![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveeel punten geven julllie Garfield | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vind jij dat racisme strafbaar is?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga jullie nu laten, ik ben morgen tegen 18:00 terug present.
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pas op als een groep skin een Roma in elkaar slaat is dit zeker strafbaar (het afslaan van een mens is strafbaar, de reden maakt de slagen niet erger of minder erg). Het VB is tegen multiculturaliteit, hun recht. Ik geloof het begrip leidcultuur. Verdere vragen ? Stel maar, morgen ben ik er weer.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Stel je mag een week minister van begroting spelen, op welke posten zal je meer uitgeven en op welke minder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Garfield, ik ben zelf ook Vlaamsgezind maar heb meer dan één probleem met het Vlaams Belang, waardoor ik er nog nooit heb voor gestemd en waarschijnlijk ook niet snel zal doen:
- ik vind Vlaams Belang populistisch, welk zinnig mens voelt zich nu aangesproken door uitspraken over de klimaatproblemen als "Gore Al" - ik vind dat de rangen van Vlaams Belang helemaal niet zuiver zijn, er zitten criminelen bij, er zitten neonazi's bij, .... - ik vind slogans als "Eigen volk eerst" en dergelijke getuigen van weinig tolerantie Wat zijn jouw meningen daarover?
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het geld dat hiermee wordt uitgespaard kan dienen voor jobcreatie voor laaggeschoolden maar niet onder het dienstencheque verband maar echte banen.
Laatst gewijzigd door garfield : 20 juli 2007 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jammer maar het zei zo In het VB zitten net zoals in sommige andere partijen (PS) duistere elementen, het heeft inderdaad mensen van bedenkelijk allooi in de rangen lopen maar als het om mandaten gaat tracht de partij toch met degelijk politiek materiaal over de brug te komen wat niet altijd eenvoudig is. Op zich is "Eigen volk eerst" als uitspraak niet verkeerd, de keuze maken voor de eigen cultuur als primair te aanzien en daarvoor beleidsideeën voorstellen is niet enkel een VB-monopoly, vele partij zelfs gerespecteerde beleidspartijen in het buitenland kiezen voor het beschermen van volk en cultuur, jammer genoeg heeft het radicale verleden van het VB deze op zich onschuldige slogan een verkeerd en negatief beeld gegeven. bv heb ik er iets op tegen dat de arabier van op de hoek het offerfeest viert ? Neen maar ik heb wel een probleem met de mogelijk erkenning van dit feest als officiele feestdag.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Garfield, Filip Dewinter heeft al uitspraken als "islam hoort in Europa niet thuis" en "blank Europa" geroepen. Wat vind je daarvan?
Garfield,linksnationalisten beweren op dit forum soms dat de houding van het VB helemaal verkeerd is als het op allochtonen aankomt. De Franstalige autochtone Belgen zijn in de negentien Brusselse gemeenten niet meer in de meerderheid, en de allochtonen wel. Op dit moment vormen die eigenlijk met de Franstaligen een front. Vind jij niet dat zij gelijk hebben, en dat wij zonder die allochtonen Brussel nooit meer Vlaams kunnen maken?
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Als VSB ooit tot een echte partij uitgroeid, zou je dan op hun stemmen? Of zou je nog steeds voor het harde blok dat vol zit van nazis en fascisten stemmen?
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er nog eens zo'n partij-familiedag komt zoals in Bobbejaanland moet ik echt eens wat sfeerfoto's nemen, zie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Garfield: Hoe zou jij jezelf omschrijven in 5 kernwoorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Garfield: Wie is jouw favoriete auteur?
|
![]() |
![]() |