Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 10 juni 2007, 08:53   #21
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Sjoe wat uw vorig beroep ook mag geweest zal zijn. Ge fantaseert. De chasidim zijn een zeer gesloten gemeenschap en gaan zeker niet met een onreine zoals jij (tja dat zijt ge nu eenmaal voor hun) over politiek praten. Forget it, veel joden kennen
Anti-semiet, racist!

Metternich is offline  
Oud 10 juni 2007, 08:54   #22
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Seg mogen de mensen soms geen geld meer verdienen?
Zie maar dat we eerst van die pinnentrekkers uit het zuiden af geraken
Oud 10 juni 2007, 08:54   #23
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Met personen als u in de "betere klasse" kan ik dat alleen maar goedkeuren en aanmoedigen.
Met u tussen het "gepeupel" hoef ik me zelfs geen te zorgen maken om mijn geweten.
Oud 10 juni 2007, 08:56   #24
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Anti-semiet, racist!
Anti semiet? Ik ben anti alle gelovigen. Jood, christenen, moslim, buddhist, ... allemaal even gestoord in de bovenkamer.
Oud 10 juni 2007, 08:57   #25
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

In heartland West-Vlaanderen schrijft de etiquette voor dat niet gesproken wordt wanneer aangeschoven wordt bij de bakker, de AVEVE of het stemlokaal. Boeren en landsknechten in naar kamfer ruikende geklede jasjes uit de SuperConfex turen met wetenschappelijke nauwgezetheid naar hun schoenpunten, het 'werkvolk' in zondagse baseball pet (Vijzen en moeren Ghesquire!) ruikt nagenietend van een matinaal vluggertje aan de toppen van hun vingers. De tsjeeven burgemeester handenschudt en schouderklopt hen die het stemhokje nog in moeten: "en op de goeie, hé!" Bij Virmiljoen gekomen, herinnert hij zich plotsklaps een urgente plicht, die op hem wacht. Hij keert zich, om de punaises waarmee de voorbeelden van de stemformulieren aan leemplaten tussenschotten hangen dieper in te duwen. Hij neemt "Zekerheid, veiligheid en rechtvaardigheid" nimmer licht op. De democratie viert straks kloefstompend feest in "De Gilde". Ief! Ief! Ief!

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 juni 2007 om 09:03.
4x10E6 is offline  
Oud 10 juni 2007, 08:58   #26
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

"Goeiemorgen"
"Goeiemorgen"
"Ben jij dat op die foto?"
"Nee, da's mijn grootmoeder"
Einde gesprek.
Oud 10 juni 2007, 08:59   #27
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sjoe wat uw vorig beroep ook mag geweest zal zijn. Ge fantaseert. De chasidim zijn een zeer gesloten gemeenschap en gaan zeker niet met een onreine zoals jij (tja dat zijt ge nu eenmaal voor hun) over politiek praten. Forget it, veel joden kennen
Inderdaad, de Antwerpse joden zijn totaal niet aangepast en geïntegreerd en dienen het land uitgezet te worden.

Vreemdelingenbeleid moet voor alle vreemdelingen gelijk zijn. Geen discriminatie van bepaalde bevolkingsgroepen.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 10 juni 2007, 09:06   #28
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Inderdaad, de Antwerpse joden zijn totaal niet aangepast en geïntegreerd en dienen het land uitgezet te worden.

Vreemdelingenbeleid moet voor alle vreemdelingen gelijk zijn. Geen discriminatie van bepaalde bevolkingsgroepen.
Ik ben het daar totaal niet mee eens !!!!!!
En met die denigrerende reactie van Bazilfunk kan ik leven hoor,ik wil niet bij die "betere klasse" behoren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 juni 2007 om 09:07.
duveltje382 is offline  
Oud 10 juni 2007, 09:07   #29
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht

Zoals bijvoorbeeld west vlamingen. Want laat ons eerlijk zijn, als de buitenlanders buiten zijn dan zijn dat de volgende die vliegen he! Dat spreekt nog ineens nederlands!
Oud 10 juni 2007, 09:08   #30
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik ben het daar totaal niet mee eens !!!!!!
En met die denigrerende reactie van Bazilfunk kan ik leven hoor,ik wil niet bij die "betere klasse" behoren
Voila maar klaagt dan ook niet zo hard, ge zegt zelf dat ge der voor kiest
Oud 10 juni 2007, 09:11   #31
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zoals bijvoorbeeld west vlamingen. Want laat ons eerlijk zijn, als de buitenlanders buiten zijn dan zijn dat de volgende die vliegen he! Dat spreekt nog ineens nederlands!
Da komt hier uit Antwerpen zeker?
En nee ik ben Oost-Vlaming eens de Schelde hier over zit ik in provincie Antwerpen
Oud 10 juni 2007, 09:11   #32
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voila maar klaagt dan ook niet zo hard, ge zegt zelf dat ge der voor kiest
Maar Uwe onzin die jij hier verkoop stoort mij dikwijs,dat jij een aanhanger bent van de leugenaar Verhofstadt verwonderd mij niet hoor
duveltje382 is offline  
Oud 10 juni 2007, 09:13   #33
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maar Uwe onzin die jij hier verkoop stoort mij dikwijs,dat jij een aanhanger bent van de leugenaar Verhofstadt verwonderd mij niet hoor
Wie gelooft die mens nog?
Oud 10 juni 2007, 09:16   #34
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tut tut je hebt het verkeerd het zijn de limburgers die vliegen na wallonië en de migranten... Ze kosten ons veel geld en dat is pas echt geen nederlands...
largo_w is offline  
Oud 10 juni 2007, 09:17   #35
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Sjoe iemand die geen engels spreekt, marginaal is en als koek slikt wat het VB zegt kan toch moeilijk mee praten over wat er zoal gebeurd. Voor u klinkt dat waarschijnlijk allemaal ver van uw bed. maar ja ge zijt dan ook met handen en voeten gebonden aan de GVA, politics.be, de pfaffs en de VB webstek om uw beeld te kunnen tunen. Tja ...
Oud 10 juni 2007, 09:20   #36
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
In heartland West-Vlaanderen schrijft de etiquette voor dat niet gesproken wordt wanneer aangeschoven wordt bij de bakker, de AVEVE of het stemlokaal.
In de vlaamse ardennen duidelijk ook...
Stilzwijgend aansluiten even brommen tegen de buur dat het lang duurt en verder met brede ogen kijken als één iemand zijn bek durft opentrekken om nog eens een laatste grap te vertellen over de verkiezingen...
largo_w is offline  
Oud 10 juni 2007, 09:20   #37
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sjoe iemand die geen engels spreekt, marginaal is en als koek slikt wat het VB zegt kan toch moeilijk mee praten over wat er zoal gebeurd. Voor u klinkt dat waarschijnlijk allemaal ver van uw bed. maar ja ge zijt dan ook met handen en voeten gebonden aan de GVA, politics.be, de pfaffs en de VB webstek om uw beeld te kunnen tunen. Tja ...
Je volgt wel erg goed moet ik zeggen
Ik heb dus op CAP gekozen,en voor de kamer op VB
allez wij zullen dit draadje nog eens hoog halen om 18.00uur sé
duveltje382 is offline  
Oud 10 juni 2007, 09:21   #38
largo_w

Standaard

Citaat:
En gij die zulke opmerkingen durft zetten op een publiek forum bent daarmede niet veel beter hoor...
Denk wat je wilt maar tolerereer je publieke uitingen toch een beetje...
largo_w is offline  
Oud 10 juni 2007, 09:22   #39
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
tut tut je hebt het verkeerd het zijn de limburgers die vliegen na wallonië en de migranten... Ze kosten ons veel geld en dat is pas echt geen nederlands...
de limburgers? ik zei toch als al de buitenlanders buiten zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er dan nog limburgers rondlopen hier. Ik stel voor dat we ons nu al bezig houden met wat we gaan doen als de buitenlanders dan vertrokken zijn. En ik ben echt voorstander om dan westvlaanderen gewoon in te palmen door de west vlamingen gewoon de zee in te duwen en oost vlaanderen komt dan volledig aan de kust aan te liggen. Antwerpen zal natuurlijk een pak groter worden dat kunde wel verstaan.
Oud 10 juni 2007, 09:31   #40
largo_w

Standaard

Citaat:
de limburgers? ik zei toch als al de buitenlanders buiten zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er dan nog limburgers rondlopen hier. Ik stel voor dat we ons nu al bezig houden met wat we gaan doen als de buitenlanders dan vertrokken zijn. En ik ben echt voorstander om dan westvlaanderen gewoon in te palmen door de west vlamingen gewoon de zee in te duwen en oost vlaanderen komt dan volledig aan de kust aan te liggen. Antwerpen zal natuurlijk een pak groter worden dat kunde wel verstaan.

You've got a point over die limburgers...

God uiteindelijk dat verdrijvingsplan van de west-vlamingen is misschien zo slecht niet... Alleen een paar bedrijfsleiders mogen blijven (webben daar namelijk wel een paar bedrijven nog om ons oost-vlaams broeder volk aan het werk te zetten)!

Antwerpen pakt niks meer in trouwens de voorlaatste op de lijst om ook te vertrekken (allemaal naar holland �* la limite met een annexatie voor deze laatsten van de haven zelf, anders nemen die dit vergiftigd cadeau waarschijnlijk niet aan).

En uiteindelijk blijven we over met the one and only oost-vlamingen en dan nog daar gaan we ook wat moeten shiften uiteraard!
largo_w is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be