![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
Natrappen is een onaangename vorm van mental disorder. Dat noem ik het.
Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 21:50. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Minister-President
|
Dat is idd een correcte beschrijving van Verstrepen zijn capaciteiten , betrouwbaarheid en geldgraaien. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het scheelde niet veel of Verstrepen stond op termijn op straat zonder een cent. Maar hij nam het risico en slaagde. Spijtig voor u. Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 22:11. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ook bij LDD zal het fout gaan met Verstrepen, geef het maar een paar jaartjes ! |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Dat is dan gelijk Annemans. Die beweerde ook op zijn website dat hij het succes van LDD had zien aankomen. En het kan dus waar zijn, alleen, niemand heeft het hem ooit horen zeggen.
Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 22:15. |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
en over wat gaat ge nu beginnen ? |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De enige optie was dus met een eigen naam en lijst naar de kiezer te trekken. JMDD en LDD speelden de rol van slachtoffer in de media, naar de kiezer toe, speelde de rol als verstotene en underdog... JMDD kreeg veel stemmen van de onbesliste kiezers, de proteststemmers en dat wist hij goed genoeg ! JMDD is daar glansrijk in geslaagd met het gekende resultaat.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Lokaal Raadslid
|
Dat hij kapt op het VB dat is zijn volledig recht en eigen mening .
En het VB moet dit nu toch al gewoon zijn er wordt niets anders gedaan dan op hen gekapt door andere partijen . Ze doen dit zelf natuurlijk ook dat is een onderdeel van politiek he . Maar waar ik me wel vragen bij stel is dat Verstrepen nu na al die jarennaar een andere partij overstapt en de partij waar hij jaren bij was nu volgens hem niets is wat heeft hij in gods naam dan al die jaren daar gedaan ? Gehoopt op roem en een plaatsje of was het toch zijn overtuiging ? dat laatste betwijfel ik . Vele politici blijven liever dan jaren bij een partij waar ze het niet mee eens zijn dan uit de politiek te stappen waarom ? Dedecker die werd eruit gesmeten omdat hij een andere mening had maar hij heeft die steeds laten horen . Verstrepen liep maar mee en daarom twijfel ik nu wel aan zijn oprechtheid is LDD dan zijn overtuiging of loopt hij nu ook maar wat mee om toch maar in de politiek te blijven ? Mijn twijfel staat los van wat ik vindt over beide partijen ik vindt gewoon dat als een politieker overstapt naar een andere partij zonder ooit daarvoor voor zijn eigen mening uitgekomen te hebben tegen zijn vorige partij in twijfel ik aan zijn sterkte als politieker op zich . En is deze persoon zoals zovel politiekers geen eigen mening en doen met de uilen in het bos . |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Burger
|
Citaat:
Tot op de dag van vandaag riskeren VB kiezers en leden die er durven voor uit komen hun job - toekomst, en dit voor hun idee. Bedreigingen en processen hangen hun boven het hoofd, dank zij de "verdraagzamen" van uw soort. En dan kom je hier nog eens die mensen stigmatiseren. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Ik ga niet teveel woorden meer besteden aan Verstrepen. Wat ik wilde zeggen is dat sommigen hem beladen met alle zonden Israëls omdat hij denkelijk ettelijke stemmen heeft afgesnoept van het VB. En dat zit hen dwars. Niet zozeer omdat Verstrepen is wie hij is, maar wel omdat hij stemmen heeft weggekaapt van het VB. En u moet niet zo pathetisch doen over het VB in de zin dat iedereen op hen afgeeft. Ze hebben niet liever dan dat, want zo zijn ze rijk geworden. VB heeft zich altijd geprofileerd als de underdog en gaat van de premisse uit: het doet er niet toe wat men over u zegt, als men maar iets over u zegt. Zo kunnen we onze slachtofferrol ten volle uitspelen en dat brengt ons stemmen op. Maar ja, nu is er een andere underdog op het toneel gekomen. En ... daar wringt het schoentje. Laatst gewijzigd door system : 15 juni 2007 om 09:55. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 juni 2007 om 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#115 | ||
|
Minister-President
|
[quote=system;2731338]
Citaat:
Citaat:
en begint ge niet te zeveren over zaken waar ge duidelijk niets van af weet. |
||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van de Lanotte, Somers, Vandeurzen, Dua vinden Lijst Dedecker populistisch. Dedecker moet zichzelf ook eens in vraag stellen waarom niemand van hem moest hebben in de VLD. Lijst Dedecker is een éémanspartij dat allemaal valt en staat rond het ego van Jean-Marie Dedecker. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Dat is waar maar er gaat niemand met jullie willen samenwerken. Van de Lanotte, Somers, Vandeurzen, Dua vinden het VB populistisch. Dillen moet zichzelf ook eens in vraag stellen waarom niemand van hem moest hebben in de VLD. VB was ook ooit een éémanspartij dat allemaal valt en staat rond het ego van Karel Dillen. ( ooit begon VB met slechts 1 zetel he ) Is je analyse niet ook van toepassing op pakweg het VB ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
[quote=bruut geweld;2733444]
Citaat:
Het was alles of niets. En dat is finaal mijn laatste woord over Verstrepen. Laatst gewijzigd door system : 16 juni 2007 om 06:50. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Geheim (Encyclo online encyclopedie) Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. iets dat slechts aan één persoon of aan weinigen bekend is, verborgenheid; - houden; het - bewaren; er geen - van maken; in het -; achter het - komen; er steekt een - achter; de -en (mysteriën) der godsdienst. System beweert dat 'iedereen in de pas moet lopen.' Referenties kan hij natuurlijk niet voorleggen, vermits het een geheim is... en (volgens de uitleg uit de encyclopedie) slechts aan weinigen bekend is. Op die manier kan men ook niets weerleggen vermits het officieel niet bekend is. ... Alhoewel het aan weinigen bekend is, moet volgens System iedereen (dat is 1 miljoen kiezers) in de pas lopen. Als 1 miljoen kiezers dat weten dan is het niet meer aan weinigen bekend... en is het ook geen geheim meer. En nu mijn beste System... toon nu aan met referenties dat iedereen in de pas moet lopen. Dan kunnen we dat eens vergelijken met de zwijgplicht die opgelegd werd in het Vlaams Parlement, het verbod op eigen meningsuiting binnen de VLD... en zelfs het ganse cordon sanitaire. Want dat zijn feiten. Hetgeen gij aanhaalt zijn verzinsels. |
|
|
|
|