![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1021 |
|
Banneling
|
zie onder
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2007 om 17:19. |
|
|
|
|
|
#1022 |
|
Banneling
|
zie onder
|
|
|
|
|
#1023 |
|
Banneling
|
zie onder
|
|
|
|
|
#1024 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn dunkt maak je dezelfde fout van discriminatie als onze illustere sociale-woningleider Mario Keulen. Ipv het verdedigen van de rechten op een waardige woning, gaat de hoofdverantwoordelijke ze nog eens eens extra koeionneren en ze hun rechten op verhaal tegen gedwongen uitzetting ontzeggen. Persoonlijk vind ik dergelijke discriminatie van de zwaksten in de samenleving van overheidswege een gegeven dat voldoende is om harde acties in de straat te verantwoorden, en ik roep alle armenorganisaties dan ook op dit prioritair op de agende de plaaatsen. Ik bedoel actie, geen pamfletten. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2007 om 17:18. |
|
|
|
|
|
|
#1025 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Volgens jou mag men dus maar een keer discusiëren over een onderwerp? In plaats van het langs alle kanten te bekijken en te behandelen. Het uitdrijven van verhuurders uit sociale woningen gedurende twee jaar zonder enig juridisch verhaal is zeker rechtstreeks gelieerd aan de dakloosheid van armen die zich in de privé niet de hoge huren kunnen permitteren. En dat gebeurt dan nog door de politieke hoofdverantwoordelijke die de dienst uitmaakt, Mario Keulen.. Juist door die minister die het grondwettelijk recht op op waardig wonen van iedereen zou moeten implementeren... Surrealistisch... Jij wil me gewoon muilokorven in al mijn eigen threads.. Trouwens, als deze thread noch ikzelf niet "sympathiek" (sic) meer is, waarom blijf je er dan gewoon niet weg? Ik zou me zelden of nooit vertonen in een onsympathieke thread van een onsympathiek iemand.... Noteer dat ik bij het posten perfect over dezelfde vrijheid beschik van iedereen, whatever en whenever. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2007 om 17:34. |
|
|
|
|
|
|
#1026 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb ik ergens gezegd dat je je draad niet mag bumpen? Verwacht gewoon geen andere antwoorden. Je posts komen toch altijd op hetzelfde neer en die andere invalhoek waarvan je spreekt moet je me toch eens tonen. Tot op heden heb ik enkel maar geklaag gehoord over het feit dat mensen die niet werken soms in een krot moeten gaan wonen en daar is niks surrealistisch aan. Laatst gewijzigd door fox : 23 juli 2007 om 17:33. |
|
|
|
|
|
|
#1027 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En zijn gezaag is echt verhelderend voor de echte kansarmen... |
|
|
|
|
|
|
#1028 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook het feit dat andere mensen zoals ik arm, sociale woningen weigeren wegens te klein, te duur, te onzeker, is met deze problematiek gelieerd. Jouw instelling zelf is totaal asociaal, je behoort al evenzeer tot de fringe lunatic die vindt dat werklozen maar in krotten moeten gedumpt worden en daar blijven... De moeite niet waard om met zo'n standpunthouder verder te discussiëren, voor zover er al ooit sprake geweest is van enige discussie. Opkomen voor sociale rechten van economisch zwakken is voor jou altijd klagen. Dat gezeur kennen we al. Probeer misschien ook eens dringend een andere invalshoek... Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2007 om 17:40. |
|
|
|
|
|
|
#1029 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En CHIPIE gaat nu eens uit leggen wat een echte kansarmen is,het zal mij benieuwen .....
|
|
|
#1030 |
|
Banneling
|
Jaja ik heb honderden keer werk geweigerd, bij de honderden sollicitaties waar ik als eerste uit de bus kwam, tot een internationale maffia-werkgever mij kidnapte en ontvoerde naar het buitenland en me daar sequestreerde en gedwongen aan het werk zette...
Tot ik erin slaagde te ontsnappen... Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2007 om 17:43. |
|
|
|
|
|
#1031 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen andere invalshoek nodig want het is niet ik die deze draad bump. Laatst gewijzigd door fox : 23 juli 2007 om 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#1032 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat zal dan een ander eens de les spellen. Zaag nu maar goed en alleen verder door... |
|
|
|
|
|
|
#1033 |
|
Banneling
|
Voor een anekdotisch draadje van iemand die na ontslag dakloos werd en na een uidrijving uit een krot weer bijna dakloos werd, doet dit draadje het helemaal niet zo slecht...
|
|
|
|
|
|
#1034 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een werknemer die zijn werkuren vult met op een forum anderen zonder enige gegronde reden te bestempelen als profiteur lijkt mij in ieder geval vrij asociaal.
Laatst gewijzigd door Edina : 23 juli 2007 om 17:58. |
|
|
|
|
|
#1035 |
|
Banneling
|
Zonder enige reden... |
|
|
|
|
|
#1036 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iki vind of vond dit voor Eno2 wel heel erg,wat het ook heel zeker is
Maar als indidu zal je nooit een probleem als dit kunnen oplossen ![]()
|
|
|
#1037 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|