Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2007, 13:36   #201
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
argument ad hominem
Ben je nu de mensen aan het discrimineren die geen latijns kunnen of wil je nu gewoon intelligent overkomen? Kzou zeggen too late jarak.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 13:37   #202
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze heeft wél veel succes bij neoconaanhangers en laten die "toevallig" nu toch héél dicht bij de regering aanleunen...
En dan? Om veel of weinig over amerika te weten moet je ons Ann kennen?
Ken jij Larry Bleyden? Zoniet...dan weet je bar weinig over amerika

Laatst gewijzigd door illwill : 1 juli 2007 om 13:38.
Oud 1 juli 2007, 13:56   #203
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ben je nu de mensen aan het discrimineren die geen latijns kunnen of wil je nu gewoon intelligent overkomen? Kzou zeggen too late jarak.
voel je je gediscrimineerd : Er is een centrum om je te helpen
Wel pech dat je één van degenen bent die 't zouden willen afschaffen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 13:58   #204
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
En dan? Om veel of weinig over amerika te weten moet je ons Ann kennen?
Ken jij Larry Bleyden? Zoniet...dan weet je bar weinig over amerika
Als je Blyden bedoelt...die vind ik niet interessant
Oud 1 juli 2007, 14:50   #205
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Nochtans heeft hij je direct geciteerd! Herlees zijn post nog eens, en je zal zien dat jij het bent die zich hier staat te vernederen...
Sinds wanneer zijn realiteit en dromen hetzelfde? Oei oei oei... Ik weet dat het ze lukt maar ben ik er daarom voor? Sorry dat ik nog realiteitszin heb hé!
ps: Ik had toch meer van je verwacht!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 1 juli 2007 om 14:50.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 15:20   #206
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is Gesindel
Jij bevoorbeeld.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 16:19   #207
Jo Creten
Schepen

Standaard Vv

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Sinds wanneer zijn realiteit en dromen hetzelfde? Oei oei oei... Ik weet dat het ze lukt maar ben ik er daarom voor? Sorry dat ik nog realiteitszin heb hé!
ps: Ik had toch meer van je verwacht!
Zeg eh, nu die derde wereldoorlog op zich laat wachten, hoe zit het met het onafhankelijk Vlaanderen? Die nieuwe partij van jullie, Vrij Vlaanderen, met hoeveel leden zijn jullie? En wanneer kan ik ervoor stemmen?
Jo Creten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 16:25   #208
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
voel je je gediscrimineerd : Er is een centrum om je te helpen
Wel pech dat je één van degenen bent die 't zouden willen afschaffen
Ik voel me helemaal niet gediscrimineerd. Als jij intelligent wil overkomen zodat het merendeel van dit forum niet begrijpt wat je wil zeggen waardoor je punt onbekent blijft...dat is jou keuze.
Ik behoor helemaal niet bij degene die centra voor discriminatie wil afschaffen. Wederom een leugen. Waar blijf je ze halen.
Oud 1 juli 2007, 16:26   #209
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je Blyden bedoelt...die vind ik niet interessant
Zei ik Blyden? Nee, ik zei wel degelijk LARRY BLEYDEN! Je kent hem niet...vandaar dat ik zei dat het aantoont hoe bitter weinig jij wel niet van amerika afweet.
Oud 1 juli 2007, 16:27   #210
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Jij bevoorbeeld.
Moet ik het nu nog eens vragen? Wat betekent het?
Oud 1 juli 2007, 18:19   #211
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

De VS zoals ze nu bestaat moet vernietigd worden. Al was het maar om de toekomst van onze planeet, dus ook de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen te vrijwaren.

De zeer extreme consumptiemaatschappij van de JewSA, die ze trouwens overal ter wereld verspreidt, pleegt een dusdanige roofbouw op onze planeet dat we echt niet veel tijd meer hebben.

Het ultra kapitalisme van de zionistische schurkenstaten is bezig onze mooie planeet te vernietigen. Zowel de toekomstige generaties mensen en zeker de dieren zullen voor dit misdadige systeem zeer zwaar moeten betalen. Ik bid dagelijks tot God dat Hij deze schurkenstaat naar de verdoemenis leidt.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 19:30   #212
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

[quote=Max van Dietschland;2766872]De VS zoals ze nu bestaat moet vernietigd worden.

Dat is barbaars en ultra-irrationeel.

Citaat:
De zeer extreme consumptiemaatschappij van de JewSA,

Citaat:
Het ultra kapitalisme van de zionistische schurkenstaten is bezig onze mooie planeet te vernietigen.
Dat consumerisme leeft eveneens hier in Vlaanderen. En landen zoals China of Indië doen zelfs helemaal niets voor de planeet.

Citaat:
Ik bid dagelijks tot God dat Hij deze schurkenstaat naar de verdoemenis leidt.
Betwijfelenswaardig op z'n minst dat Hij zal luisteren. Vermoedelijk bidt U tot de duivel want niet alleen is God géén moslim, Amerika bidt eveneens massaal tot Hem.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 21:27   #213
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Zei ik Blyden? Nee, ik zei wel degelijk LARRY BLEYDEN! Je kent hem niet...vandaar dat ik zei dat het aantoont hoe bitter weinig jij wel niet van amerika afweet.
Oud 2 juli 2007, 00:03   #214
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol, jij kiest niet naar welke films jij kijkt? Zit er iemand bij jou thuis met een pistool die bepaald naar wat jij kijkt? Ik kan hier niet genoeg smileys zetten momenteel.
90% van de films is Amerikaans. De VSA willen via de VN zelfs andere landen verhinderen hun eigen filmindustrie af te schermen voor Amerikaanse snertfilms!

Citaat:
Ik heb nooit gezegt dat Vlamingen masaal zich tot de islam gaan bekeren, ik zeg enkel dat moskeen, nu dat ze gesubsideerd gaan worden als paddestoelen uit de grond komen, dat er nog meer moslims hier gaan komen wonen, Belgen het land nog meer gaan ontvluchten, nog meer islamitische scholen gaan opduiken, kebabzaken, telefoonwinkels,...
Nogmaals: wat jij als dé islam ziet, is die modernistische(!) dwaling van Abdul-Wahhab. Dat is niet de traditionele islam, maar wel de globalistische islam. Gesponsord door Anglo-Amerikaans-Arabische monarchieën.

Jij gaat er niet voor zorgen dat hier ook maar één islamiet zou remigreren (als je dat al zou willen). Je bent gewoon een bange blanke Vlaming die wil dat de vreemdeling zich assimileert en jouw Amerikaanse normen en waarden overneemt!
Citaat:
Opnieuw, als de islamitische jongeren amerikaans consumptiepatronen overnemen dan doen ze dit uit vrije wil.
Heb jij ook zelf je hersenspoeling gekozen misschien?

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 2 juli 2007 om 00:04.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 00:09   #215
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De VS zoals ze nu bestaat moet vernietigd worden. Al was het maar om de toekomst van onze planeet, dus ook de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen te vrijwaren.

De zeer extreme consumptiemaatschappij van de JewSA, die ze trouwens overal ter wereld verspreidt, pleegt een dusdanige roofbouw op onze planeet dat we echt niet veel tijd meer hebben.

Het ultra kapitalisme van de zionistische schurkenstaten is bezig onze mooie planeet te vernietigen. Zowel de toekomstige generaties mensen en zeker de dieren zullen voor dit misdadige systeem zeer zwaar moeten betalen. Ik bid dagelijks tot God dat Hij deze schurkenstaat naar de verdoemenis leidt.
God smash the USA, hé.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 07:02   #216
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Je kan bidden wat je wil, jou God heeft geen enkele macht. Hij bestaat zelfs niet.

En wat je wil zal ook niet op korte termijn gebeuren. Weet je waarom, because they got the bombs ok! Nuclear fucking missiles
Oud 2 juli 2007, 07:02   #217
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 2 juli 2007, 07:38   #218
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
90% van de films is Amerikaans. De VSA willen via de VN zelfs andere landen verhinderen hun eigen filmindustrie af te schermen voor Amerikaanse snertfilms!

Nogmaals: wat jij als dé islam ziet, is die modernistische(!) dwaling van Abdul-Wahhab. Dat is niet de traditionele islam, maar wel de globalistische islam. Gesponsord door Anglo-Amerikaans-Arabische monarchieën.

Jij gaat er niet voor zorgen dat hier ook maar één islamiet zou remigreren (als je dat al zou willen). Je bent gewoon een bange blanke Vlaming die wil dat de vreemdeling zich assimileert en jouw Amerikaanse normen en waarden overneemt!

Heb jij ook zelf je hersenspoeling gekozen misschien?
100% van de films die amerika maakt is amerikaans, 100% van de films die wij maken is Belgisch. De films die wij verkiezen om aan te kopen kiezen wij zelf. Als jij geen amerikaanse film wil zien moet je er gewoon niet naar kijken. Dat heet eigen keuze mijn beste.

Ik zie de islam zoals ik die zie en wat ze voor mij betekent en niet wat het voor jou betekent. Voor mij is Belgie geen moslimland net zoals turkije geen katholiek land is waar de kerken niet massaal uit de grond schieten. Allah en uw Adullah Wallah of zo iets kunnen mij den boom in.

Waarom zou ik ervoor moeten zorgen dat er 1 moslim remigreerd? Remigreren...er remigreren al moslims. Kijk naar die ene lul daar...dju hoe heet ie nu al weer...
Lol, ik ben zelfs geen Vlaming, ik ben zelf een allochtoon en het enigste wat ik zeker weet dat niet gaat gebeuren is dat de moskeeen de grond uit blijven schieten. Tgaat nog even duren maar het blijft niet duren. Steeds meer moslims nemen de westerse waarden en normen aan en vergeten op lange termijn de strikte regels van de islam. Een vriend van mij is moslim en het bidden en ramadan en die dingen zitten er bij hem al niet meer in. Het vlees dat hij eet kan hem maakt hem ook niet meer uit. Moslims gaan van het westerse leven houden en zullen het ook willen blijven behouden.
Een bange Vlaming . Zoals ik al zei, kben zelfs geen Vlaming lol, en bang...kzou niet weten waar ik bang voor zou moeten zijn...voor jou?

Heb jij je hersenspoeling zelf gekozen? Lang over moeten zoeken om dit te bedenken?
Oud 2 juli 2007, 07:40   #219
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
God smash the USA, hé.
God Smashed niemand. God kan zelfs geen vlieg smashen
God is een onbestaande woes.

Amerika got the bombs!!!!!
Oud 2 juli 2007, 09:07   #220
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:

En met de Chinezen eten ze je hond op. Hun consumptie moet niet onder doen voor die van de VS. Geen scrupules. En nee, wij zijn geen haar beter. Waar haal je de arrogantie?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be