![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Terrassen met Freya
![]() Met welke politicus of politica zou u graag een biertje willen drinken op een terras? Freya Van den Bossche ligt het best in de markt langs de twee zijden van de taalgrens, zo blijkt uit de Bierbarometer. In Vlaanderen staan Bert Anciaux en Yves Leterme op plaats twee en drie. In Franstalig België staan MR-voorzitter Didier Reynders en PS-kopstuk Michel Daerden op de tweede en derde plaats. Het zal niet verwonderen dat Freya hoger scoort bij mannen (23,8 procent) dan bij vrouwen (11,1 procent) Ook Inge Vervotte mag zich aan meer mannelijk bier-gezelschap verwachten. Bij Bert Anciaux schuiven liever vrouwen (23,3 procent) dan mannen (8,8 procent) een terrastafeltje bij. Franstalig België Freya Van den Bossche voert ook de ranglijst aan in Franstalig België. Ook hier weer met een duidelijk groter mannelijke (17,8 procent) dan vrouwelijke aanhang (4 procent). Michel Daerden stond oorspronkelijk niet in de vragenlijst, maar wist zich via de rubriek 'Andere' tot de derde plaats op te werken. Top-vijf in Vlaanderen Freya Van den Bossche Bert Anciaux Yves Leterme Guy Verhofstadt Inge Vervotte Top-vijf in Franstalig België Freya Van den Bossche Didier Reynders Michel Daerden Jean-Michel Javaux Guy Verhofstadt ------------------------------------------------------- ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 19 juli 2007 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 19 juli 2007 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch lijkt het me een ongezond idee om met Michel Daerden te gaan terrassen...
Tegen de tijd dat hij van zijn aperitiefje genipt heeft, ligt elk normaal mens met een alcoholintoxicatie in het ziekenhuis. Of omgekeerd.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met INGE VERVOTTE uiteraard!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() ![]() u heeft mijn weke plek gevonden
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neeh, neeh, neeh hoor... Daar gaat het over de meest sexy politica.... Dus how hot one can look... Hier zien we ook naar andere zaken en mag de politicus ook meedingen. Extra troeven zoals, trakteert al eens op een pint, zit niet continu rond uwe kop te zeuren, ..., tellen hier ook mee ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() OK,.... als het ZO zit, dan ben ik vooral uit op een interessant gesprek, in aanmerking komen dan:
- Bart De Wever - Karel De Gucht NIET met Freya. ![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. Maar vrouwen met een lief muizegezichtje zoals Jodie Foster (de smerige lesbo) zijn wel heel leuk.
Enfin... ik hou eigenlijk van vele types vrouwen, maar Vervotte is zo cute als Freya ordinair is.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 juli 2007 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze lijkt trouwens op een Nederlands Limburgse vriendin van me (al heeft die als goede limburgse ietsje meer vlees om het lijf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() ik wil met elke politieker wel eens een pint mee gaan drinken als hij veel trakteert en zijn muil niet open doet
![]()
![]() |
#13 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 juli 2007 om 00:49. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik drink geen bier en als me dat een terrasje met Freya kost dan is dat ook weer leuk meegenomen, liever met met een dame met inhoud.
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 juli 2007 om 01:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daerden lijkt me wel een gezellig type om iets mee te gaan drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() als het dan toch over inhoud zal gaan, wens ik wel eens een tas koffie te gaan drinken met Pieter De Crem.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling