![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#302 |
Schepen
|
![]() Nog 220 pag. te gaan
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
#303 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#304 |
|
![]() Mss niet van avatar wisselen als je wilt opschieten!
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#305 | |
|
![]() Citaat:
![]() En zucht, ik moet leren; overmorgen mijn laatste.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 juni 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op acht dagen van een academische graad...
|
![]() |
![]() |
#307 |
Minister-President
|
![]() zo
examens zijn gedaan! En behalve eentje, is alles goed verlopen. Zoals gewoonlijk heb ik voor alle vakken de ganse nacht door moeten blokken. Het is niet eenvoudig geweest. Bij momenten zelfs zo afmattend. Telkens neem ik goede voornemens om door het jaar goed te werken zodat het easy wordt in de examenperiodes, maar ja, dat lukt me nooit. Ik baal er eigenlijk van, die lange stille nachten. Ik doe het telkens weer, maar eigenlijk hou ik er niet van. De nacht doorblokkken loopt bij mij meestal ook catastrofaal af. Het is voor niks goed. Alleen, deze keer is het reuze meegevallen. Telkens heb ik als het ware "last minute" geleerd, en met hopelijk alles nog in het korte termijn geheugen komen opdagen op het examen. De spanning van de eerste momenten verdrijft eerst alle vermoeidheid weg. De opgewondenheid van de "goed gegane" examen is ook nog goed om de vermoedheid een paar uur van u af te houden. Maar dan slaat het toe. Je kunt niet ongestraft de ganse examenperiode je zo afmatten. Mijn straf begint stilletjes aan mijn hoofd te benevelen. Het straalt uit over mijn ogen. Ik ga zo meteen in bed kruipen en mijn ogen sluiten. Eerst nog mijn straf uitzitten. Laat de vakantie maar mogen beginnen. Ik heb een tevreden gevoel. |
![]() |
![]() |
#308 |
|
![]() Baseballpolitieker heeft zijn rapport gekregen en Baseballpolitieker is content!
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn professor is veel te sympathiek.
Ik kwam thuis en heb eerst drie uur geslapen. Ik heb altijd ontwenningsverschijnselen na een maandje onmenselijk mensen.
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() en ik heb eens een 1987 op 2000 gehaald (jaja, in mijnen tijd waren het nog ex�*mens) toen ik niks geleerd had en ik ladderzat naar het examen ging en toch schreef ik het meest coherente antwoord, (dat antwoord bestond uit ongeveer 1/3 van de cursus die ik natuurlijk nooit bekeken had, maar toch in mijn eigen woorden ter plekke kon samenvatten). ik zeg u, probeer het antwoord te geven of vraag een nul. een beter advies kan ik niet geven.
al die andere mogelijkheden deugen niet! |
![]() |
![]() |
#311 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]()
#312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#313 |
Minister-President
|
![]() alé, morgen de twee laatste en ik ben er ook vanaf
#314 |
|
![]() Ik heb vandaag ook gedaan.
![]()
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat! Ga je nu feesten of slapen?
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien eind augustus nog
![]()
![]() |
#317 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Binnen drie kwartier mijn laatste examen!!!
Ik ben zéér zenuwachtig, maar vooral blij dat het daarna eindelijk gedaan is. |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() Hoe zou het Khalid vergaan zijn?
![]() |
#319 |
|
![]() Ik heb trouwens m'n punten al, zo rap gaat dat bij ons, en ze zijn oké.
![]() |
#320 |
Schepen
|
![]() Nog vijf dagen bang afwachten... Proficiat trouwens!