![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
150 | 72,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
39 | 18,84% |
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop |
![]() ![]() ![]() |
13 | 6,28% |
Kan me geen moer schelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,42% |
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb les van 'm gekregen tijdens mijn vorming als vakbondafgevaardigde. Hij loog waar hij stond. Toen iemand uit mijn groep insinueerde dat wanneer het Vlaams Blok aan de macht zou komen wij waarschijnlijk allemaal in uniform zouden moeten lopen, knikte hij instemmend. En je moet mij niet vertellen dat hij niet weet dat dit pas echt een leugen van je jewelste is. En zijn bronnen? Daar geeft hij een interpretatie aan waar geen enkel kopstuk van het Vlaams belang achter kan staan. Denk je niet dat Vlaams Belangers beter weten dan Spruyt wat er met zijn 'zogenaamde bronnen' bedoeld wordt? Het is nochtans doorgaans heel normaal dat wie de dingen zegt, het zelf best weet wat hij daarmee bedoelt hoor. Dat is niet iets nieuws of zo... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik eerder al zei: koop jezelf een woordenboek. Citaat:
Ooit geschiedenis gehad op school? Vertel mj dan eens wat een duidelijker wezenkenmerk is van een cultuur dan de taal. Ik ben zeer benieuwd met wat je gaat afkomen. Het Vlaams Belang beweert ook nergens dat mensen zich ontheemd voelen bij het spreken van een andere taal zoals jij insinueert. Citaat:
Het feit dat jij jezelf van 'den domme' moet gebaren om hun zogenaamde onduidelijkheid te kunnen aantonen, bewijst juist hoe duidelijk hun standpunten wel zijn. Het is wel heel erg dat jij jezelf daarvoor verlaagt tot een dommerik, want ik geloof niet dat je te dom bent om te begrijpen wat er gezegd wordt. Jezelf verloochenen om punten te scoren is wel heel laag bij de gronds hoor. Neem me niet kwalijk dat ik eerlijk met je ben. Citaat:
Nochtans komt dit niet uit geheime vergaderingen of verborgen documenten hoor. Het staat al jaar en dag openlijk op hun website. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 juli 2007 om 20:33. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enfin, zij kopiëren Spruyts argumenten en u kopieert VB-verwijten. Citaat:
![]() Wie zei er ook alweer dat faciscme te makkelijk als scheldwoord werd gebruikt terwijl er achter die term een specifieke ideologie schuilgaat? Citaat:
Degrelle, nog meer Degrelle (incluis wederwoord van VB'ers) Logo Klachten tegen VRT (voorbeeldjes) Klachten tegen cartoonisten Spotprenten en het VB-gevoel voor humor En Tastenhoye heeft - achteraf bekeken - ook voor de juiste partij gekozen Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de overtuiging dat met u geen redelijk gesprek mogelijk is, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 5 juli 2007 om 20:23. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen hoor. Als ik mijn wagen steeds ongesloten en met draaiende motor achterlaat om vlug een krant en een pakje siggaretten te halen dat zet ik systematisch en doelbewust aan tot diefstal. Ik kan daarvoor beboet worden. Maar laten we wel wezen, dat maakt van mij nog geen dief. Ik dacht dat we het daarover eens waren? Trouwens, had men de drie VZW's kunnen veroordelen voor racisme op zich, dan had men dat zekerlijk en zonder schromen gedaan. Maar men kon het niet. Het bleef bij aanzetten tot... Ewel, dan moet jij dat daar ok niet van maken en dat weet je best. Daarom is het ongeoorlofd Citaat:
Citaat:
En je punt is? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het heeft te maken met de eigen moeilijkheden op de ander projecteren... Tjah? Paulus. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat toch zijn denk je? Waarom jij dat er niet bij vertelt is onderhands wel duidelijk hoor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 juli 2007 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De argumentatieleer is een onderdeel van logica. En die doet geen uitspraken. Retorica is nog iets anders. En die zal daar wel uitspraken over doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk. Dat zal voor jou wel niks uitmaken. De waarheid maakt wel vaker niet veel uit voor jou. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de rechtzetting. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik apprecieer zelf zo'n rechtzettingen. Het minste wat ik kan doen is dat anderen ook gunnen. Mvg.
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, Raf.
Ik ben ook geen fan van het VB maar Paulus heeft wel een punt. De VZW's zijn veroordeeld voor het aanzetten van racisme. (Dat is me toch altijd wijsgemaakt.) Zeggen dat ze dan ook zelf racistisch zijn, kun je doen. Maar daar heb je geen veroordeling van.
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve dat niet te negeren als je niet wenst dat je eigen stukje ook genegeerd zou worden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
-indien dat gebeurt, dan gebeurt dat wellicht ook niet doelbewust (er is een onderscheid tussen grove nalatigheid en doelbewust) -je zet niet aan tot diefstal. Het eerste vonnis dat dat beweert moet ik nog lezen En zelfs al zet je je wagen keer op keer daar met de bedoeling dat hij gestolen wordt... dan ga je toch niet beweren dat je tegen diefstal bent zeker? Over de vzw's: ze werkten mee met Vlaams Belang. Van VB werd aangetoond dat ze racisme verspreiden en propageren. Aangezien de vzw's geen duizenden stukjes tekst de wereld insturen zal de bewijslast daar veel moeilijker zijn. Het bleef overigens niet bij aanzetten tot. 'Medewerking verlenen' aan was het vonnis. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal je eraan herinneren de eerstvolgende keer dat je iemand verwijt leugens te vertellen wanneer die stelt dat VB fascistisch is. Citaat:
Wie zei er ook al weer dat Spruyt geen bronnen gebruikte? Citaat:
Wat de rechtstaat, democratie (vs aristocratische en solidaristische samenleving),... betreft: do me a favour and visit blokwatch Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 5 juli 2007 om 22:01. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laat je auto eens ongesloten achter als de politie de parkeermeter controleert en kijk wat er vanop afstand gebeurd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Net zoals een opengelaten auto zou kunnen aanzetten tot diefstal, is het helemaal niet bewezen als de wagen ook niet gestolen wordt. Niettemin blijft het een overtreding, juist is juist. Maar dat is nog wat anders als de eigenaar voor dief gaan uitmaken zoals met het Vlaams Belang voor racist uitmaakt omdat drie vzw die voor hen werkten, zouden kunnen aangezet hebben... Of hoe ver kun je het gaan zoeken? Citaat:
Heel wat anders dan stellen dat je in de overtuiging bent dat er met Mister XYZ geen redelijk gesprek mogelijk is. En dat heb je wel gedaan. Ik vind Mister XYZ, net als u overigens, redelijk en respectabel. Ik stel voor dat we het zo houden ook. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 juli 2007 om 22:37. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als er nog een paar wetswijzigingen komen, vrees ik dat zowat alle partijen racistische, of toch op zijn minst discriminerende, organisaties gaan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Vreemdeling
|
![]() Voor het arrest van het VB hebben (als ik het juist heb) 2 rechters zich onbevoegd verklaard .Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien er een schaal van waarachtigheid bestaat en hij op negen staat, dan sta jij waarschijnlijk op min negen... Wat een klucht: Paulus de bosafgevaardigde! Dat je daar zat om de waarachtigheid van een bekwaam man te gaan aanvallen kan ik nog geloven. Maar waarom GA je naar dergelijke kursussen? Ik denk dat je nu zelf de grootste pleitbezorger bent voor het uitsluiten van VB militanten uit de vakbond. Jezus! ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 juli 2007 om 02:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |