![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kijk kijk, wie we hier hebben. Was dit niet de meneer die hartverscheurende verhaaltjes zat op te dissen over de rechten van de mens, respect voor het leven en meer van die dingen in andere draadjes?
![]() |
![]() |
#1085 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de mensen die blijven doen alsof ze achterlijk zijn bij gebrek aan defig weerwerk.... De werkplaats bevindt zich niet vlak achter het hekken. Wie in de werkplaats moet zijn, moet voorbij de hond. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2007 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 juni 2007 om 17:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee ik heb het tegen jou. Het is ronduit schandalig dat iemand die in de sociale sector werkt als jij dit soort toestanden afdoet als doodnormaal en werkzoekenden van afrikaanse origine benoemt als "solliciterende neger". Dat woordgebruik spreekt boekdelen.
![]() |
![]() |
#1090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan we nog krijgen zeg?! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee een scheldwoord is dat niet, en Nederlands is het zeker. Het gaat hem over het feit dat je een noodzaak ziet om dat woord hier in deze context te gebruiken, en over het feit dat je blijkbaar geen graten ziet in het gedrag van die werkgever.
![]() |
![]() |
#1093 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zie ik geen graten in het gedrag van de werknemer. Moest ik een hond hebben die negers aanvalt zou ik ook verwittingen als er één aan mijn voordeur staat en hem voor zijn eigen veiligheid, zeker niet binnen laten. Maar nee, volgens sommigen hier moet de hond 'er aan'. Het spijt me, maar ik heb daar een andere mening over. Als je dat schandalig vindt, dan is dat maar zo. De man heeft de hond uit het asiel gehaald notabene. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2007 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een reden te meer om er op toe te zien dat het dier geen gevaar kan opleveren voor de werknemers van zijn bedrijf. Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag één keer raden....
1 dan kan de werkvloer niet aan de poort beginnen gezien de werkvloer wettelijk gezien niet toegankelijk is voor iedereen en om het even wie. 2 de werkvloer begint wel aan de poort en de man heeft absoluut geen privé 3 de werkvloer beperkt zich tot de werkplaats en is strikt gescheiden van de privé van de werkgever. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, want de hond heeft geen problemen met sollicitanten, dan wel met een eigenschap ervan, waarover het gaat in deze.
Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |