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() en ja , van negers moet ze niets hebben ( en niet opgeleerd ! ) da zit erin evenals andere honden , katten , tot zelfs schapen of varkens valt ze ook aan moest ze dat kunnen !!!!!!! ik kom dus NOOIT buiten zonder leiband en muilband dat ze in huis leeft en dat bewaakt is mijn zaak , daar heeft niemand iets verloren , en als ik volk heb gaat ze appart !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijn baasje. Openingspost niet gelezen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toch geen last van edinatis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Banneling
|
![]() Ik ben van mening dat we niet-werkende zwarten etc moeten verwerken tot hondeneten.
Dit om het racisme te verminderen bij de honden...aangezien de liefde door de maag gaat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In dat geval is hij dus een agressieve hond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb ook niet verkondigd dat de man kansloos was voor de rechtbank, dat deed jij, weet je nog? Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 juni 2007 om 21:16. |
||
![]() |
![]() |