![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Ik zou als homo nooit 'snachts alleen op straat durven lopen in Amsterdam...en zeker nooit in de buurt van homo-discotheken.Allochtonen en extreem rechts staan overal op de loer! Toch raar dat in de red&blue homodiscotheek 45% bestaat uit...marokanen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar er zijn inderdaad allochtone bezoekers. Moet je eens in de D-club in a'pen gaan kijken. En toch zijn er weinig problemen in beide discotheken. Het zal dus wel niet aan DE allochtoon liggen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat 'extreem rechts' staat erbij om de allochtonen wat uit de wind te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit niet iets voor het forum Benelux? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() om bij 't onderwerp te blijven:
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUL/24/ams7.html Jongeren belagen opnieuw homo's AMSTERDAM - Groepjes jongeren hebben in de nacht van donderdag op vrijdag in Amsterdam twee homoseksuele mannen mishandeld. Een slachtoffer liep daarbij ernstige verwondingen op, liet de politie dinsdag weten. Het is het tweede incident in korte tijd waarbij homo's worden belaagd. De jongeren sloegen toe in het 'cruisegebied' Nieuwe Meer/Oude Haagseweg. Rond 02.30 uur liep een van de homoseksuelen op een parkeerplaats bij de ingang van het park toen drie mannen op hem afliepen. Ze maakten hem uit voor 'vuile homo' en 'smerige homo'. Het slachtoffer wilde weglopen, maar kreeg de kans niet. Een blonde man in oranje t-shirt gooide hem tegen de grond, trapte op hem in en sloeg hem met een stok. Het slachtoffer liep een gebroken rib op en diverse verwondingen aan zijn rechterarm en -been. De dader zocht na de mishandeling in de kleding van de man naar een telefoon en geld. Op aandringen van de twee andere jongeren staakte de blonde man het geweld. Ze vertrokkken zonder buit. Het slachtoffer heeft aangifte gedaan. Een uur later, rond 03.30 uur, gingen op dezelfde locatie vijf blanke mannen het tweede slachtoffer te lijf. De man sloeg echter een van de daders, waarna hij kans zag te vluchten. Hij wilde geen aangifte doen omdat hij geen verwondingen had opgelopen. Politiek of godsdienstig geïnspireerd? "jongeren"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En de homo's ondertussen maar verder doen met op linkse partijen te stemmen. Suïcidaal is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 24 juli 2007 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Niet dat ik in peilingen geloof, maar men kan volgens mij moeilijk stellen dat 'DE' homo's op links stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om van deze symbooldiscussie af te stappen, herhaal ik mijn vorige uitspraak: En homo's ondertussen maar verderdoen met op pro-immigratiepartijen te stemmen. Suïcidaal is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Okee, flauwe grap. Al ben ik dan misschien af en toe wel vrij grof t.o.v. van homo's, er is geen enkele reden waarom men fysiek geweld moet gebruiken tegen medemensen. Nooit. Tegen geen enkele minderheidsgroep. Al kan ik me voorstellen dat men door provocatie al vrij snel geweld kan losweken. Maar dat is niet gebonden aan ras en/of geaardheid. De recente holebi activiteiten kunnen ook omgekeerd werken. Ik vind dit provoceren. Stel dat we binnenkort ook spelen krijgen voor de SM fanaten. En voor nog veel ergere minderheidsgroepen ? Ik bedoel maar. ALs homo's willen dat ze als 'gewone' mensen (wat ze uiteraard ook zijn) willen behandeld worden, dienen ze zich ook niet op te dringen via de media . Dat werkt averechts. Misschien is dit wel hét grote probleem. Dat minderheden zich op de een of andere manier persé in het nieuws willen zetten. Ook op religieus gebied. Jammer. Er zijn manieren legio om op een positieve manier aandacht te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, de VLD is wel centrum-links, dus eerder links dan rechts (De Gucht "Moest de VLD niet links zijn, dan ging ik liever vissen").
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie niet in wat daar een probleem aan zou zijn. Streeft iedere belangengroep niet naar wat aandacht van de media? Ik zie dat je een avatar van het Vlaams Belang hebt. Is niet een van de belangrijkste verzuchtingen van het Vlaams Belang nu precies dat ze zo weinig aandacht krijgen van de media? Waarom zou het Vlaams Belang die aandacht wel moeten krijgen en de homo's niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Koetjes & kalfjes thread.
Dit is een fait divers op z'n beste. Er zijn evengoed homo's die anderen mensen mishandelen. Hoe homo om speciaal om aandacht te schreeuwen.
![]() |
#139 |
Partijlid
|
![]() Als er een golf van aangiften is, zoals uit het artikel in de eerste post blijkt, dan zou ik dat toch niet zomaar afdoen als een fait divers. Dat er ook homo's zijn die mensen mishandelen, lijkt me niet onlogisch, maar ik zou daar toch niet gewagen van een onrustbarende maatschappelijke trend, zoals wat dit onderwerp betreft wel het geval is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |