![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Philosophical anarchism is a form of anarchistic thought which contends that the State lacks moral legitimacy. In other words, there is no individual obligation or duty to obey the State, and conversely, the State has no right to command. Philosophical anarchism does not necessarily imply any action or desire for the elimination of the State, thus distinguishing it from anarchism proper.
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#105 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hehe.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ook leuk is om te doen met mishandelde dieren, is ze overkopen. Mijn kat was twee toen ik hem uit het asiel haalde, en zwaar mishandeld. Het heeft jaren geduurd voor ik een vertrouwensrelatie met hem kon krijgen. Eerst mocht je enkel het kopje strelen, dan de rug, aan de voorpootjes komen, nu de buik, &c. Hij is nu tien, en geniet al enkele jaren van een rustige dag. Met de nadruk op 'rustig'.
Kim kan het beamen.
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Is een echt schatje...
|
|
|
|
#108 |
|
|
Mijn kat is 14
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn grootmoeder had ongeveer dezelfde kat (zwart met een klein wit vlekje).
Het beestje is 21 geworden.
|
|
|
#110 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
Die van mij is 3 schat ik. Beest heeft schrik van alles behalve honden en mensen. Een andere kater in de tuin en em zit boven onder men bed. Een koppel merels, daar gaat em ook al van lopen.
het is wel cool om te zien hoe die als nen hond gewoon meekomt als ge gaat wandelen. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Staatssecretaris
|
Toen ik nog jong was, moch er na veel zeuren toch een hond komen, uit een nest van duitse herders puppies kozen we het meest magere scharminkel, was altijd als laatste bij de tepels om te zogen enzo. Eigenaar deed hem ook voor een prikkie weg. Na drie maanden wou eigenaar hond al voor drievoudige terugkopen.
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb zo'n klein, druk vlinderhondje van een jaar en vier maanden. Enorm actief, nieuwsgierig, sociaal e.d. (bij tijden iets té, lombas spreekt uit ervaring
Mijn hond heeft ook schrik van vanalles en nog wat. Als er vogels, katten e.d. in de tuin zitten, zie je hem niet. Pas wanneer de vogel/kat wegvliegt/wegloopt, rent hij blaffend de tuin in.
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij, de hond, ik, het park, lekker weertje, ...
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Was plezant eh.
|
|
|
#116 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Deze keer concreet graag Laatst gewijzigd door Pølle : 19 juli 2007 om 00:08. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Minister-President
|
By the way, die Van Dun waar je het af en toe over hebt, is dat Frank van Dun? Zo ja, dan vind ik er maar één boek van terug in de (redelijk grote) bibliotheek. En ie heeft het niet eens alleen geschreven.
Waar kan ik meer teksten en/of info vinden over die van Dun? |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die Van Dun moet geband worden op dit forum. Ik heb niks tegen liberaal of libertarisch of zo, maar trop is teveel. En teveel is trop.
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eén van zijn hoofdwerken, Het Fundamenteel Rechtsbeginsel, wordt momenteel door ons klaargemaakt voor herpublicatie.
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stank is een vorm van overlast, en beperkt zich dus niet tot die man zijn eigendom zelf. Volgens elementaire rechtsregels zou dan door een rechtbank a) de bron van de stank dienen verwijderd te worden en b) een schadevergoeding gegeven te worden door de man. De vraag die jij je stelt is één van de grote discussiepunten binnen het libertarisme, en ik kan daar niet zomaar 1-2-3 voor het werk een antwoord op geven. Hier moet je beginnen goochelen met Hayek en Leoni, met Rothbard en Nozick. Uiteraard denken beide kanten, minarchisten en anarchisten, omtrent de libertarische opvatting van recht. Als prelude kan ik je een hoofdstuk aanraden van David Friedman's (zoon van) The Machinery of Freedom: Police, Courts and Law - On the Market. Ik vind dat allemaal nogal arbitrair, daarom ben ik eerder praktisch gezien voor de P.J. O'Rourkeaanse opvatting van politiek dan voor de hoogst theoretische, anarchistische verhalen.
|
|
|