![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Lees: - in de zone 30 km/h wordt er 's nachts ook niet geflitst
|
|
|
#1142 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1143 |
|
|
What's up?
Over Moslims & communisten mag men duidelijk kritische vragen stellen en een mening poneren, waarom dan niet over bepaalde andere bevolkingsgroepen.
|
|
#1144 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
antisemitisme als mening verkondigt op een forum ? wederom graag de betreffende WET die dat strafbaar stelt en dezelfde wet die dat WEL toelaat jegens zwarten, arabieren etc... Veel succes, de vorige keer kwamen jullie niet verder dan wat persoonlijke verwijtjes Citaat:
Citaat:
Ik heb trouwens nog steeds een mail van een van de mods die deze druk tot selectieve beperking van de vrije meningsuiting op dit forum aanklaagt
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 5 juli 2007 om 18:45. |
|||
|
|
|
|
#1145 |
|
Minister-President
|
"Antisemitisme" tegenover Arabieren is toegelaten op Politics.be. We leven dus niet in Eurabia, maar in Eurisraël.
|
|
#1146 | |
|
|
Citaat:
Indien de wet niet is overtreden, zijn ook de forumregels dienaangaande niet overtreden en zijn die strafpunten niet correct toebedeeld.
|
|
|
#1147 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#1148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je moet ons toch eens verklaren hoe jij uitspraken kan doen omtrent het ondergoed van de twee jongens in mijn avatar. Kan jij onder de rand van die foto kijken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#1149 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wakker worden: zowel de Kruistochten, de reconquista als WO2 zijn lang voorbij, zelfs de laatste pogrom dateert van 1947 ! |
|
|
|
|
|
#1150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar het zou nu verder van obstinate slechte smaak getuigen bij mezelf, als ik nog verder op dit soort kitsch inging. Ik aanvaard de interventie van de moderatie in jou voordeel en ik leg me erbij neer. PS. Hoe zit dat met je borstharen, raf? Of scheer jij je dagelijks de voorbast? Of heb je er geen? Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juli 2007 om 13:52. |
|
|
|
|
|
#1151 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#1152 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik ken je onvoldoende om je in dit stadium van onze relatie al dergelijke vertrouwelijke informatie te onthullen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
#1153 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan natuurlijk ook erect blijven staan, ipv mij neer te leggen . Speel toch maar op zeker en blijf je wol afscheren, dat helpt ook bij het blaten. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juli 2007 om 15:04. |
||
|
|
|
|
#1154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1155 |
|
Banneling
|
Verdienen Ordinaire avatars bezielde bewuiving? Ga je gang.
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juli 2007 om 11:39. |
|
|
|
|
#1156 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#1157 |
|
Banneling
|
Naar wie moet ik 's hemelsnaam een bericht sturen om een bericht hier op
politics.be te wijzigen???? heb er al een verstuurd naar Arnold en een naar flyingrhyno, maar van beiden nog geen enkele reactie gekregen! Pin d'Ar |
|
|
|
|
#1158 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hoe komt het eigenlijk dat je uw eigen posts op een andere pc niet kunt editen?
|
|
#1159 |
|
Schepen
|
Misschien heeft dat te maken met cookies?
|
|
#1160 |
|
Administrator
|
|
|
|