Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2007, 23:29   #81
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Ik heb hierboven al gezegd dat de deelnemers van Gay Prides "hun bloot gat" niet laten zien, omdat dat inderdaad zedenschennis zou betekenen. De deelnemers weten de grens te trekken, en de organisatie ziet erop toe dat het niet te ver gaat. Weet jij soms van een veroordeling wegens zedenschennis naar aanleiding van een Gay Pride? Ik denk van niet.
ja, ze dragen zo een minuskule string, big deal
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 23:31   #82
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Die betuttelende religies houden er nochthans net dezelfde bekrompen ideeën op na als jij. Ze zijn dus eigenlijk je bondgenoten, en je zal dus moeten kiezen.
ge hebt mensen met bekrompen ideeën en mensen met wijdopengespannen aars.Geef mij die "bekrompen" ideeën maar...Als dat voor u hetzelfde is...
Oud 22 juni 2007, 23:33   #83
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
stenen gooien is overdreven, rotte tomaten en eieren zijn veel effectiever en leuker tenzij die nichten sm-liefhebbers zijn
Wat is het vershil tussen dit en een taart ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 23:40   #84
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik veronderstel dat dit voor jou het dichtst in de buurt komt van een redelijke vraag, dus ik zal maar even abstractie make van de term "soortgenoten".

Het hangt ervan af wat je met begrip bedoelt. Ik denk dat ik wel zijn motivatie begrijp. Voor iemand die deel uitmaakt van een extreme religieuze groepering gelden dikwijls heel specifieke normen en waarden, die erg kunnen afwijken van wat gangbaar is. Voor die man zijn homo's waarschijnlijk de 8ste plaag van Egypte of zo, weet ik veel. Dus vanuit dat soort ideeën begrijp ik zijn daad. Maar ik heb er uiteraard geen begrip voor in de zin dat ik zijn daad (of beter zijn plan) zou willen verdedigen.

Eigenlijk zit in dit voorval voor jou wel iets in om over na te denken misschien. Uiteindelijk is wat deze man wilde doen toch iets dat jij zou moeten toejuichen? Waarom zeg je in je openingspost dat dit een beetje extreem was? Voor jou zijn homo's toch minder dan niets, menselijk afval eigenlijk? Waarom steun je die man dan niet voluit? Gewoon uit angst voor de gevolgen, of vind je het er toch een beetje over om homo's te vermoorden? Zijn het misschien eigenlijk toch mensen die rechten hebben?
moest heel Jeruzalem, en Antwerpen, Brussel, Berlijn enz enz met rot fruit komen gooien,zou ik dat toejuichen, zeker en vast.Stenen en bommen vind ik er over,ik wens die mensen hun dood niet, enkel dat ze hun smeerlapperij niet over onze voetpaden smeren, de huwelijksinstelling niet ontaarden/belachelijk maken, en ver van andermans kinderen vandaan blijven...
Oud 22 juni 2007, 23:42   #85
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Wat is het vershil tussen dit en een taart ?
Taart is lekker, dat smijt ik niet naar haumaus...Rot fruit & groenten is OK.
Oud 23 juni 2007, 06:51   #86
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Dat krijgt men met gefrustreerde extremistische geloofs
fanaten.

B.t.w, dit topic kan zeer amusant zijn, ware het niet dat hier duidelijk een boodschap van haat, discriminatie en een aaneenrijgen van klinkklare nonsens inzit.
Oud 23 juni 2007, 09:01   #87
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ja, ze dragen zo een minuskule string, big deal
Wat ze dragen doet er niet toe. Het punt is dat ze geen wetten breken met hun optocht. Als jij met tomaten zou beginnen gooien, of erger nog met stenen, dan breek je wel de wet.

Trouwens, als je het dragen van strings (en eerlijk gezegd, ik heb tijdens de Gay Pride in België nog nooit een string gezien) even aanstootgevend vindt als naaktloperij, dan zou ik met mijn kinderen tijdens de zomer ook niet naar de kust gaan. En waarom begin je dan geen campagne tegen het naaktstrand in Bredene? Nee, volgens mij stoort een mooi meisje in monokini en string op het strand je wellicht iets minder dan een homo in zwembroek tijdens een Gay Pride. Het is het homo-zijn dat je stoort, en niet het naakt.
Oud 23 juni 2007, 09:11   #88
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
moest heel Jeruzalem, en Antwerpen, Brussel, Berlijn enz enz met rot fruit komen gooien,zou ik dat toejuichen, zeker en vast.Stenen en bommen vind ik er over,ik wens die mensen hun dood niet, enkel dat ze hun smeerlapperij niet over onze voetpaden smeren, de huwelijksinstelling niet ontaarden/belachelijk maken, en ver van andermans kinderen vandaan blijven...
OK, dus moord en massamoord gaan je net iets te ver. Homo's zijn blijkbaar toch nog ergens mensen in jouw ogen. Goed zo. En ik vermoed dat je wel nooit de moed zult kunnen samenrapen om ook maar één rotte tomaat effectief te gooien tijdens een Gay Pride, dus het zal wel bij stoere woorden blijven.

Bij mensen met een verstokt vijandbeeld als jij kan niet veel rede meer baten. Je ziet wat je wil zien, en je ontkent het evidente feit dat homo's mensen zijn zoals jezelf. Je wordt zo stilaan een fossiel in België.
Oud 23 juni 2007, 09:50   #89
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ze dragen doet er niet toe. Het punt is dat ze geen wetten breken met hun optocht. Als jij met tomaten zou beginnen gooien, of erger nog met stenen, dan breek je wel de wet.

Trouwens, als je het dragen van strings (en eerlijk gezegd, ik heb tijdens de Gay Pride in België nog nooit een string gezien) even aanstootgevend vindt als naaktloperij, dan zou ik met mijn kinderen tijdens de zomer ook niet naar de kust gaan. En waarom begin je dan geen campagne tegen het naaktstrand in Bredene? Nee, volgens mij stoort een mooi meisje in monokini en string op het strand je wellicht iets minder dan een homo in zwembroek tijdens een Gay Pride. Het is het homo-zijn dat je stoort, en niet het naakt.
er is inderdaad wel een verschilletje tussen in badpak, al dan niet een string, op het strand zitten, of door de straat lopen...Wat het naakt-strand betreft, de naam zegt het zelf, er word hier een onderscheid gemaakt tussen een "gewoon" strand, en ééntje waar men naakt rondloopt. Als je naar een naakt-strand gaat, weet je wat daar gebeurt, dat is dus een keuze.De straat, daar moet ik af en toe door, en daar kom ik dan liever geen haumaus in zwembroek tegen, dat klopt als een bus.Wat meisjes in monokini betreft, heb je ook gelijk , die zie ik liever als blote venten, maar dat is dus een puur persoonlijk gegeven.Ik ijver er ook niet voor dat alle vrouwen met blote tieten op straat rondlopen.Een minirok en een spannend t-shirt vind ik trouwens veel meer sexy, er moet een plaatsje blijven voor je verbeelding. Haumaus die mij op de openbare weg hun blote billen onder de neus drukken, zijn echter nefast voor mijn spijsvertering: ik krijg daar darmklachten van...dat is dus een persoonlijke aanval op mijn lichamelijke integriteit...
Oud 23 juni 2007, 09:57   #90
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
OK, dus moord en massamoord gaan je net iets te ver. Homo's zijn blijkbaar toch nog ergens mensen in jouw ogen. Goed zo. En ik vermoed dat je wel nooit de moed zult kunnen samenrapen om ook maar één rotte tomaat effectief te gooien tijdens een Gay Pride, dus het zal wel bij stoere woorden blijven.

Bij mensen met een verstokt vijandbeeld als jij kan niet veel rede meer baten. Je ziet wat je wil zien, en je ontkent het evidente feit dat homo's mensen zijn zoals jezelf. Je wordt zo stilaan een fossiel in België.
ik ben inderdaad tegen massa-en andere moord, inbegrepen op Haumaus.ik ben ook nog nooit met voorwerpen gaan smijten naar de Roze- Stoet-gangers, en met stenen zal dat er nooit van komen...Rot fruit & groenten echter, mischien toch nog eens...Bij elke treffer zal ik dan tevreden tot mezelf zeggen: "wie weet is dat Doki of zijn maat, de Raf wel.."

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 23 juni 2007 om 09:57.
Oud 23 juni 2007, 10:06   #91
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Dat krijgt men met gefrustreerde extremistische geloofs
fanaten.

B.t.w, dit topic kan zeer amusant zijn, ware het niet dat hier duidelijk een boodschap van haat, discriminatie en een aaneenrijgen van klinkklare nonsens inzit.
een wind van haumau-waanzin waait over de Westerse wereld, dat heeft met haat niets te maken, maar wel met VolksGezondheid...Er is inderdaad een duidelijk verband tussen het gebruik van pesticides en hormonale stoornissen,die abnormaal, tegennatuurlijk seksueel gedrag veroorzaken...De haumaus zijn slachtoffer van de vervuiling.Zieke mensen dus.Een klein deel autentieke perverten uitgezonderd...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 23 juni 2007 om 10:06.
Oud 23 juni 2007, 10:47   #92
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een wind van haumau-waanzin waait over de Westerse wereld, dat heeft met haat niets te maken, maar wel met VolksGezondheid...Er is inderdaad een duidelijk verband tussen het gebruik van pesticides en hormonale stoornissen,die abnormaal, tegennatuurlijk seksueel gedrag veroorzaken...De haumaus zijn slachtoffer van de vervuiling.Zieke mensen dus.Een klein deel autentieke perverten uitgezonderd...
U was toch diegen die beweerde dat homo's homo werden door al die homopropaganda? en nu zijn het opeens de pesticides? Heeft u daar ook een bron voor of loopt u nu uw eigen "theorieën" te ventileren?
Oud 23 juni 2007, 10:53   #93
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
U was toch diegen die beweerde dat homo's homo werden door al die homopropaganda? en nu zijn het opeens de pesticides? Heeft u daar ook een bron voor of loopt u nu uw eigen "theorieën" te ventileren?

Toevallig het nieuws gelezen over die homo-bom
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2007, 10:55   #94
Brandaan
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Toevallig het nieuws gelezen over die homo-bom
Ik heb er oit weleens iets van gehoord, maar dat is iets heel anders en als ik me niet vergis zijn ze er ook niet in geslaagd om zoiets te maken.
Oud 23 juni 2007, 11:24   #95
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
ik heb echt niets uitgevonden.Er zijn verschillende bronnen. Niets gemakkelijker als wat "googelen " daarachter.
Maar probeer deze maar eens, een korte, bondige samenvatting.
"gezondheidsraad: hormoonontregelaars in ecosystemen"
www.gr.nl
Oud 23 juni 2007, 11:38   #96
Brandaan
Minister

Standaard

Citaat:
ik heb echt niets uitgevonden.Er zijn verschillende bronnen. Niets gemakkelijker als wat "googelen " daarachter.
Maar probeer deze maar eens, een korte, bondige samenvatting.
"gezondheidsraad: hormoonontregelaars in ecosystemen"
www.gr.nl
Ik weet dat er enkel chemicalieën in gebruik zijn die de hormoonhuishouding in de war schoppen, ik heb echter nog nooit gehoord dat dit ook homosexualiteit tot gevolg kan hebben.
Oud 23 juni 2007, 13:50   #97
adaveke
Schepen

adaveke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de straat is van iedereen, OOK van mijn kinderen, en het bevalt mij niet dat kerels die gij verdedigt daar hun kont aan iedereen laten zien.Als de wet zulk vettig gedrag toelaat bewijst dat enkel dat er wat wetten veranderd/afgeschaft of bijgemaakt moeten worden.
Ik krijg het dan weer van heteroseksuele vettigaards die op een openbaar strand of aan een openbaar zwembad in een string rondparaderen.
Echt die vieze, vuile hetero's zouden allemaal van straat geplukt moeten worden om heropgevoed te worden.

/sarcasm off
adaveke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2007, 13:56   #98
adaveke
Schepen

adaveke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
haumau
je mag ook gewoon van homo of holebi spreken hoor
adaveke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2007, 14:22   #99
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik vraag me af welk sexueel trauma je probeert te verdringen met je homo-haat.
echt voer voor psychologen gij. ik ken er een paar.
wil ik een afspraak regelen?

Laatst gewijzigd door Mitgard : 23 juni 2007 om 14:26.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2007, 14:29   #100
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Ik snap niet wat een orthodoxe Jood nog in (P)israël te zoeken heeft. Gay Parade? Koosjere Burger King? MTV-Israël? Nog andere westers-kapitalistische folietjes?

Vandaar die stadsvlucht, die Drang nach Osten nog verder het Arabische land in, zeker? En overal laten de Joodse extremisten hetzelfde spoor van vernieling achter. Nu helpen ze zelfs hun eigen cultuur om zeep...
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be