![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik stelde hem gewoon een even zinvolle vraag als hij mij stelde. Hij hoeft maar gewoon neen te zeggen als ik ongelijk heb. Dit was zelfs geen belediging...
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nello, u vertoont opvallend veel gelijkenissen met een hondsdolle coyote. Tot die conclusie kwam ik na wat verhaaltjes van ex-partijgenoten te horen. Mag ik concluderen dat u effectief een hondsdolle coyote bent? ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze vraag is dus totaal naast de kwestie. Verder mag u dus niet concluderen dat ik een coyote ben, gezien de verschillen té groot zijn (vergelijk foto met mijn avatar). Toch bedankt voor uw vraag, en mocht u nog verder enige informatie nodig hebben, aarzel niet mij te contacteren via de gekende kanalen.
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() Is het weer niet goed? Dan blijft een mens vriendelijk en antwoord hij vrij ernstig op een normale vraag, en krijg je zo een gezicht. Verzuurde persoon!
![]() |
#126 |
Staatssecretaris
|
![]() nog één gouden raad aan JVDB:
Als hij evengoed zou opletten naar de gelijkenissen tussen Vlamingen en Walen als tussen mij en het VB of tussen zichzelf en een gorilla, dan zou hij opslag geen separatist meer kunnen zijn. Wees dus consequent: of hou vast aan je verschiltheorieen, of zoek mee naar gelijkenissen, maar niet afhankelijk van de situatie.
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou hij dan pleiten voor de Verenigde Nederlanden?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U draait rond de pot. Iedereen kan een cursus maatschappelijke vorming volgen, maar zal dit een weerslag hebben op de perceptie van die mensen? Zal hun eigen identitair aanvoelen daardoor anders zijn? Of gaat u ervan uit dat die cursus hun identiteit daadwerkelijk zal bijstellen? Als dat laatste het geval is, dan mogen ze blijkbaar toch niet hun hele identiteit bewaren... maar moet die bijgesteld worden aan onze normen en waarden. En dat is wat ook het Vlaams Belang zegt. Kortom, u zit op dezelfde golflengte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 24 juni 2007 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() Had ik het tegen u?
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus is het toch een kwestie van verschillen of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 24 juni 2007 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wacht op zijn volgende kronkelende uitleg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heerlijke draad is dit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Mijn hang naar separatisme heeft dan ook niets te maken met "verschillen of gelijkenissen tussen Vlamingen en Walen". In West-Europa delen buurvolkeren nu eenmaal heel veel zaken met elkaar. Wel heeft het te maken met de hang naar goed bestuur en de overtuiging dat de Vlamingen slechts in "een eigen huis" tenvolle hun eigen zaken kunnen regelen." Vandaar mijn eenvoudige vraag: vindt u dan dat er geen verschil is in bestuur tussen Noord- en Zuid-Belgen (ik vertaal voor u: tussen "Vlamingen" en "Walen")? |
|
![]() |
![]() |