![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is inderdaad nieuw voor me. M.a.w. het VDAB stuurt me een poetsvrouw (dus geen "kandidaat": volgens ingenieuze ingenious moét ik die aanwerven) en mijn hond heeft een hekel aan rosse mensen, dan moet ik die poetsvrouw maar laten bijten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2007 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bottom line is gewoon dat indien de hond een probleem had met rosse kandidaten (oeps, verplicht aan te werven personeel), die rosse kandidaat wèl slim genoeg zou geweest zijn om géén klacht wegens discriminatie in te dienen.
Feit dat de hond kwaad was op die rosse kandidaat is voor de kandidaat voldoende redenen om die job te weigeren (hond van baas wil me bijten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#964 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder , wat die baas betreft:"le chien ne supporte pas la personne.Risque de morsures. Voir couleur". Ik maak daaruit op dat de hond deze sollicitant niet kan uitstaan, dat er gevaar is dat hij gebeten word.En dat "Voir couleur", daar leid ik uit af dat de baas zich in feite de vraag stelt, of het de hond niet om de kleur gaat...Anders zou hij geschreven hebben "c'est �* cause de sa couleur".En dat doet de zaak er helemaal anders uitzien.Als die man zich vragen stelt betreffende zijn hond, heeft hij die om te beginnen al zeker niet afgericht om naar negers te blaffen, en/of ze te bijten.Mischien ontgaan deze subtiliteiten van de Franse taal u, het is u vergeven.Ge hebt toch laatst gezegd dat ge op de boerenbuiten woont? Dat is dus normaal, maar hou dan ook op met anderen lesjes te willen geven...Een beetje bescheidenheid zou u geen kwaad doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Raf ![]() Lees de openingspost nog eens, schattebout en lees vooral wat onze hondenvriend op het papier van de vdab heeft geschreven... Ik hoef helemaal niks te bewijzen en de rechter ook niet (een rechter moet sowieso niks "bewijzen"; dat moeten de partijen doen. Een rechter moet over die bewijzen "oordelen"). Onze racistische lasser heeft dat zelf al gedaan. Zwart op wit en netjes ondertekend. hahahaha Carlugstaaf , ge hebt aantrek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of je het nu leuk vindt of niet, werkgevers hebben een sociale verantwoordelijkheid, als iemand niet goed genoeg is voor een job kun je die persoon weigeren, maar omdat je hond hem niet leuk vind? Dat is gewoon absurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar voel je je door beledigd, lieveling?
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
en om op uw vraag te antwoorden: blijkbaar bent u te dom om dat verschil te lezen, maar ik hou niet zo van persoonlijke aanvallen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
als je zelf je kandidaat wil kiezen, dan zet je een annonce in de gazet. indien je echter samenwerkt met de VDAB, dan heb je minder eisen te stellen. de VDAB heeft namelijk andere problemen dan uw grillen omtrent iemand zijn haarkleur of de slechte opvoeding van uwen hond. maar soit, wat is nu eigenlijk de relevantie van je opmerking in het hele verhaal? de werkgever zocht een lasser. dat is een knelpuntberoep en dus doet hij beroep op de VDAB. zij doen moeite voor hem en zoeken hem een lasser. de werkgever kijkt zelfs niet eens naar zijn bekwaamheid. dus, relevantie? en die 'geweldige' zinspeling op mijn nick heb je nu al wel 10 keer gepost. ik weet dat je fier bent op die geweldige vondst, maar het nieuwe is er wat af. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zinspeling? Had dan een minder ingenieuze nick gezocht hé. Wat denk je is de betekenis van INGENIOUS? Met zo'n nick gaat het je toch niet storen dat ik even de nederlandse vertaling erbij zet? Als ik mezelf "Ret Arded" noem, hoef ik achteraf ook niet te komen zeuren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
|
![]() circe: zijt gij misschien een eiland of een circus dan, ik dacht het niet e
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmmmmmmhhhhheerlijk, wat heb ik die prachtige logica toch zo ontzettend gemist
welcome back Paulus btw ben je er nu al zowat uit of je al of niet kan bewijzen dat iets niet bestaat ? ik vraag dit even langs m'n neus weg met betrekking of je nu werkelijk nog steeds van plan bent zowat de helft van de bewezen stellingen in de wiskunde in de prullenmand te gooien Laatst gewijzigd door praha : 12 juni 2007 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#978 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |