![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn dergelijke verregaande vormen van SM aanvaardbaar? | |||
Ja hoor, geen probleem |
![]() ![]() ![]() |
20 | 44,44% |
Neen, dit gaat te ver |
![]() ![]() ![]() |
25 | 55,56% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nou ben ik op het vlak van seksualiteit nogal liberaal, wat in de slaapkamer of in privé-clubs gebeurt, behoort mijns inziens niet tot de zaken van het gerecht, maar dit vind ik nu toch ook wat verregaand.
![]() Vinden jullie dat dergelijke SM-praktijken nog binnen het aanvaardbare vallen? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hahahaha....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben in Vlaanderen nog maar pas een wet gestemd dat seks met dieren strafbaar is.
Dat vond ik overbodig: de wet op de dierenbescherming volstond volgens mij. Maar in die zogenaamde kliniek, volgens wat ik lees, is toch sprake van illegale uitoefening van geneeskunde. Een tattoeke zetten, dat is geen geneeskunde (zelfs al moeten die gasten opletten voor besmetting, maar ja, ook bij gewoon neuken moet je opletten voor besmetting), maar een vagina dichtnaaien en zo van die dingen ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem. Mensen, wetten &c. die zich in dit soort van zaken en mensen mengen, dát zou eens verboden moeten worden.
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() voor mij persoonlijk gaat dat allemaal toch ietske te ver. Dit gaat echt over verminkingen met blijvende letsels als gevolg. Sommige mensen moeten blijkbaar toch wat tegen zichzelf beschermd worden.
Tis niet omdat zij dat tof vinden dat het maatschappelijk en juridisch aanvaardbaar is. Trouwens, welke normale man laat er nu zijn ballen vrijwillig weghalen???
![]() |
#7 |
|
![]() Het gaat hier ook niet over normale mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw lievelingseten? Ik ben er zeker van dat ik het walgelijk zou vinden. Ik vind dat ik je daar toch wel van moet weerhouden. Citaat:
Wat ook zij, het boeit niet, het zijn uw zaken niet. Moei, moei, moei.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar er mogen toch grenzen zijn aan de individuele vrijheid? Er zijn zoveel zaken die tot de privésfeer horen en waar niemand last van heeft. en toch is het illegaal of op z'n minst controverseel. het ging trouwens over mijn PERSOONLIJKE mening, niet om een wet. iets wat IK denk. wie ben jij om je daar mee te moeien?? individualiteit ten top
cogito ergo sum Laatst gewijzigd door franke fritz : 6 juli 2007 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Ik vind tenandere dat het laten amputeren van gezonde organen, getuigt van een zieke geest. Dergelijke mensen moeten mijns inziens inderdaad tegen zichzelf beschermd worden.
Helaas is die Dokter Steve nu overleden, want ik denk dat wanneer men een psychologisch profiel van die man zou maken, men toch ook wel tot de conclusie zou komen dat hij psychisch niet in orde is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Ik vind tenandere dat het laten amputeren van gezonde organen, getuigt van een zieke geest. Dergelijke mensen moeten mijns inziens inderdaad tegen zichzelf beschermd worden.
Helaas is die Dokter Steve nu overleden, want ik denk dat wanneer men een psychologisch profiel van die man zou maken, men toch ook wel tot de conclusie zou komen dat hij psychisch niet in orde is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 6 juli 2007 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als het maar over seks gaat.
Gelukkig heeft moderatie de beperkende voorwaarde geschrapt uit het forumreglement, waarbij postings van erotisch inhoud geweerd konden worden. Misschien een seks-subforum openen nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Robert Lefevre al zei: If men are good, you don't need government; if men are evil or ambivalent, you don't dare have one.
Laatst gewijzigd door lombas : 6 juli 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Waarom zou je de gekken verbieden zichzelf toe te takelen? Moesten pedofielen zich ook zo organiseren met verkleedpartijtjes zou er weer al een probleem uit de wereld zijn.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is met toestemming van de mensen zelf, die volwassen zijn, dus is het toegelaten.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hij nu zijn lul er laat afsnijden of haar kut laat dichtnaaien wat kan het u of mij schelen? Er worden toch ook amputaties uitgevoerd op volstrekt normale ledematen omdat de patient al jaren problemen heeft met die voet of die hand of dat been (in het koppeke). Het enige probleem dat er hier is is da illegale uitoefening van geneeskunde...hoewel...een kut dichtnaaien lijkt mij geen zware ingreep, maar iemand zijn geslachtsdeel afsnijden lijkt mij al wel een serieuze ingreep. Iedereen doet en laat wat hij wil met zijn lichaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hmmm
Het word tijd dat ik mijn linker-arm wissel met mijn rechter-been. ![]()
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Als u uw redenering doortrekt, zouden alle verplichte opnames in de psychiatrie dus moeten worden verboden.
![]() |
![]() |