![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Middenveld begint zelf met praktijktests discriminatie
De interculturele zelforganisatie Kif Kif en de Liga voor Mensenrechten beginnen zelf met praktijktests om discriminatie te registreren. De twee organisaties hebben de handschoen opgenomen die de wetgever hen in maart toewierp. Na heel wat politieke heisa kwam het er eigenlijk op neer dat de praktijktests niet meer in woorden bestonden, maar dat elke burger een praktijktest mag uitvoeren. Met het ingezamelde bewijsmateriaal mag hij dan naar de rechtbank trekken en er proberen de rechter te overtuigen van de kracht van de bewijsstukken. Kif Kif en de Liga voor Mensenrechten oordeelden dat weinig burgers de stap naar een rechter zullen zetten, laat staan dat ze er zullen verschijnen met degelijk bewijsmateriaal. Met de hulp van een legertje juristen werd daarom het draaiboek gemaakt voor de ideale praktijktest. De volgende weken worden testteams samengesteld en opgeleid. Het testteam wordt uitgestuurd als de organisaties een klacht binnenkrijgen over discriminatie. (belga) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt4 Het folderke waarin gevraagd wordt naar "testers" kan je hier downloaden: http://www.site.kifkif.be/pdf/brochurepraktijktest.pdf Men zoekt dus blijkbaar naar zowel normale mensen als naar mensen met een "beschermd kenmerk"..... (maar geen invaliden, die hun kenmerk blijkt niet zo beschermd te moeten worden). Ze schrijven zelf: "in deze handleiding wordt de klemtoon gelegd op de etnisch-culturele en religieuze beschermde kenmerken" Zouden katholieke nonnekes ook in aanmerking komen met hun beschermd kenmerk?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2007 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en "natural blondes"? Blijkt een recidief gen te zijn: die zijn dus gedoemd om uit te sterven.
Of horen die ineens bij de "beschermde diersoorten"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat mijn intellectueel niveau te laag is om deze post te kunnen begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en indien het nog niet is opgenomen in de lijst: dan wordt het dringend tijd: net zomin als je iets aan je huidskleur kan doen, kan je iets aan je intellectuele niveau doen...---> beschermen dus).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha! ge weet het!
Ik ben ook van plan om een actie te organizeren om mensen vanaf maat 44 met een floebervagina tot de beschermde soort te laten toetreden! Raar dat ze zo'n duidelijke kenmerken nog niet beschermd hebben. De testpersonen zullen in dat geval bestaan uit een maatje 38 met Playboy vagina en een vergelijkende testpersoon met maatje 44 en floeberlippen... en als ze durven dat maatje 38 aan te werven dan hangen ze! (soms heb ik weldegelijk een slecht karakter: ik ga dat maatje 38 ook een sjaaltje opzetten! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2007 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Iedereen vindt wel iets naar zijn gading.
http://www.site.kifkif.be/pdf/brochurepraktijktest.pdf
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Hoe zo mij niet aannemen omdat ik niet getrouwd ben." *Klaag aan*
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Ik kon niet aan de verleiding weerstaan om de dingen toch nog eens op een rijtje te zetten:
1. nationaliteit 2. een zogenaamd ras 3. huidskleur 4. afkomst 5. nationale afstamming 6. etnische afstamming 7. geslacht 8. leeftijd 9. seksuele geaardheid 10. burgerlijke staat 11. geboorte 12. vermogen 13. geloof 14. levensbeschouwing 15. politieke overtuiging 16. taal 17. huidige gezondheidstoestand 18. toekomstige gezondheidstoestand 19. een handicap 20. een fysieke eigenschap 21. een genetische eigenschap 22. sociale afkomst Maar KifKif en de Liga voor de Mensenrechten laten het niet aan hun hart komen. Zij discrimineren iedereen al weg in hun handleiding, behalve de “zogenaamd allochtone burgers, dat wil zeggen op de etnisch-culturele en religieuze discriminatiegronden.” Ik ga me gemakshalve dan maar kandidaat stellen als wereldvreemde Pastafarian. Of is wereldvreemd niet buitenaards genoeg?
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Gezien de massale toeloop van klachten die we kunnen verwachten uit deze actie:
Gezocht M/V: een gelijk bekwame tweeling waarvan één met duidelijke VB overtuiging om te solliciteren bij het CGKR, Kif-Kif en De Liga voor Mensenrechten. Naai ze een proces aan.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 16 juli 2007 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Moest ik toch even kwijt, gevolgen van mijn beroep weet je wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laya meiske, gisteren heb ik me met moeite kunnen inhouden.... maar nu maak je me wéér curieus met je beroepskeuze hoor! ![]() Nie overdrijven hé, een mens is maar een mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel je voor: de MR neemt een secretaris in dienst voor zijn Brussels hoofdkwartier. Een eentalige Vlaming solliciteert... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jeronimo : 17 juli 2007 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Dit gaat werkelijk mijn petje te boven. Moeten die gasten niet opgenomen worden in de psychiatrie of zo? Onmenselijk. Zo een gasten moeten tegen mij echt niet in personae komen lullen, want ik kan mezelf niet meer controleren. Demolish those fuckin' cunts!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB dient dringend te beginnen met het samenstellen van testteams : na een grondige opleiding kunnen die dan uitgestuurd worden als er alweer een klacht over allahtone criminaliteit bij de politie binnenkomt. Mits elke vorm van allahtone criminaliteit discriminatie insluit (van het eigen gelovig übervolk blijven ze af), zullen de poco's zeker geen moeite hebben met dit schitterende initiatief. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Testteam komt op gesprek:
Neem je de allochtoon aan dan ben je gezien want hij wilt de job niet en alle andere kandidaten heb je al naar huis gestuurd. Neem je de allochtoon niet aan dan ben je gezien want dan ben je een racist. Het is leuk bedrijfsleider te zijn heden ten dage. |
![]() |
![]() |