Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2007, 21:46   #101
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
Pech voor jou, ik zei dat al van zodra hij in de politiek kwam.

Pertinente waarheid noem ik dat
Natrappen is een onaangename vorm van mental disorder. Dat noem ik het.

Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 21:50.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 21:51   #102
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Een vorm van mental disorder is het.

Dat is idd een correcte beschrijving van Verstrepen zijn capaciteiten , betrouwbaarheid en geldgraaien.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 21:57   #103
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is idd een correcte beschrijving van Verstrepen zijn capaciteiten , betrouwbaarheid en geldgraaien.
Iemand die uitkomt voor zijn mening ja. En dat kan men moeilijk zeggen van de Ja-knikkers van het VB. Al 25 jaar wordt het blok geleid door hetzelfde driemanschap, de drie musketiers en de rest knikt maar. Ook Morel, maar die mag Van Hecke 'voorzittertje' noemen. En dat is al een vooruitgang. Er is dus hoop voor Morel.

Het scheelde niet veel of Verstrepen stond op termijn op straat zonder een cent. Maar hij nam het risico en slaagde. Spijtig voor u.

Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 22:11.
Oud 14 juni 2007, 22:09   #104
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Iemand die uitkomt voor zijn mening ja. En dat kan men moeilijk zeggen van de Ja-knikkers van het VB. Al 25 jaar wordt het blok geleid door hetzelfde driemanschap, de drie musketiers en de rest knikt maar. Ook Morel, maar die mag Van Hecke 'voorzittertje' noemen. En dat is al een vooruitgang. Er is dus hoop voor Morel.

Het scheelde niet veel of Verstrepen stond op termijn op straat zonder een cent. Maar hij nam het risico en slaagde. Spijtig voor u.
eerst wat zeveren over "natrappen", terwijl ik dit reeds voor zijn Vb "ahum" carriere beweerde, dan zonder argument vallen en dan over het Vb beginnen

ook bij LDD zal het fout gaan met Verstrepen, geef het maar een paar jaartjes !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 14 juni 2007, 22:13   #105
system
Banneling

Standaard

Citaat:
eerst wat zeveren over "natrappen", terwijl ik dit reeds voor zijn Vb "ahum" carriere beweerde, dan zonder argument vallen en dan over het Vb beginnen

ook bij LDD zal het fout gaan met Verstrepen, geef het maar een paar jaartjes !
Dat is dan gelijk Annemans. Die beweerde ook op zijn website dat hij het succes van LDD had zien aankomen. En het kan dus waar zijn, alleen, niemand heeft het hem ooit horen zeggen.

Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 22:15.
Oud 14 juni 2007, 22:24   #106
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is dan gelijk Annemans. Die beweerde ook op zijn website dat hij het succes van LDD had zien aankomen. En het kan dus waar zijn, alleen, niemand heeft het hem ooit horen zeggen.
moar ventje toch, check mijn posts hier over nitwit Verstrepen toen hij pas bij het Vb zat

en over wat gaat ge nu beginnen ? het aureool dat ge rond verstepen zijn gat wilt draaien ? dan moet ge er wel eerst uit kruipen !
Oud 14 juni 2007, 23:21   #107
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raar dat we dat toch niet allemaal gehoord hebben toen Verstrepen nog bij het VB was.

Natrappen noem ik dat.
jawel hoor, wat bruut geweld betreft die zegt dat al een eeuwigheid
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 06:52   #108
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
JMDD heeft inderdaad gesprekken gehad met Vlaams Belang, maar na het debacle bij CD&v en NVA was dat niet opportuun en volledig belachelijk geweest zowel voor JMDD als Vlaams Belang.

De enige optie was dus met een eigen naam en lijst naar de kiezer te trekken. JMDD en LDD speelden de rol van slachtoffer in de media, naar de kiezer toe, speelde de rol als verstotene en underdog... JMDD kreeg veel stemmen van de onbesliste kiezers, de proteststemmers en dat wist hij goed genoeg ! JMDD is daar glansrijk in geslaagd met het gekende resultaat.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 07:56   #109
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Lachen met het leed van iemand om de dood van zijn vrouw en 2 kinderen is gewoonweg ziek.
Dit is idd ziekelijk!
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 08:18   #110
system
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
, check mijn posts hier over nitwit Verstrepen toen hij pas bij het Vb zat
Als u me dat aantoont, dan trek ik mijn woorden terug.
Oud 15 juni 2007, 09:40   #111
bie6601
Lokaal Raadslid

Standaard

Dat hij kapt op het VB dat is zijn volledig recht en eigen mening .
En het VB moet dit nu toch al gewoon zijn er wordt niets anders gedaan dan op hen gekapt door andere partijen .
Ze doen dit zelf natuurlijk ook dat is een onderdeel van politiek he .
Maar waar ik me wel vragen bij stel is dat Verstrepen nu na al die jarennaar een andere partij overstapt en de partij waar hij jaren bij was nu volgens hem niets is wat heeft hij in gods naam dan al die jaren daar gedaan ?
Gehoopt op roem en een plaatsje of was het toch zijn overtuiging ?
dat laatste betwijfel ik .
Vele politici blijven liever dan jaren bij een partij waar ze het niet mee eens zijn dan uit de politiek te stappen waarom ?
Dedecker die werd eruit gesmeten omdat hij een andere mening had maar hij heeft die steeds laten horen .
Verstrepen liep maar mee en daarom twijfel ik nu wel aan zijn oprechtheid is LDD dan zijn overtuiging of loopt hij nu ook maar wat mee om toch maar in de politiek te blijven ?

Mijn twijfel staat los van wat ik vindt over beide partijen ik vindt gewoon dat als een politieker overstapt naar een andere partij zonder ooit daarvoor voor zijn eigen mening uitgekomen te hebben tegen zijn vorige partij in twijfel ik aan zijn sterkte als politieker op zich .

En is deze persoon zoals zovel politiekers geen eigen mening en doen met de uilen in het bos .
bie6601 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 09:48   #112
Bernt
Burger

Standaard

Citaat:

Je kan veel zeggen van de VB kiezers, maar dat het JA- knikkers zijn die niet tegen de stroom ingaan, is op zijn minst gelogen.
Tot op de dag van vandaag riskeren VB kiezers en leden die er durven voor uit komen hun job - toekomst, en dit voor hun idee.
Bedreigingen en processen hangen hun boven het hoofd, dank zij de "verdraagzamen" van uw soort.
En dan kom je hier nog eens die mensen stigmatiseren.
Bernt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 09:54   #113
system
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bie6601 Bekijk bericht
Dat hij kapt op het VB dat is zijn volledig recht en eigen mening .
En het VB moet dit nu toch al gewoon zijn er wordt niets anders gedaan dan op hen gekapt door andere partijen .
Ze doen dit zelf natuurlijk ook dat is een onderdeel van politiek he .
Maar waar ik me wel vragen bij stel is dat Verstrepen nu na al die jarennaar een andere partij overstapt en de partij waar hij jaren bij was nu volgens hem niets is wat heeft hij in gods naam dan al die jaren daar gedaan ?
Gehoopt op roem en een plaatsje of was het toch zijn overtuiging ?
dat laatste betwijfel ik .
Vele politici blijven liever dan jaren bij een partij waar ze het niet mee eens zijn dan uit de politiek te stappen waarom ?
Dedecker die werd eruit gesmeten omdat hij een andere mening had maar hij heeft die steeds laten horen .
Verstrepen liep maar mee en daarom twijfel ik nu wel aan zijn oprechtheid is LDD dan zijn overtuiging of loopt hij nu ook maar wat mee om toch maar in de politiek te blijven ?

Mijn twijfel staat los van wat ik vindt over beide partijen ik vindt gewoon dat als een politieker overstapt naar een andere partij zonder ooit daarvoor voor zijn eigen mening uitgekomen te hebben tegen zijn vorige partij in twijfel ik aan zijn sterkte als politieker op zich .

Ik ga niet teveel woorden meer besteden aan Verstrepen. Wat ik wilde zeggen is dat sommigen hem beladen met alle zonden Israëls omdat hij denkelijk ettelijke stemmen heeft afgesnoept van het VB. En dat zit hen dwars. Niet zozeer omdat Verstrepen is wie hij is, maar wel omdat hij stemmen heeft weggekaapt van het VB.

En u moet niet zo pathetisch doen over het VB in de zin dat iedereen op hen afgeeft. Ze hebben niet liever dan dat, want zo zijn ze rijk geworden. VB heeft zich altijd geprofileerd als de underdog en gaat van de premisse uit: het doet er niet toe wat men over u zegt, als men maar iets over u zegt. Zo kunnen we onze slachtofferrol ten volle uitspelen en dat brengt ons stemmen op.

Maar ja, nu is er een andere underdog op het toneel gekomen.

En ... daar wringt het schoentje.

Laatst gewijzigd door system : 15 juni 2007 om 09:55.
Oud 15 juni 2007, 09:58   #114
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernt Bekijk bericht
Je kan veel zeggen van de VB kiezers, maar dat het JA- knikkers zijn die niet tegen de stroom ingaan, is op zijn minst gelogen.
Tot op de dag van vandaag riskeren VB kiezers en leden die er durven voor uit komen hun job - toekomst, en dit voor hun idee.
Bedreigingen en processen hangen hun boven het hoofd, dank zij de "verdraagzamen" van uw soort.
En dan kom je hier nog eens die mensen stigmatiseren.
In het VB moet iedereen in de pas lopen op het signaal van de drie musketiers. Dat is een publiek geheim. En omdat Verstrepen dit niet wilde, is hij weggegaan. En nu sluit ik, wat mij betreft, het hoofdstuk Verstrepen af .

Laatst gewijzigd door system : 15 juni 2007 om 10:20.
Oud 15 juni 2007, 22:32   #115
bruut geweld
Minister-President

Standaard

[quote=system;2731338]
Citaat:

Als u me dat aantoont, dan trek ik mijn woorden terug.

... hier maar één van de meerdere posts over verstrepen:

Citaat:

bruut geweld
25 mei 2004, 21:41

bwaa die kerel is al overal buitengeschot
is vis noch vlees

een schertsfiguur

ne gefrusteerde verschoppeling die buiten ne franke smoel opzetten zo goed als onbeduidend is in de politiek.

dus excellent geschikt om de bloklijst te vervoegen

de moeite niet om over te spreken
PS : in 't vervolg doet ge uw opzoekwerk maar zelf
en begint ge niet te zeveren over zaken waar ge duidelijk niets van af weet.
Oud 16 juni 2007, 00:57   #116
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Niet helemaal mee eens, er zijn veel meer factoren dan jij hier aanhaalt. Ik verwacht in de toekomst trouwens nog meer stemmen van mensen die nu niet gedurft hebben, omdat ze dachten dat hun stem onder de kiesdrempel ging belanden.
Dat is waar maar er gaat niemand met jullie willen samenwerken.
Van de Lanotte, Somers, Vandeurzen, Dua vinden Lijst Dedecker populistisch.
Dedecker moet zichzelf ook eens in vraag stellen waarom niemand van hem moest hebben in de VLD. Lijst Dedecker is een éémanspartij dat allemaal valt en staat rond het ego van Jean-Marie Dedecker.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 02:18   #117
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Van de Lanotte, Somers, Vandeurzen, Dua vinden Lijst Dedecker populistisch.
Dedecker moet zichzelf ook eens in vraag stellen waarom niemand van hem moest hebben in de VLD. Lijst Dedecker is een éémanspartij dat allemaal valt en staat rond het ego van Jean-Marie Dedecker.
Laat me dat even herformuleren :

Van de Lanotte, Somers, Vandeurzen, Dua vinden het VB populistisch.
Dillen moet zichzelf ook eens in vraag stellen waarom niemand van hem moest hebben in de VLD. VB was ook ooit een éémanspartij dat allemaal valt en staat rond het ego van Karel Dillen.
( ooit begon VB met slechts 1 zetel he )

Is je analyse niet ook van toepassing op pakweg het VB ?

mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 03:35   #118
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Dedecker moet zichzelf ook eens in vraag stellen waarom niemand van hem moest hebben in de VLD.
Omdat hij een rechtsliberaal is, uiteraard.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 06:48   #119
system
Banneling

Standaard

[quote=bruut geweld;2733444]
Citaat:

... hier maar één van de meerdere posts over verstrepen:

PS : in 't vervolg doet ge uw opzoekwerk maar zelf
en begint ge niet te zeveren over zaken waar ge duidelijk niets van af weet.
Ik kan die post nergens vinden, maar ik neem het van u aan. Als u echter zegt dat Verstrepen het deed voor de poen, dan zuigt u zo maar iets uit uw duim. Verstrepen had alles te verliezen door zich kandidaat te stellen op de LDD.
Het was alles of niets.

En dat is finaal mijn laatste woord over Verstrepen.

Laatst gewijzigd door system : 16 juni 2007 om 06:50.
Oud 16 juni 2007, 08:15   #120
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het VB moet iedereen in de pas lopen op het signaal van de drie musketiers. Dat is een publiek geheim. En omdat Verstrepen dit niet wilde, is hij weggegaan...
Nogal een eigenaardige redenering. Wat betekent het begrip 'geheim'?

Geheim (Encyclo online encyclopedie)
Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. iets dat slechts aan één persoon of aan weinigen bekend is, verborgenheid; - houden; het - bewaren; er geen - van maken; in het -; achter het - komen; er steekt een - achter; de -en (mysteriën) der godsdienst.

System beweert dat 'iedereen in de pas moet lopen.' Referenties kan hij natuurlijk niet voorleggen, vermits het een geheim is... en (volgens de uitleg uit de encyclopedie) slechts aan weinigen bekend is. Op die manier kan men ook niets weerleggen vermits het officieel niet bekend is. ...

Alhoewel het aan weinigen bekend is, moet volgens System iedereen (dat is 1 miljoen kiezers) in de pas lopen. Als 1 miljoen kiezers dat weten dan is het niet meer aan weinigen bekend... en is het ook geen geheim meer.

En nu mijn beste System... toon nu aan met referenties dat iedereen in de pas moet lopen. Dan kunnen we dat eens vergelijken met de zwijgplicht die opgelegd werd in het Vlaams Parlement, het verbod op eigen meningsuiting binnen de VLD... en zelfs het ganse cordon sanitaire. Want dat zijn feiten. Hetgeen gij aanhaalt zijn verzinsels.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be