![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() een terechte vraag van Frank Vanhecke in het debat gisteren:
(nadat Somers zei dat de open VLD de tweede democratische partij is van Vlaanderen) Waarom worden de kiezers en het VB nog steeds de lepraleiders genoemd na weer een overwinning? Waarom behoudt ook CD&V/NVA het cordon (nadat ze paars hebben afgebroken zullen ze er toch mee moeten samen zitten...)? Waarom spreekt men van de "democratische partijen" en behoort daar de PS wel toe? (waar de PS een maffiapartij is met het 1ne schandaal na het andere) Waarom luistert en onderhandelt men wel met corrupten & maffiosi (vd PS) maar luistert men zelfs niet naar de 2de partij van Vlaanderen? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Machtsbehoud, mijn beste, niets meer of minder dan "eigen zakken eerst" principe
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik vond het opmerkelijk dat Bracke vroeg achter het in stand houden van het niet bestaande cordon sanitaire.... (allez als ik de Feremans moet geloven....)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Tja als CDV de staat wil hervormen moet het wel paars depanneren....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() En ook van niet durven "afgaan".
Iedere partij die maar ook ooit die stap durft zetten zal alle banbliksems van de "progressieve & zelfuitgeroepen democratische" partijen over zich heen krijgen...
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reynders, heeft eigenlijk evenveel recht om dat te gaan spelen, ok, hij had veel voorkeurstemmen, maar... ik zou daar zo zeker nog nie van zijn, ... Wat bv, van volgende deal : Blauw-Roomse coalitie, Reynders Premier, Leterme minister van buitenlandse dinges en wel een doorgedreven staatshervorming en de splitsing van BHV ... Nu zullen de Tsjeefse persoonlijke ambities wel doorwegen hoor, maak u geen ilusies, maar als de walen over de streep kunnen getrokken worden , moet ge uw persoonlijke ambities misschien wat achteruit stellen , ... |
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Het cordon zal blijven bestaan totdat de Walen Belgie opblazen. Trouwens wat zouden de anderen partijen moeten doen denkt u? Het cordon doorbreken en zeggen: ja, we hebben al die jaren gelogen? We zijn stinkende leugenaars geweest?
|
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
EN de top plus de ideen van het VB is nog steeds die van het oude VB dat veroordeeld was, vervang de top en pas het programma aan en ik denk dat ze geen enkel moeite zullen hebben in een coalitie te geraken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het vlaams belang is 20 % van de stemmen die niet meespelen. En ze zullen dat blijven tot het einde der tijden. Kunt evengoed blanco stemmen....
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() Komaan denk je dat nu echt... Kijk naar ldd: 6.5% in drie maanden, tel daar nog eens nva bij op en nog een nieuw project en we zijn er zo bijna! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 12 juni 2007 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Blauw-Roomse coalitie, Leterme Premier, Reynders minister van buitenlandse dinges en een lapje voor het bloeden omtrent staatshervormingen... de aankoop van WC-Rollen in respectievelijk het Vlaamse & Waalse parlement zijn nu gewestelijke bevoegdheden, in ruil voor meer geld voor het Brusselse onderwijs... we plakken daar nog "voor de integratie" aan vast, en wie kan daar nu nog tegen zijn? ![]()
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Een blanco stem != een stem voor het Vlaams Belang.
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe toch alsjeblieft altijd niet zo kinderachtig en zielig. Een slachtoffer wordt geklopt, die wordt niet niet geklopt.
Laatst gewijzigd door lombas : 12 juni 2007 om 23:26. |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
In Turkije dacht men ook de Islamisering van de politiek te stoppen door de Islamitische partij te verbieden (wat ook enkele keren is gebeurd trouwens). Maar ze kwamen steeds sterker terug... Op heel lange termijn zal België wel ophouden met bestaan, maar dat reken ik niet toe aan het Vlaams Belang. Demografische omschakelingen enzo, weet je wel. Een ontbinding van dit land in naam omdat er gewoon geen meerderheid meer is aan Belgisch-voelenden, maar met een loyaliteit aan andere entiteiten.
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Dus als die PSers corrupt zijn, mogen we daar niets over zeggen. Dan moeten we zwijgen. De politiek correcten hebben al zo dikwijls geprobeerd om het Vlaams belang en hun aanhang de mond te snoeren. Ze hebben het debat al jarenlang gesaboteerd. En ondertussen zet de Islamisering zich door. In het nieuws zeiden ze 't onlangs: De Marokkanen zijn nu de grootste groep allochtonen. En het aantal moslims in België neemt nog toe.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Dit kan toch echt niet, zich zelf bestempelen al een democratische partij, en dan mensen veroordelen die hun land ontvluchten omdat ze met de dood worden bedreigt?
Ik heb hier in een ver verleden gevraagd hoever men wil terug gaan, in generaties, als iemand iets had mispeuterd, wel het antwoord was, de ganse familie! Dan loopt Belgie LEEG. EN DAT NOEMT MEN DEMOCRATië ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stemt nog altijd voor een programma en voor ideeën en dus niet omwille van tactische redenen. Ten tweede waarom zou een VB keizer rekening moeten houden met zo'n statement, wanneer het dat evengoed kon doen in de jaren '90 of in 2004 ? Ik denk dat de VB kiezer heus wel weet waneer hij op weg naar de stembus gaat dat zijn partij door het cordon in de oppositie beland. Er is bijgevolg geen Waalse zusterpartij, of ja het FN maar dat zijn gore belgicisten dus federaal is het altijd moeilijk voor het Vlaams Belang. De Vlaamse verkieizingen daarentegen is wat anders, dan hangt het af van de CD&V/N-VA. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |