![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() Ga je beginnen janken mens? "Ik vrees dat het bedroevend gesteld is met je kennis van de geschiedenis." Wel, ik vrees dat jij geïndoctrineerd bent door een éénzijdig beeld op onze geschiedenis. Ik heb een kandidatuur in geschiedenis en zowat zestig procent van wat ik lees is geschiedenis. En ik zeg u nogmaals: een wet veranderd niets aan menselijke mentaliteit. En zeker geen wetten gebaseerd op moraal. Als u morgen een wet invoert in Iran die stelt dat vrouwen geen hoofddoeken meer mogen dragen, dan zal die wet aan de mentaliteit onder de bevolking niets veranderen. Er zal enkel een systeem ontstaan waaronder mensen willekeurig kunnen vervolgd worden. De mensen maken de wet. De wet maakt niet de mens. De geschiedenis bewijst dit uitbundig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar past fructis zijn modellen effectief aan aan de bepaalde producten.
Deze is voor "mousse": ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Circe, voor je jezelf nog meer voor schut zet. Waar lees jij nu ergens dat het product waarvoor promomeisjes gevraagd werden specifiek voor blanken bedoeld was? Ten andere is een model nog altijd niet hetzelfde als een promomeisje dat in warenhuizen zaken moet aanprijzen. Dus voor een laatste keer nog eens de vraag: Waar staat dat het een product voor blanken was, Circe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens kan je mij dus niet bewijzen dat in het geval waar de draad eigenlijk over gaat, er sprake was van een product specifiek voor blanken bestemd. Bedankt om me daarbij te steunen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh, als je zelf iets moet bewijzen maakt het 'niets' uit ![]() Bewijs mij dus dat a) voor bovenstaande reclame geen blanken toegestaan waren b) in het geval waar de draad over gaat, het gaat over een product specifiek voor blanken bedoeld |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inge heeft inderdaad altijd gelijk:
http://www.guardian.co.uk/france/sto...120789,00.html alle 'foreign-sounding names' werden eruit gekieperd.
![]() |
#255 |
Minister
|
![]() Ik snap wel niet waarom heel die industrie niet onder handen pakken want laten we wel wezen de discriminatie in die sector is gewoon heel duidelijk. Volgens die firma's komt enkel een kleine minderheid van de mensen in aanmerking voor hun producten. Men doet zelfs nog niet zijn best om dit verhullen. Ik ken geen enkele industrie die enkel één type van mensen wil als uithangbord. Zelfs hollywood werkt zo niet.
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al veel gezien hier, maar ik heb circe zelden zo hard op haar bakkes zien gaan.
![]() |
#257 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beetje idioot. Een bedrijf mag bij mijn weten nog altijd zelf kiezen wie het kiest om zijn producten te promoten.
Ik zie niet in waarom haarproducten niet kunnen gepromoot worden door niet westerse types, maar als wat er in het artikel klopt overeenstemt met de werkelijkheid wordt er nog op veel meer gediscrimineerd dan enkel op afkomst. Wat trouwens in iedere aanwerving al eeuwenlang de normaalste zaak van de wereld is. ![]() Iedere casting is pure discriminatie. Dat is dan ook de reden waarom ze georganiseerd wordt. Meer woorden moeten daar niet aan worden vuilgemaakt.
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat deze discusie zich al lang niet meer toespitst op het Fructis gamma (wel goeie shampoo voor mijn weerbastig krullende staalkabel). Maar over het feit dat een fabricant al geen doelgroep meer mag hebben. Om het op een andere boeg te gooien. Zie jij al een moslim(a) een reclame voeren voor Erwtensoep met Spek? ************************************************** ****** Met dit in het achterhoofd, zou het dan interessant zijn om voor de reclameheadhunters geen criteria door te voeren qua personeelswerving. Stel je voor, je vind een extreem aantrekkelijke ,perfect aan de normen voldoende persoon voor de campagne. Je zet alles op alles als reclamemaker, en dan, tijdens de eerste kennismaking over het product blijkt dat je ideaalpersoon er absoluut niks mee te maken wil hebben. ************************************************** ******
![]() |