![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() mijns inziens de enige verstandige houding t.o.v kinderen.
vlaanderen, belgië, de hele wereld is immers overbevolkt. en de mens heeft tot hiertoe niet veel goeds gebracht in deze wereld. ik vind het bijzonder sociaal en solidair om ervoor te kiezen kinderloos te blijven, in tegenstelling tot de egoïstische houding van velen om kinderen te willen voor hun eigen 'geluk' of omdat hun eigen leven anders niet 'compleet' is. puur egoisme dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik wil gerust kinderen, alleen is die periode voor dat ze het huis uitgaan te lang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar, bekijk het eens van de andere kant, wat heb je liever dat er over honderd jaar op aarde rondloopt: 6 miljard egoïsten of 6 miljard egoïsten en 2 miljard sociale mensen? (om gedrag maar eens als puur doorgeefbaar aan de volgende generatie te bestempelen, wat het natuurlijk niet is).
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs als het weigeren van verantwoording te willen opnemen voor de toekomst, want kinderen hebben dwingt je wel om na te denken over hun toekomst en over wat er moet gebeuren om hen een goed menselijk te bieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met die twee deernes op uw avatar wil ik gerust oefenen om kindjes te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je bent toch geen zatlap hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar over 100 jaar ben ik er niet meer, dus so what? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met kids, is wel verplicht om na te denken over hoe de wereld er binnen 100 jaar voor zijn/haar nageslacht zal uitzien. En ik drink bijna geen alcohol dus nee, ik ben geen zatlap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 23 juni 2007 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Moeder Therese bijvoorbeeld. Ik ben er vrij zeker van dat zij geen kinderen had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken zelf ook wel mensen die kinderloos zijn en zich toch inzetten voor de toekomst en de mensheid, maar geen van hen is gehuwd vrijwillig kinderloos ( Gehuwd met een ander mens van het andere geslacht natuurlijk wel te verstaan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou bij wet moeten verboden zijn, om één kind te nemen. Ofwel geen, ofwel meerdere.
Dan kunnen die kinderen elkaar maar wat 'entertainen', en zijn ze minder verwend.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat doe ja dan trouwens met ouders die uit elkaar gaan, waarvan er een sterft, of een vrouw voor wie de zwangerschap zo zwaar was dat ze geen tweede meer aankan,...
De Witte Pion Laatst gewijzigd door ZERO : 23 juni 2007 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig mensen willen zover gaan om de wet te omzeilen. Maar er zijn natuurlijk altijd koppigaards...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch hoeft het niet zo drastisch, mocht iedereen volgens deze principes leven zou er immers geen mens meer zijn binnen een hondertal jaar. Nu, ook dat zou geen ramp zijn natuurlijk. Toch is 2 kinderen/koppel ook reeds goed. Ik poste dit reeds elders, maar herneem het hier nog even. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |