![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Staatssecretaris
|
![]() Man, wat een zeikerds lopen hier toch rond. Ik noem mijzelf anti-zionist en steun dus joodse ! groeperingen als Neturei Karta e.d. Als ik nu de joden geen staat gun, en al helemaal geen waar reeds een volk woont ben ik dan anti-semiet? Wel, dan beschouw ik anti-semiet als een eretitel! Maar de onnozelaar die deze term gebruikt gaat er aan voorbij dat de Palestijnen volgens sommigen ook behoren tot de semieten.
Hoe je me noemt, uitscheldt of wat dan ook zal mij een worst wezen. Ik heb mijn idee en hoef daar niet speciaal een etiket op te kleven, zeker geen dat door de wet strafbaar is gemaakt door een foute interpretatie ervan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Staatssecretaris
|
![]() Tuurlijk, Nazi-Duitsland heeft nog samen gewerkt met zionisten om joden te "deporteren" naar het "Beloofde Land", wat een contradictie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. Maar dat is niet zo. En dat is ook niet gebeurd in ''Palestina''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wordt er gescholden dan? Niet zo overdrijven, VN. Foute interpretatie? Vertel... Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 4 juli 2007 om 22:09. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mensen die nog maar iets kritiek hebben op de staat israël, klagen over de politiek die daar bedreven wordt, het bestaansrecht van israël ontkennen, ... wordt anti-semitisme toegeschreven, en dit is een strafbaar feit dat door welke wet dan ook bestreden wordt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||||
|
![]() Citaat:
En van MIJ mag u 6 miljoen in twijfel trekken en holocaustontkenners steunen maar in hetzelfde kader van vrijheid van meningsuiting mag ik tegen u zeggen dat u zichzelf dan wel in een bepaalde hoek plaatst. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar zeg nu zelf: Hoe zou u iemand noemen die holocaustontkenners steunt, die de iraanse president steunt die Israel ''van de kaart wil vegen'', die het bestaansrecht van Israel ontkent, die de geschiedenis ''aanpast'', Israeliers beschuldigt van genocide op palestijnen en Israel ''gekregen land uit westers schuldgevoel'' noemt? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Ik probeerde u gewoon een beetje duidelijk te maken waarom iemand anti-zionist kan zijn, zonder daarom ook antisemiet te zijn.
In "Palestina" is er inderdaad heel wat meer gebeurd dan alleen het zionisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar voor het geval dat u denkt dat ik u onder die 95% reken, kan ik wel zeggen dat ik u niet als antisemiet beschouw, zoals ik al eerder heb gezegd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ofwel heb je vrijheid ofwel niet. Als je mag stellen, dat Israel belaagt wordt door de Arabische buren, maar recht heeft op een eigen staat. Maar als je daarentegen niet mag stellen dat Israel geen recht op een eigen staat, dan vraag ik mij wel af wat ik hiervan moet denken. Nogmaals onafhankelijk van (niet-)juist van het gegeven, mag een wet volgens mij niet discriminerend te werk gaan. Dus toch een joods complot?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() sprak het kereltje dat zelfs geeneens wist wie de israelische premier Rabin vermoordde... kostelijk! Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() . Ahmedinejad heeft dat helemaal NIET gezegd, hij zei: "het zionistisch REGIME moet verwijderd worden". net hetzelfde met de kuch *vertaling* door de extremistische zionistische memri organisatie van het palestijns mickey mouse filmpje, waar eveneens doelbewust fout werd vertaald. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het steekt nog steeds diep bij het zionhertogje dat zo afging ... en dat is best vermakelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Kun je mij uitleggen wat jij nu hebt aangetoond, behalve dat je rancuneus bent? Oja, en ik wacht nog op bewijzen van je andere beweringen.
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 5 juli 2007 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Minister-President
|
![]() het uitverkoren egootje van de zionhertog is nog steeds erg broos
![]() het zal er niet op beteren... ![]() Minister Geregistreerd: 14 mei 2004 Locatie: 't stad Berichten: 3.774 Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zionisten en leugens, het blijven toch synoniemen
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 5 juli 2007 om 19:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6193 en daarna dit: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6196 en dit:http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6199. Je gaat eraan voorbij dat Amir sowieso Jood is, zionist of anti-zionist. Maar goed, nu je je weer helemaal, zoals zo vaak, op mijn persoon hebt gericht vanwege deze vergissing mijnerzijds, wacht ik toch nog steeds op bewijzen voor je andere beweringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Dat moet dan maar. Ik heb al gezegd dat ik u daar niet onder reken maar ik hoop toch wel dat u ziet welk ''proza'' de zogenaamde niet-antisemitische ''antizionisten'' in meerderheid produceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kunnen we tenminste weten of het allemaal waar is wat u poneert. Zoals steeds sluit ik niets uit op voorhand. Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2007 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |