Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2007, 09:19   #221
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wat weerhoudt mij om uw commentaar zinloos te vinden? Niets.
Het niveau van uw zin voor rede?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 09:30   #222
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvdbossc Bekijk bericht
Waarom is het zo moeilijk om de aanvaarden -aan alle kanten van de taalgans- dat de discussie zinloos is, dat een LAND België zinloos is, dat de ONAFHANKELIJKE STAAT Vlaanderen zinloos is, ...

Het gene dat zin heeft is de REGIO VLAANDEREN in het nieuwe CONCEPT Europa

Mvg
The Flemish European Formaly Known as Belgian
Als jij vindt dat het concept Vlaanderen alleen en slechts alleen zin heeft als Europees concept en je dit meent te moeten verwoorden in het Engels , doe het dan in goed Engels.
Oud 3 juli 2007, 10:27   #223
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
In ieder geval dit is hier een totaal overbodige topic die gebaseerd is op niets.
Eigenlijk is het gewoon beter dit hier af te ronden.
Veelzeggend.....
Oud 3 juli 2007, 10:31   #224
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Niet waar. Ik ageer op de uitspraak van Jambon waar hij uitlatingen van VBers als "verader" en andere pesterijen niet meer pikt.
Jambon haalde oude koeien uit de gracht die hier niets mee te maken hadden. Waarom?
Om dezelfde reden reden dat jij deze draad zinloos vindt en zou willen dat er zo vlug mogelijk over deze zaak gezwegen wordt?
Oud 3 juli 2007, 10:33   #225
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Je hebt gelijk in de rol van Jambon, daar had ik me tot nu nog niet over uitgesproken, in mijn reply waar jij nu op reageert gaf ik aan dat ik de houding van VB niet snap en zeker niet goedkeur.

De verkiezingen 2007 waren onwettig en Jambon is een opportunist, zijn uitspraak zal echter geen effect hebben op het al dan niet vervolgen van de gewetensbezwaarders.
Jambon is vandaag N-VA-er.
De houding van deze N-VA-er snap ik nog veel minder als die van het VB.
Oud 3 juli 2007, 10:47   #226
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat is goed mogelijk, maar ik ga me er toch niks van aantrekken. Er zijn twee personen op dit forum die ik viseer en wiens beledigingen en scheldpartijen ik steevast meld aan de moderatie. Ik heb hen daar ook duidelijk voor gewaarschuwd. Eén van hen is ondertussen voor de derde keer geband, de tweede heeft zijn eerste berisping gekregen. Ik heb hen duidelijk laten verstaan dat ik hun stalking niet langer pik en dat zullen ze duidelijk ondervinden. Zo lang zijn zich daarmee blijven bezighouden, zal ik hun gedrag blijven aanklagen. Met de andere mensen die geband zijn, heb ik niets te maken, ook al moet ik bekennen dat ik hun verbanning allerminst betreur.
raf is op zijn pik getrapt....LOL...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 10:49   #227
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Tja, het is een oude ziekte. Kwam vaak voor in de jaren '30-'40.
yep ik denk dat raf een goede.... zou zijn geweest....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 3 juli 2007, 10:56   #228
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is goed mogelijk, maar ik ga me er toch niks van aantrekken. Er zijn twee personen op dit forum die ik viseer en wiens beledigingen en scheldpartijen ik steevast meld aan de moderatie. Ik heb hen daar ook duidelijk voor gewaarschuwd. Eén van hen is ondertussen voor de derde keer geband, de tweede heeft zijn eerste berisping gekregen. Ik heb hen duidelijk laten verstaan dat ik hun stalking niet langer pik en dat zullen ze duidelijk ondervinden. Zo lang zijn zich daarmee blijven bezighouden, zal ik hun gedrag blijven aanklagen. Met de andere mensen die geband zijn, heb ik niets te maken, ook al moet ik bekennen dat ik hun verbanning allerminst betreur
.

Deze had ik gemist.

Er is hier vroeger nog zo iemand geweest die dezelfde tactieken gebruikte als Raf.
Het is hem vergaan zoals de meesten die putten graven voor anderen.
Hij viel er zélf in.
Oud 3 juli 2007, 11:03   #229
Tegendradigaard

Standaard

eigenlijk komt het er op neer dat Raf mensen haat..... zielig he...

seffens gaat hij mij ook nog viseren.... LOL...

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 3 juli 2007 om 11:03.
Oud 3 juli 2007, 11:16   #230
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
eigenlijk komt het er op neer dat Raf mensen haat..... zielig he...

seffens gaat hij mij ook nog viseren.... LOL...
ze vallen meestal aan in de rug... kijk maar achter u...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 11:29   #231
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Nu ja, Laeremans was de verslaggever totdat hij zijn baantje neerlegde.
Ik denk dus dat we in het ongewisse zullen blijven over wat er werkelijk gebeurd is.
Dit is er gebeurd

[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Vlaamse vrienden, [/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Bij de eedaflegging van donderdag was het meteen prijs. Het lot duidde me aan als lid van de bijzondere commissie die de geloofsbrieven en de klachten moest onderzoeken m.b.t. de kieskringen Leuven, Nijvel en Brussel-Halle-Vilvoorde. [/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]In die commissie heb ik moeten vaststellen dat de andere Vlaamse partijen geenszins bereid waren om het ongrondwettig karakter van de unitaire kieskring B-H-V te onderstrepen en aldus rekening te houden met de 624 bezwaarschriften die werden ingediend. [/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Omdat Didier Reynders, met de steun van CD&V en N-VA, kon verhinderen dat ik als verslaggever enige persoonlijke inbreng zou hebben in het verslag, heb ik meteen beslist om ontslag te nemen uit deze functie. [/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Oprechte, Vlaamse groeten,[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Bart[/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]meer op www.vlaamsbelang.org[/FONT][/SIZE][/FONT]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 3 juli 2007, 12:34   #232
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Dit is er gebeurd
Ik ben van nature een vertrouwend mens maar dit is me te eenzijdig.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 12:46   #233
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Dus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Dit is er gebeurd

Vlaamse vrienden,

Bij de eedaflegging van donderdag was het meteen prijs. Het lot duidde me aan als lid van de bijzondere commissie die de geloofsbrieven en de klachten moest onderzoeken m.b.t. de kieskringen Leuven, Nijvel en Brussel-Halle-Vilvoorde.

In die commissie heb ik moeten vaststellen dat de andere Vlaamse partijen geenszins bereid waren om het ongrondwettig karakter van de unitaire kieskring B-H-V te onderstrepen en aldus rekening te houden met de 624 bezwaarschriften die werden ingediend.

Omdat Didier Reynders, met de steun van CD&V en N-VA, kon verhinderen dat ik als verslaggever enige persoonlijke inbreng zou hebben in het verslag, heb ik meteen beslist om ontslag te nemen uit deze functie.

Oprechte, Vlaamse groeten,

Bart

meer op www.vlaamsbelang.org
Oud 3 juli 2007, 14:20   #234
luc broes

Standaard

Citaat:
Ik ben van nature een vertrouwend mens maar dit is me te eenzijdig.
Waarop is dit gebaseerd?
Mag ik erop wijzen dat Bart Laermans een ernstig en hardwerkend parlementslid is.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 15:38   #235
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Dus
Precies.
HIER ging het om en dat wilde Jan Jambon niet geweten hebben.
Oud 3 juli 2007, 15:43   #236
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Waarop is dit gebaseerd?
Mag ik erop wijzen dat Bart Laermans een ernstig en hardwerkend parlementslid is.
Jan Jambon staat toch ook goed bekend, dacht ik.

Als er iets gebeurt zijn er meestal meerdere versies van de waarheid. Niet dat er iemand liegt maar iedereen beleeft het anders. Zeker bij een conflict.
Laeremans vertelt hier zijn versie van de waarheid maar hij is tevens partij in een conflict. Ik zou ook niet zonder meer de versie van Jambon geloven.

Ancapa zegt heel stellig 'Dit is gebeurd'. Maar aangezien we er niet bij zijn geweest had ik graag ook nog de versie van een onafhankelijke derde gehoord. Maar er waren geen onpartijdige 'derden' bij.
Oud 3 juli 2007, 15:55   #237
luc broes

Standaard

Citaat:

Als er iets gebeurt zijn er meestal meerdere versies van de waarheid. Niet dat er iemand liegt maar iedereen beleeft het anders. Zeker bij een conflict.
Laeremans vertelt hier zijn versie van de waarheid maar hij is tevens partij in een conflict. Ik zou ook niet zonder meer de versie van Jambon geloven.

Ancapa zegt heel stellig 'Dit is gebeurd'. Maar aangezien we er niet bij zijn geweest had ik graag ook nog de versie van een onafhankelijke derde gehoord. Maar er waren geen onpartijdige 'derden' bij.
Ik heb inderdaad geen reden om JJ te wantrouwen;
Daar tegenover staat dat hij politiek geen ervaring heeft. In tegenstelling met BL
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 15:57   #238
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zeg eens Hertog, zouden verkiezingen die het Nederlandse grondwettelijk Hof onwettig verklaarde met twee weken vervroegd zijn geworden om zo een uitspraak van het hoogste hof te omzeilen?

Zou er in Nederland geen enkele partij zijn die zich daartegen zou verzetten?

Zouden dergelijke verkiezingen hoe dan ook hebben plaatsgevonden in Nederland?

Wel, hier HEBBEN ze plaatsgevonden.
Als je er niets meer over hoort dan weet jij evengoed als ik wat er gebeurde in die commissie.
Oud 3 juli 2007, 16:08   #239
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Bart Laeremans is een zeer bekwaam politicus. Het is niet omdat het iemand is van het Vlaams Belang dat hij niet betrouwbaar is !

Geloof je liever een "tsjeef" of een waalse loeder ?
Oud 3 juli 2007, 16:30   #240
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeg eens Hertog, zouden verkiezingen die het Nederlandse grondwettelijk Hof onwettig verklaarde met twee weken vervroegd zijn geworden om zo een uitspraak van het hoogste hof te omzeilen?

Zou er in Nederland geen enkele partij zijn die zich daartegen zou verzetten?

Zouden dergelijke verkiezingen hoe dan ook hebben plaatsgevonden in Nederland?

Wel, hier HEBBEN ze plaatsgevonden.
O, maar hier hebben we geen discussie over. Fout is fout.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als je er niets meer over hoort dan weet jij evengoed als ik wat er gebeurde in die commissie.
Ik heb vorige week een buurtvergadering meegemaakt met vertegenwoordigers van de Gemeente. Eén van mijn buren onderbrak de voorzitter elke twee zinnen met 'Dat gaat steeds fout', 'Wij zijn tegen' etc. Ik was het met hem eens maar door zijn toedoen was de sfeer gezet en konden er geen beslissingen worden genomen. Bij thuiskomst heeft hij ongetwijfeld tegen zijn vrouw gezegd dat 'hij het zootje eens goed de waarheid heeft verteld' en over de gematigden dat 'die verraders dansen naar het pijpen van de gemeente'.
We moeten nu weer wachten tot de volgende vergadering om verder te kunnen en officieel protest te kunnen indienen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be