![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
150 | 72,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
39 | 18,84% |
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop |
![]() ![]() ![]() |
13 | 6,28% |
Kan me geen moer schelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,42% |
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot dan zal ik het moeten stellen met niet ter zake doende opmerkingen over kerstmannetjes.
![]() |
![]() |
#462 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en jij noemt jezelf homo.... kom kom je doet alsof.... iedere homo kent de kersman....
Ik ken hem zelf en ik ben geen homo... snel op zoek Raf, misschien vind je hem wel leuk....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 4 juli 2007 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 4 juli 2007 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.be/ En wat dat broodheren betreft. Al wat, of al wie tegen het Vlaams Belang is, wordt daarin met de linkerhand en vanuit een groot hart gesteund door degenen die het in dit ondemocratische land voor het zeggen hebben. Toch niets nieuws zeker? Laatst gewijzigd door Duym : 4 juli 2007 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gewoon naar de website gaan en lezen wat er te lezen valt is niet eens een weerspiegeling van de gehele propaganda (die ook tv-optredens, publicaties etc omvat), het is zelfs in de verste verte niet eens een weerspiegeling van het programma. Voor dit laatste moet je ook toegang hebben tot interne documenten en bijeenkomsten. Het is dus wel wat ingewikkelder dan eventjes de website te openen. Citaat:
Een ondemocratisch land? Hoe bedoel je? mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 4 juli 2007 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
|
![]() ![]() Citaat:
Hoe komt het dat men het VB niet ziet zitten als coalitiepartner? Die vraag wordt door woeste VB fanaten nooit gesteld. De ongelofelijke slaafsheid waarmede ze zogenaamd hun programma volgen blijkt niet uit enquètes: het merendeel van de VB stemmers heeft er geen gedacht van wat er in de (onduidelijke) website wordt opgedist. Daarenboven blijkt dat de foldertjes van het VB -de enige informatiebron die de VB- aanhangsels hebben naast hitleriaanse meetings, verblijven in pretparken en fanatieke televisieoptredens van hun brulboeien- op de linkeroever een tegengestelde inhoud hebben dan op de rechteroever. Nog erger is dat de ene keer men stelt dat er geen enkel verschil is tussen het VB en het VB en dat men de andere keer stelt dat de "kleine overdrijvingen" van het verleden nu allang "overruled" zijn. Zonder aan een regering te hebben deelgenomen al zo kunnen kontdraaien verdient terecht een onderscheiding! In het Guiness book of Records: "Kontdraaien, VB, Belgium. World Champignon". ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 juli 2007 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je zei me het volgende: als alles wat je tegenstanders zeggen niet blijkt te stroken met wat je eigen partij verkondigt, dan moet je eens nadenken over wie van beiden het nu eigenlijk bij het rechte eind heeft. Ik geef je een antwoord en nu kom je af met te zeggen dat ik niet te veel geloof moet hechten aan wat onze partij verkondigt, want blabla... Zeg, en heb jij dan toegang tot de 'interne' documenten van het Vlaams Belang? Uiteraard, neen. Wat zit je dan in je broek te krabben? Sorry, maar met zo'n discours maak je jezelf belachelijk. Laatst gewijzigd door Duym : 4 juli 2007 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 4 juli 2007 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 4 juli 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik verwees enkel naar die tweedeling tussen propaganda en agenda omdat je: 1. Gemakkelijkheidshalve verwees naar de website als bron voor het programma van VB. 2. Deze tweedeling bij Vlaams Belang sterker is dan bij andere partijen. Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 4 juli 2007 om 18:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet eigenlijk niet of de bevolking kiest om verder te doen zoals we nu bezig zijn. Zou wel interressant zijn om daarover eens een referendum te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de verhoopte veranderingen algemener zijn, dan denk ik dat we zo'n referendum nog maar pas gehad hebben met de verkiezingen. (bvb het paarse ethische liberale project tegenover de waarden en normen van bvb CD&V)
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verkiezing gaat trouwens niet over exacte feiten, gaat hoogstens over, hebben we nog vertrouwen in de huidige regering, of is het tijd voor ander en, wie weet, beter. Heb trouwens in de periode voor de verkiezingen nooit gezeten met de vraag kies is voor het paars ethische liberale poject, of voor de waarden en normen van de cdv. Laatst gewijzigd door Bob : 4 juli 2007 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=2764672 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat er op tegen kan zijn een referendum te organiseren die aan de Vlaamse bevolking vraagt of zij voor of tegen het cordon zijn. Waar zijn ze bang voor?
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#480 |
Minister-President
|
![]() Ik zie een referendum niet als iets dat op een lagere of hogere hoogte staat dan een verkiezing. Voor mij is een referendum gewoon specifieker. Je kan bvb een referendum houden over de Europese Grondwet (voor of tegen), maar je kan geen referendum houden over 'waarden en normen' (welke?, hoe op te leggen of af te dwingen?). Zo'n dingen zijn de inzet van verkiezingen. Zowel paars als CD&V hadden het in de aanloop naar de verkiezingen over een project waarin ze van elkaar verschilden, niet of nauwelijks over concrete maatregelen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 5 juli 2007 om 11:52. |
![]() |
![]() |