![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Het behouden van ongebruikte onderdelen heeft altijd op z'n minst 1 nadeel. Namelijk de energie die het kost om het in stand te houden. De natuur is bijzonder economisch. Zodra het meer kost dan het baat worden de middelen anders ingezet. Ik kan je verzekeren dat de oorlel een functie heeft. Dat die functie niet meteen helemaal duidelijk is zegt niks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het vindt daar zijn oorsprong in het belachelijke idee dat het masturbatie voorkwam. Nu doet men het om allerlei andere drogredenen. Terwijl de enige aanvaardbare reden om kinderen te laten besnijden natuurlijk medische noodzaak is. Het is echter ondertussen een hele industrie geworden, dus men doet er alles aan om het te blijven promoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Klopt niet. Vandaag worden nog steeds meer dan de helft van de jongens besneden.
Laatst gewijzigd door Edina : 12 juli 2007 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed, dit wordt toch wellus nietus. Dus laat maar zitten. Laatst gewijzigd door Spinoza : 12 juli 2007 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide zou je heel eventueel rudementair kúnnen noemen?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik heb nergens beweerd dat de voorhuid geen functie heeft. Integendeel zelfs. Ik heb alleen gezegd dat het bestaan ervan daarvoor geen aanwijzing is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Overigens zou er vandaag de dag wel een selectiedruik op de voorhuid kunnen zijn. Er is namelijk gebleken dat besneden mannen minder makkelijk HIV kunnen krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Over het al dan niet besnijden is mijn mening kort en bondig : zolang ze UW velleke niet willen verwijderen hoef je er toch niet van wakker te liggen dat andere mensen dit wel doen?
Persoonlijk : bij mij is het ook kort na de geboorte gebeurd om medische redenen , ik herinner mij er niets van en heb er ook geen last van. Hier bij ons lopen mensen van allerlei pluimage rond : mensen die hun navel , neus , oren , lippen , tong , eikel (prins Albert anyone?) en weet ik wat nog allemaal piercen , uitrekken of tatoeëren...in dit opzicht is besnijdenis dan nog redelijk soft , nee ? De functie van het oorlelletje lijkt me logischerwijs warmtehuishouding : in het oorlelletje lopen de adertjes vlak onder de huid zodanig dat er een koeloppervlak gevormd wordt. Bij de olifant zien we dit uiteraard duidelijker aangezien die procentueel gezien veel grotere oren heeft dan de mens , en de (doorsnee)mens niet met zijn oren kan flapperen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar uiteraard uitsluitend uitgevoerd door een medicus, in een erkend ziekenhuis ! ps het oorlelletje is uiterst handig om meteen vast te grijpen wanneer je je vingers (licht) verbrandt ... het is iets koeler dan de rest van je lichaam en verzacht de pijn meteen (oude poolse soldatentruuk) Laatst gewijzigd door Anna List : 12 juli 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als mijn ouders mij hadden laten besnijden, dan hadden ze nu een rechtzak aan hun been en zouden ze een esthetische hersteloperatie mogen betalen(die in de VS, een land met veel besnijdenissen, bestaat, er moeten dus weldegelijk mensen zijn die niet tevereden waren met hun besnijdenis).
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hun beslissingsrecht wordt beperkt door het algemeen welzijn van het kind(ik kan mijn baby niet laten tatoueren, ongeacht ik tatouages mooi vind, ik kan ook geen erfenis van een rijke tante voor mijn kind verkwanselen,...). En omdat er in een land als de VS relatief veel vraag is naar voorhuidreconstructie lijkt het mij niet meer dan normaal dat men maar moet wachten tot men 18 is en zelf kan beslissen.
De Witte Pion Laatst gewijzigd door ZERO : 12 juli 2007 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hiervertelt men toch iets heel anders als wat jij snel verzint: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Nogmaals, doordat er in Amerika zoveel vraag is naar voorhuidreconstructie, kan men ervan uitgaan dat heel wat besneden mannen dit als verminking aanzien, ongeacht of deze door een arts is uitgevoerd.
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is misschien ook veel vraag naar penisvergrotingen ginder (aan mijn spam te lezen) ... maar om dat nu representatief te gaan vinden ? bronnen ? cijfers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dat kan je niet vergelijken met een penisverlenging omdat er bij mijn weten geen enkele minderjarige een verplichte penisverlenging van zijn ouders heeft gekregen.
![]() |