Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2007, 21:38   #61
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
radicale islamieten en die hard vlaams belangers hebben weer iets gemeenschappelijks : hun homohaat
Wat een gezever. Waar ergens heeft het VB dan opgeroepen om homo's met het hoofd eerst van torens af te werpen?
Of wanneer was de laatste aanval van VB'ers tegen homo's?

Die "homohaat" van het VB is maar heel klein bier ivg met de homohaat van radicale islamieten.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 21:43   #62
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wat een gezever. Waar ergens heeft het VB dan opgeroepen om homo's met het hoofd eerst van torens af te werpen?
Of wanneer was de laatste aanval van VB'ers tegen homo's?

Die "homohaat" van het VB is maar heel klein bier ivg met de homohaat van radicale islamieten.

Inderdaad, maar de homohaat van radicale VB-ers zal ook allicht groter zijn dan die van de gewone islamieten.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 21:45   #63
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Inderdaad, maar de homohaat van radicale VB-ers zal ook allicht groter zijn dan die van de gewone islamieten.
Ben jij al ooit ergens een bericht tegengekomen waarin het ging over homo's die werden aangevallen door VB'ers? Ik alleszins niet, ook niets wat daar ook maar bij in de buurt komt.

In dit bericht gaat het over "een golf van aangiftes" tegen radicale islamieten ...
Oud 6 juli 2007, 21:55   #64
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ben jij al ooit ergens een bericht tegengekomen waarin het ging over homo's die werden aangevallen door VB'ers?
Ik alleszins niet, ook niets wat daar ook maar bij in de buurt komt.
Nee,meestal vragen de politie-agenten dan ook niet onmiddellijk aan de dader op welke partij hij heeft gestemd.

Citaat:
In dit bericht gaat het over "een golf van aangiftes" tegen radicale islamieten ...
Ik kan lezen, hoor.
Oud 6 juli 2007, 21:57   #65
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee,meestal vragen de politie-agenten dan ook niet onmiddellijk aan de dader op welke partij hij heeft gestemd.
Lijkt me sterk dat die radicale islamieten op het VB zouden stemmen ...

Citaat:
Ik kan lezen, hoor.
Selectief lezen lukt je waarschijnlijk ook heel goed.
Oud 6 juli 2007, 21:59   #66
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Lijkt me sterk dat die radicale islamieten op het VB zouden stemmen ...

Je hebt dus geen argumenten meer.

Citaat:
Selectief lezen lukt je waarschijnlijk ook heel goed.

Wat zei je?
Oud 6 juli 2007, 22:25   #67
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Onzin. Het seponeren van klachten heeft te maken met het niet beschikken over voldoende bewijs (een vermoeden is onvoldoende). En dat geldt evenzeer voor autochtone daders.

In het boek ''De weg van de Moslim'' waren die bewijzen er klaar en duidelijk, men moet ze alleen willen zien.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 22:50   #68
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn vervolgens zes jongens aangehouden als verdachte. Uit het politieonderzoek tot nu toe blijkt dat de beide mannen vermoedelijk één klap hebben gekregen van één verdachte uit de groep van zes jongens
gut! geeft niks. Is één van de homo's per ongeluk doodgeschopt? dan heeft ie het waarschijnlijk uitgelokt.
Lijkt op het "busincidentje" met Demoor.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 22:51   #69
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
gut! geeft niks. Is één van de homo's per ongeluk doodgeschopt? dan heeft ie het waarschijnlijk uitgelokt.
Lijkt op het "busincidentje" met Demoor.
Sewwes komen ze hier weer af met het "wegvluchtsyndroom" of iets gelijkaardigs ...
Oud 7 juli 2007, 09:02   #70
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Dit zijn veelal homo's die trachten jonge marrokaanse jongeren te verleiden en hen geld aanbieden. De arabische cultuur staat echter boven zulke decadente principes.
De homoseksueel, die zich afgewezen voelt, begint te flippen en valt dan meestal de noord-afrikaanse jongere aan die gedwongen wordt tot zelfverdediging of moet vluchten.
Achteraf verdraaid de homoseksueel dit verhaal, uit racistische motiveringen, om zo de allochtone gemeenschap in diskrediet te brengen.
Kortom, deze thread is de sop niet waard en deze homoseksuele zouden een racismeaanklacht moeten krijgen voor hun leugens

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Raven, iedereen met een greintje verstand weet ondertussen dat jij geen arabier of moslim bent, maar enkel een provocateur. Al eens overwogen om dat onnozele spelletje stop te zetten?

Ik was soms ook geneigd om in sommige standpunten een provocatie te herkennen. Maar na omstandig onderhoud met moslims weet ik beter. Spijtig maar helaas.
Wat wij als een normale verworvenheid van de wetenschap beschouwen wordt weggelachen in andere culturen. Omgekeerd: wat wij als volslagen geschift beschouwen, of, wat wij als een provocatie beschouwen, is in andere culturen een gangbare notie. Zo had ik ooit een discussie met een Belg van Turkse komaf (mèt een diploma van hoger middelbaar) die in alle ernst volhardde in het standpunt dat de planeet aarde tienduizend jaar oud is. Zo hoorde ik in Tunesië een journalist (beroepsjournalist en deels opgeleid in Frankrijk) die persisteerde dat de helft van alle in Europa geboren baby’s mismaakt is. Hieruit puurde hij meteen de verklaring waarom Europeanen toelaten dat hun vrouwen met Arabieren paren: ’t was om het wanstaltig gebroed binnen de perken te houden. De absurditeiten –provocaties volgens u- zijn talloos: de Iraanse staats-TV ziet in Tom en Jerry een joods complot; de Syrische regeringskrant meent dat de vogelgriep een Westerse creatie is om de moslims uit te dunnen, een aanzienlijk deel van de moslims gaat ervan uit dat 9/11 herleidbaar is tot een joods complot; …

Dus de bewering dat homos Marokkaanse jongens lastigvallen is minder wild dan we geneigd zijn om aan te nemen. Voorts is de –vermeende- agressiviteit vanwege homo’s een veelgebruikt excuus bij jongeren die in aanraking kwamen met justitie omwille van het molesteren/beroven van homo’s. Desgevallend dienen de portefeuille en de gsm van de homo als compensatie voor het offensief dat de jongere van de homo had te verduren. We mogen niet uit het oog verliezen dat homo-zijn op zich een islamvijandige daad is, homo’s doen de rechtgeaarde moslim geweld door homo te zijn. Het standpunt van Raven moet in die optiek begrepen worden. Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat Raven géén provocateur is. Ik wil maar zeggen: als Raven van Arabische komaf is, vertolkt hij de visie die gangbaar is in zijn milieu.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2007, 09:09   #71
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Wat een hoop larie en apekool...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2007, 12:38   #72
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
De ene minderheidsgroep die de andere aanvalt: geen racisme. CGKR is niet bevoegd in deze materie. Met andere woorden: ze moeten het zelf maar uitvechten.
Correct samengevat

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2007, 12:45   #73
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homohaat VB'ers??????

Iets niet normaal vinden, iets abnormaal vinden is dat haten??????

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2007, 13:31   #74
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Homohaat VB'ers??????

Iets niet normaal vinden, iets abnormaal vinden is dat haten??????

Ga je nu zeggen dat er nergens geen homo-haters bij het VB rondlopen?
Oud 7 juli 2007, 13:41   #75
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga je nu zeggen dat er nergens geen homo-haters bij het VB rondlopen?
Om knuppel's vraag nog eens te herhalen: Geef ons een 10-tal voorbeelden/persberichten van VB-ers die homo's fysiek mishandelden zoals die vreemdelingen in NL.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2007, 13:48   #76
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Om knuppel's vraag nog eens te herhalen: Geef ons een 10-tal voorbeelden/persberichten van VB-ers die homo's fysiek mishandelden zoals die vreemdelingen in NL.

Meestal vraag de politie niet op welke partij de persoon in kwestie het laatst gestemd heeft.

Ten andere liep de vergelijking volledig spaak en d�*t wilde ik aantonen.

Tuurlijk zullen extremistische moslims haatvoller zijn ten opzichte van homo's dan de gemiddelde VB-er.
Alsook zal de extremistische VB-er naar mijn mening haatvoller zijn dan de gemiddelde moslim.

En zo zal de gemiddelde extremist met ros haar ook verdraagzamer zijn dan iemand met blond haar, enz...

Echt grappig hoe VB-ers nog altijd niet durven inzien dat extremisten zich tot hun partij aangetrokken voelen maar zelf wel volharden in de rest als extremisten te bestempelen.
Oud 7 juli 2007, 14:18   #77
fransV
Gouverneur

Standaard normaal

Citaat:
Meestal vraag de politie niet op welke partij de persoon in kwestie het laatst gestemd heeft.

Ten andere liep de vergelijking volledig spaak en d�*t wilde ik aantonen.

Tuurlijk zullen extremistische moslims haatvoller zijn ten opzichte van homo's dan de gemiddelde VB-er.
Alsook zal de extremistische VB-er naar mijn mening haatvoller zijn dan de gemiddelde moslim.

En zo zal de gemiddelde extremist met ros haar ook verdraagzamer zijn dan iemand met blond haar, enz...

Echt grappig hoe VB-ers nog altijd niet durven inzien dat extremisten zich tot hun partij aangetrokken voelen maar zelf wel volharden in de rest als extremisten te bestempelen.
Een extreem iemand gaat toch steeds voor de partij van zijn gedachtengoed kiezen . Een extreem rechts iemand zal dus normaal voor de meest rechtlijnige rechtse partij kiezen, een non zal waarschijnlijk voor het Christelijke kiezen , linksen voor PVDA en extreem linksen kiezen zonder twijfel voor het geld
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2007, 14:29   #78
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch raar dan dat ik nooit iets hoor over extremistische VB-ers die homo's iets aandoen.
Oud 7 juli 2007, 14:33   #79
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Toch raar dan dat ik nooit iets hoor over extremistische VB-ers die homo's iets aandoen.
Omdat de politie niet vraag op wie de dader vorige keer heeft gestemd.

Huidskleur valt iets minder makkelijk te verbergen.
Oud 7 juli 2007, 14:34   #80
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat de politie niet vraag op wie de dader vorige keer heeft gestemd.

Huidskleur valt iets minder makkelijk te verbergen.
Die extremistische VB'ers die homo's aanvallen bestaan volgens mij enkel in jouw hoofd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be