![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
150 | 72,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
39 | 18,84% |
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop |
![]() ![]() ![]() |
13 | 6,28% |
Kan me geen moer schelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,42% |
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, natuurlijk niet. Daar staat natuurlijk tegenover dat er ook geen enkel wetenschappelijk bewijs bestaat om het tegendeel te staven. Het is net zoals bij jou niet meer dan een aanvoelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 juli 2007 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
|
![]() Citaat:
Bij nader inzien: een goede vriendin, Aicha, is van Rwandese afkomst, en ze vertelde mij dat de volksrechtbanken die een oordeel over de génocidaires moesten vellen, ook zeer voorzichtig tewerk gingen, getuigen ten laste en ten onlaste lieten spreken, vaak het vermoeden van onschuld lieten primeren etc.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 juli 2007 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je zelf je tijd hebt verspild door te argumenteren met die keikop, dan lach je eerder zuur hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Vreemdeling
|
![]() Zo'n instelling is zelden onbesproken. Maar het doet in het algemeen z'n werk vrij goed, vind'k. Ik vind het vooral belangerijk dat zo'n orgaan bestaat om mensen de mogelijkheid te geven zich te verweren tegen discriminatie. Daar bedoel'k niet enkel racisme mee, wel elke vorm van discriminatie.
![]() Laatst gewijzigd door le'ti Nico : 7 juli 2007 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je echt niets beter te bieden dan dergelijke nietszeggende posts? Dat is nu al de tiende post in deze discussie zonder enige inhoud.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Vreemdeling
|
![]() Er is geen reden waarom dit uitsluitend de taak van de rechterlijke macht zou zijn.
![]() |
#671 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is onmogelijk om met Raf een discussie te voeren. Het enige wat hij zegt is dat je beweringen en argumenten idioot zijn. Zelf voert hij geen enkel argument aan. Begrijp je niet dat zoiets frustrerend is? Wanneer je met zo iemand geconfronteerd wordt kun je niet anders dan je aanpassen aan zijn niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zei dan ook "in het algemeen". Ik heb geen probleem met kritiek tov het CGKR. Ik ben namelijk zelf van mening dat niet alles daar verloopt. Ik ben gewoon voorstander van zo'n orgaan.
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 juli 2007 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel met de gedachtenpolitie die het vandaag is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik snap deze reply niet goed, om eerlijk te zijn. Discriminatie is geen recht. Het is een misdaad. Zich verweren tegen die misdaad, d�*t is een recht.
![]() |
![]() |
#680 |
Vreemdeling
|
![]() Daar is terecht polemiek over. Een afschaffing zie ik echter niet als een oplossing.