![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het gaat om negationisme. Dat heeft niets met Stalin te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is regelrechte onzin.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Lokaal Raadslid
|
![]() u heeft gelijk maar wat wil u nu bereiken dat we zeggen dat de holocaust ontkennen geen misdrijf is of dat het ontkennen van die miljoenen doden onder stalin ook negationisme is en dus eigenlijk ook strafbaar moet zijn ?
Dan is het voor mij wel duidelijk. Laatst gewijzigd door el_duvel : 11 juli 2007 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En ooit zal er wel een moment komen dat klonen volledig op punt staat en waarbij men geen vrouwen meer nodig heeft om te bevallen.... Sci-fi -talk ik weet het maar toch 150 jaar geleden was vliegen en naar de maan vliegen ook sci-fi talk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() niet met dictators als castro, stalin, de hele bende int midden oosten en al de rest? ![]() wat een gezeik! als je het ene verbiedt, moet je het andere ook verbieden maar het is een blijft een mening! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Staatssecretaris
|
![]() wat is het doel van de media? verhaaltjes vertellen? verhaaltjes verzinnen?
ik dacht informeren? volgens u niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Citaat:
Citaat:
Nee, het is en blijft een misdrijf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dacht je dan verkeerd. Niet dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het verwacht wordt dat het daarom ook zo is of MOET zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Staatssecretaris
|
![]() dus je geeft toe dat de rechtbank en de wetgevende macht niet objectief zijn in het behandelen van zaken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
pure hypocrisie de huidige wetgeving is een beperking op de vrije meningsuiting, dus je wordt beperkt in wat je mag zeggen, dus geen echte democratie zo ook het cordon en vele andere zaken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ook nooit bestaan.
![]() |
#815 |
Staatssecretaris
|
![]() dat we dat nog mogen meemaken: onze linkse jongens die allemaal zeggen dat objectieve media toch niet bestaan in dit land!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bestaan nergens.
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou het niet mogen zijn. In de middeleeuwen werd je gestraft als je afwijkende meningen had van de kerk, we zijn vandaag blijkbaar nog niet veel verder dan toen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk en heb een mening... dus, ik ben misdadiger ! (een Vlaming) Je pense... donc, je suis ! (een Fransman)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |