![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't Is dus wel goed. Sommigen doen hun best. Wat me zo pessimistisch stemt, lieve Lincoln, is dat ik in mijn leven vooral regressie gezien heb in de mohammedaanse wereld. Toen ik einde van de jaren 1970 voor het eerst begon te reizen in de mohammedaanse "wereld" kon men nog op een relatief veilige manier ronddwalen in Mogadishu, Khartum, Karachi, Algiers, Borgerhout, etc., etc. Intussen heeft overal de "ware islam" terug alle kracht herwonnen die het in de loop van de eeuwen verloren was. En ik zie bitter weinig volgelingen van Mohammed die deze gang van zaken niet toejuichen.
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Heb je dan zijn boekje gelezen? Of volg je gewoon de beweringen van de mohammedaanse "pastoors"?
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik volg waar ik rust kan vinden, of mijn geloof wetenschappelijk bewezen is of niet maakt niet veel uit,.
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat mo7amed sas later konde schrijven (volgens sommige geleerden), en of dat hij een "beetje" hebreeuws heeft gekend dat weet ik niet, voor zover ik weet spraken de joden van medina "arabisch" en niet hebreeuws !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 juli 2007 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Ik sliep, toen kkwam de engel met een doek brokaat waar iets op stond geschreven en zei "Lees". Ik antwoordde: "Wat moet ik lezen?" Hij drukte me zo dat ik dacht dat ik dood ging en zei: "Lees". Ik zei: "Wat moet ik lezen"? en ik zei dat alleen om mij van hem te verlossen, opdat hij niet zou herbeginnen. Hij zei: "In de naam van de Heer die de mens uit gestold bloed heeft geschapen, lees.Lees." Uw Heer is de meest magniefieke, die door de pen heeft geleerd wat mensen nooit hebben geweten." Dat heb ik gelezen en hij vertrok. En ik ontwaakte uit mijn slaap. Dus hij kon lezen. Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2007 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom schrijft u de naam van Mohammed nooit voluit? Het is toch geen god? Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2007 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
:') :') :')
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
En hebt u dan ook een Qat-sessie georganiseerd in Mogadishu? Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2007 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ja de arabische ha, maar waarom schijft hij die ha met een 7? Het ander teken is toch toch 'ga' en over de 'jim' moeten we het zeker niet hebben. Ik begrijp het toch niet goed.
Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2007 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan was ik arm moeten blijven, en van de vrouwen afblijven.
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() [quote=system;2788846]
Citaat:
Ik heb het nooit geproefd.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2007 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is het niet beter dat men weet dat men "gelooft" dan dat men gelooft omdat men niet beter weet?
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
In de koran staat: "wa maa kounta tadri ma lkitabo wa la al imano walakin ja3alnahou noran...",vert: u hebt nooit wat een boek is noch het geloof maar we hebben het als een licht gemaakt...maw waarom zou dan allah in deze vers hem geroept heeft als nooit wetende wat een boek zou zijn ?? En ook waarom riep hem allah als "annabiya al oumiy" de analfabete profeet ?? Denk goed na. Wat moet ik lezen in het arabisch betekent; ma'da aqra-o.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 juli 2007 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |