![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En als je bang bent dat je kinderen ook homo zullen worden als ze een Gay Pride zien, ga dan ergens anders met ze wandelen. Plaats genoeg zou ik denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar zeg het dan, en sta zo niet onnozel te lachen. Waar leg ik iemand woorden in de mond?
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pfff, als ze echt iets nuttig willen doen, kunnen ze beter condooms gooien. Dan redden ze er misschien nog enkele levens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() OK ik zal het nog eens proberen : Heeft iemand hier iets zinnigs te vertellen over dat incident met die orthodoxe jood, of blijft het hierbij?
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb hierboven al gezegd dat de deelnemers van Gay Prides "hun bloot gat" niet laten zien, omdat dat inderdaad zedenschennis zou betekenen. De deelnemers weten de grens te trekken, en de organisatie ziet erop toe dat het niet te ver gaat. Weet jij soms van een veroordeling wegens zedenschennis naar aanleiding van een Gay Pride? Ik denk van niet.
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wanneer word er nu eigenlijk eens een Gay Parade in Mekka ingericht, want ergens moet ik u natuurlijk gelijk geven.Ik ben zelf zeer tégen betuttelende religies... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is dat zo CG? Je bent blijkbaar goed op de hoogte.
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() nu ge hier toch bent: wat denk jij van die jood die die bom naar jouw soortgenoten wou smijten? Heb je enig begrip voor die man?Uw sentimenten over deze zaak interresseren mij ten hoogste?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die betuttelende religies houden er nochthans net dezelfde bekrompen ideeën op na als jij. Ze zijn dus eigenlijk je bondgenoten, en je zal dus moeten kiezen.
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() ik moet helemaal niets: ik ben tegen betuttelende religies EN tegen de Gay Parades, homo huwelijken, en adoptie...Allemaal freaks voor mij...En als die mekaar in de weg lopen, zoveel te beter zou ik zeggen.Daar kan ik dan enkel wel bij varen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het hangt ervan af wat je met begrip bedoelt. Ik denk dat ik wel zijn motivatie begrijp. Voor iemand die deel uitmaakt van een extreme religieuze groepering gelden dikwijls heel specifieke normen en waarden, die erg kunnen afwijken van wat gangbaar is. Voor die man zijn homo's waarschijnlijk de 8ste plaag van Egypte of zo, weet ik veel. Dus vanuit dat soort ideeën begrijp ik zijn daad. Maar ik heb er uiteraard geen begrip voor in de zin dat ik zijn daad (of beter zijn plan) zou willen verdedigen. Eigenlijk zit in dit voorval voor jou wel iets in om over na te denken misschien. Uiteindelijk is wat deze man wilde doen toch iets dat jij zou moeten toejuichen? Waarom zeg je in je openingspost dat dit een beetje extreem was? Voor jou zijn homo's toch minder dan niets, menselijk afval eigenlijk? Waarom steun je die man dan niet voluit? Gewoon uit angst voor de gevolgen, of vind je het er toch een beetje over om homo's te vermoorden? Zijn het misschien eigenlijk toch mensen die rechten hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() het is zo fucking evident dat ge in Mekka niet eens binnen moogt als ge géén moslim bent.Laat staan dat ge daar naakt binnen moogt, en met een pak pluimen in uw gat gelijk een gekgeworden nachtegaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |