![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb echt geen tweede inkomen nodig om rond te komen en mijn kids te geven wat ze nodig hebben. Ik kom zelf uit een gezin van 9 kinderen en woon op slechts een paar meter van mijn eigen en mijn ex-schoonfamilie. Je moet mij dus niet komen vertellen dat men met twee moet gaan werken om rond te komen, het tweede inkomen diend in de meeste gevallen gewoon voor de luxe. Maar men kan zonder luxe niet meer leven en daarom is de opvang nodig. En omdat de bedrijven vrouwen minder betalen dan mannen voor het zelfde werk en deze voor hen dus goedkoper zijn. |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Burger
|
![]() Laat ons 1 ding niet vergeten.
Wat rechts is in België is een centrumpartij in de meeste andere landen. Wat extreem rechts is in België is gematigd rechts in de meeste andere landen. Wat links is in België is een soort anarchie in de meeste andere landen. We hebben het al veel te ver laten komen met linkse partijen, de uitslagen zijn positief. Punt andere lijn. Al de rest is flauwekul. Laatst gewijzigd door Palladium : 14 juni 2007 om 20:31. |
![]() |
![]() |
#144 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Touché
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, Jantje zwanst niet maar weet héél goed waarover hij het heeft. Ik ben zelf ook de oudste uit een gezin van negen kinderen en wéét dus wat wel en niet kan met slechts één kostwinner. We hadden het niet breed maar we hebben alle negen geleerd om beter onze plan te trekken dan heel wat anderen die van kleinsaf alles hadden wat hun hartje begeerde.
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn familie help mij financieel zekers niet. Of ik over een riant inkomen beschik, wel dat weet ik niet, ik ben maar een thuiswerkende invalide. Maar hier staan natuurlijk geen twee nieuwe BMW's voor de deur en ik ga ook niet alle weken fitnessen. Ik ben zelf de zevende uit de rij en heb dus van kleinsaf geleerd om te vrede te zijn met wat ik had. het grote verschil met de meeste andere die met niets meer tevreden zijn. |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar in de huidige tijdgeest met de heersende levensduurte met 4 kinderen en één (gemiddeld) inkomen rondkomen, niet eenvoudig. Vroeger kwam je rond met één inkomen, maar nu..... Ik hoop dat u geen woning moet huren, maar dan heb je kinderen die studeren, sporten, vervoer, kleden..... Stilzwijgen wanneer de kinderen moeten uitkijken voor een bouwplaats, woning, huren woning, stilaan voor velen onbetaalbaar aan het worden. |
|
![]() |
![]() |
#150 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EN dan heb jij een goede job hoor, laat me eens zien, huur voor huis + nuts 1000euro, school 200, eten 4-500dan zit je per maand al gewoon voor de basis behoeften op 1500+ euro, en dan heb je nog geen kleding,uitgaan, auto, fiets, cadeaus,... gekocht. Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() Serieus, je kan de huidige situatie niet vergelijken met 20-30-40 jaar geleden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#152 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ga je je kinderen dan ook zelf les geven? ANders drop ze je zoveel uur per dag op die school ?
||||
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Toch vreemd dat diezelfde mensen de zelfverklaarde voorvechters van de democratie zijn. Ze zouden nog de demo(nen)cratie opzij willen zetten om anti-democratische partijen zoals het Vlaams Belang met alle middelen te bestrijden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals je zelf al aangaf: slechte verliezers, die groenen. |
||
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() wat is dat nu voor zever?
zijt ge niet mogen gaan stemmen misschien? krijgt uw vuil blok minder dotaties? minder zetels/stemmen? of nee, democratie is het pas wanneer �*lle politici zeggen wat de malcontente verzuurde vlaams blokker denkt, is het niet? |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet wel zeggen dat met zo'n opmerking als "wat is dat nu voor zever" je nogal overkomt als de vlaemsche klei-gast met het gezond verstand zoals je je hem zelf voorstelt. Nadat hij zijn kip met appelmoes opheeft natuurlijk.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 juni 2007 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scheelt er iets?
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() zoals verwacht geen zinnig antwoord van de blok-tandem jazeker-knuppel.
'we weten eigenlijk zelf niet goed waarom, maar dat er géén democratie is, d�*t is zeker!'. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 15 juni 2007 om 20:34. |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Op dit forum probeer ik steeds iets op te steken als ik met iemand in debat ga. Dat is dan ook de reden dat ik nooit zal reageren op een poster die het VB als vuilblok, de Spa als spallochtonenpartij of nog andere koosnaampjes verzint. Het hoeft uiteraard geen betoog dat een poster die zich aan deze linguistieke promiscuïteit bezondigt wegens dergelijke intellectuele pollutie bezwaarlijk als een interessante poster kan worden geconnoteerd. Maar vandaag wil ik toch eens een uitzondering maken omdat ik geintrigeerd ben door uw creatieve consequentie. Jij noemt het VB dus vuil blok. Maar in dezelfde zin noem jij een lid van die politieke formatie een vlaams blokker. Bijgevolg moet ik dus aannemen dat vlaams voor U een synoniem is van vuil. Nu zijn er twee mogelijheden: A/ ofwel bent U geen Vlaming en verdient een lid van dat volk, wiens taal jij spreekt, dus het epitheton "vuil" te hebben. In dit geval kan ik gezien de huidige wetgeving niet anders dan U een racist te noemen en bent U manifest in overtreding met de antiracismewetgeving. B/ ofwel bent U wel een Vlaming en moet ik er van uitgaan dat U de hygiënische staat waarin U zich bevindt extrapoleert naar gans uw volk. In dit geval kan ik niet anders dan besluiten dat U zich vergist en dat Vlaanderen bekend staat als een zeer proper volkje. In dit geval dus voel ik mij verplicht om U aan te bevelen eens een doucheke te nemen, uw tandjes eens te wassen en eventueel eens een deodorantje te plegen. Het geval A/ is ongeneeslijk en kan op dit forum enkel door de moderatie opgelost worden. Het geval B/ is oplosbaar op voorwaarde dat U zich sociaal verbetert om recidivering te voorkomen. Zonder dank, Fi