![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Pff,in hoever zijn al die hoge gestudeerden van dit forum in relatie met drug verslaafden?Is het weer boekjes wijsheid?
Verdomme,ik had ooit een broer,people
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() Ik werk in de sociale sector en ken veel verslaafden- ik weet dus wat die rotzooi aanricht. Helaas ken ik geen toverformule om het op te lossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sigaretten zijn ook toegelaten en gecontroleerd (alhoewel....) en toch vallen er duizenden doden elk jaar door het roken of passief roken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al Capone, iemand?
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zeg dan ook niet om alcohol te gaan verbieden, ik waarschuw gewoon om goed te kijken wat het toelaten van alcohol aanricht mbt het toelaten van heroïne en cocaïne.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() Duh, dat was de VS.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is een piste ![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, maar dan moet je eerlijk zijn en naar de gevolgen kijken van de drooglegging, en die durven vergelijken met wat we nu zien bij de 'drooglegging' van heroïne en cocaïne. Maffia is maar één van die kenmerken.
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Maria full of grace. Anyone?)
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Prohibition" was er in een aanzienlijk aantal landen toen, niet enkel in de VS. Het was in de mode, zie je. Zelfde periode dat men drugs begon te bannen.
Oh ja, het faalde overal natuurlijk.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het alcoholprobleem wordt trouwens volgens mij schromelijk onderschat, onaangepast alcoholgebruik (zie de nuance ![]() en dit moet je dan afwegen tegen het verbieden van praktisch alle andere drugs, met ongeveer dezelfde gevolgen als hierboven maar in een zeer beperkte groep en meestal nog erger, daar bovenop de criminaliteit die er aan vast hangt met idd maffiapraktijken er nog eens bij. ik ben content dat ik hier niet moet beslissen. dan hebben we het nog niet over de schade van sigaretten gesproken natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Coca wordt gebruikt om hoogteziekte te bestrijden. Heroïne en cocaïne zijn chemische derivaten van opium en coca en hebben enkel een verdovende/opwekkende werking, dacht ik. Door het verschil in concentratie van de werkzame stoffen alleen al is het soms eeuwenoude gebruik van de oorspronkelijke planten niet te vergelijken met het gebruik van de huidige chemisch bekomen afgeleiden. Laten we deze piste dus maar laten voor wat ze is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote]
[quote=TommyMax2;2764060 Inderdaad. Ik vertrouw trouwens veel liever op een man en een organisatie die de strijd tegen de onderdrukking en de verdeel en heers politiek voeren dan dat ik vertrouwen zou moeten hebben in mensen die de arbeiders terug [/QUOTE]naar een organisatie wil krijgen die de arbeiders laat stikken. En ik vertouw liever niet in mensen die ons proberen naar een organizatie te krijgen die al langer niets belangrijk heeft betekent in het politiek landschap dan dat ik op deze aardbol rondloop. Tof hé als we zo een discussie gaan voeren. ![]() Verder kan ik mij wel ergens vinden in de punten van Parceolon en steven over drugs. Het persoonlijk gebruik ervan zou in ieder geval niet strafbaar mogen zijn. Als je de neiging hebt om u zelf schade aan te brengen hoor je daarvoor niet in gevangenis te vliegen. Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 11 juli 2007 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=GaRnaaLBeeR;2783110]
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tegen het homohuwelijk zijn is kan perfect deel uit maken van je godsdienstvrijheid (en draai het of keer het zoals je wil, de oorzaak waarom iemand holebi's niet dezelfde rechten wil toe kennen is dat die persoon holebi's als minderwaardig beschouwd, en meestal heeft dit een religieuze oorsprong). Maar ik heb dan ook de vrijheid om die godsdienst niet aan te hangen en op dat vlak te doen wat ik wil. M.e.w. de RKK en de Islam mag voor mijn part haar gelovigen op roepen om geen huwelijk te sluiten met iemand van het zelfde geslacht, maar als ze pleit voor de afschaffing van het homohuwelijk voor iedereen, schenden ze de godsdienstvrijheid van degenen die geen aanhanger zijn van hun homofobe godsdienst en bedreigt ze mijn rechten als burger.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 20 juli 2007 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |