![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik zou al weigeren om voor ne zwarte of neger te willen werken , nu niet , morgen niet , nooit niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Of zoals wij meemaakten, de sector waar onze zaak bijhoort is bijna volledig in arabische handen, ik doe als nieuwe klant een bestelling bij een leverancier, hij levert omdat ik een Belgische naam heb want, zegt hij: "meestal zijn dat 'vremden' die dat doen he en hij werkt niet met 'vremden" Ik zwijg in alle talen. Meneer levert en wordt ontvangen door mij en mijn arabische man, de leverancier een hoofd zoals een tomaat natuurlijk maar hij levert nog! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar treedt niemand tegen op natuurlijk. Paulus; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik met een moslim getrouwd ben. We zijn trouwens off topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
beste , als ik 's avonds honger zou hebben en niks meer in huis dan zou ik nog geen pizza laten komen ............... gelijk die zotten me die auto's of brommerkes rijden echte zotten .......... ik laat ze wel komen als ik weet dat ze onderweg staan te flitsen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alle pizzabestellers zijn zotten, dat is waar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | |||
|
![]() Waarom zou de VDAB dat in hemelsnaam moeten gaan controleren? Dat behoort helemaal niet tot haar takenpakket.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
dat is voordeel van baas te zijn he , net zoals mijn baas 's middags kan gaan eten , bedrijfswagen heeft , verlof neemt wanneer hij dat wilt , enz ........ kan je daar niet mee leven houdt niemand u tegen om op uw eigen te beginnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah ? En dan kan hij lassen ?
Welwel, wist niet eens dat ze bij de RVA praktische proeven deden ? Met andere woorden : waarvoer dient een sollicitaiegesprek dan nog ? Dan moet dat ook verboden worden wegens dicriminerend. Jongens toch *zucht* |
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | |
|
![]() Citaat:
In een sollicitatiegesprek kan men trouwens al even moeilijk testen of hij kan lassen. Zeker als dit aan een gesloten poort plaatsvindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 |
|
![]() Itt wat jij schijnt te denken, hebben werkgevers zich ook aan bepaalde regels te houden. Eén ervan is dat men bij de aanwerving niet mag discrimineren op huidskleur wat hier wel gebeurt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet het. Het hoort niet. Dieren horen in hun biotoop te leven, dat is juist. Maar of dat een relevant argument is? Ik kan net zo goed stellen dat die Nigeriaan in Afrika hoort ipv in België, maar ik doe het niet. Die argumentatie te dom om dood te doen. Het is niet relevant of die hond daar thuishoort of niet. De situatie is wat ze is. Olifanten horen ook niet thuis in de zoo. Op dat niveau zit je ergens met je argumentatie van- het-niet-thuis-horen van de hond. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ofwel kiest hij ervoor om zijn hond te muilkorven of vast te binden of op te sluiten of zelfs te doden voor een mogelijke paserende zwarte sollicitant, die zijn bekwaamheid nog moet bewijzen en misschien niet eens akkoord gaat met de arbeidsvoorwaarden... Ofwel weigert hij de sollicitant met het oog op het gevaar voor hondebeten. Het zou me verwonderen als hij daarover lang heeft moeten nadenken. Paulus Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juni 2007 om 17:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 |
Schepen
|
![]() Waarom wil niemand de proef op de som nemen? Pak bijvoorbeeld Wouter Van Bellingen mee en kijk wat de hond doet. Bovendien komt zo Spirit ook nog eens in het nieuws. Laat Geert Lambert wel thuis, want de hond zou hem wel eens kunnen verwarren met die reuze-marshmallow uit Ghost Busters.
Laatst gewijzigd door Villa Comedia : 18 juni 2007 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
gaat nog niet over gastarbeiders , gaat enkel over het feit dat die bestellers rijden als zotten en ik daar niet wil aan meedoen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Andy |
|
![]() |
![]() |