Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2007, 17:52   #601
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik dacht al dat je het niet uitleggen kon. En dat blijkt nu nog eens ook.

Paulus.
Ik vrees toch dat Driewerf hier gelijk heeft. Je kan geen politici dwingen om voorstellen van het VB goed te keuren...
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 17:52   #602
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Ik ben zelf homoseksueel maar ik ben dat holebi-Walebi-doremiwoord kotsbeu. Dit woord is echt een parodie van pollitieke correctheid en een bewijs dat de homobeweging gerund wordt door een bende mannenhatende feministische lesbo's.
Homo klinkt iets wat klinisch maar heeft wel de mannelijke connotatie. Als iemand mij holebi noemt krijgen ze een dreun op hun neus Dat woord doet denken aan een gehandicapte hobbit.
Fijn, noem jij zelfs homo als je daar het beste bij voelt. Je kan ook gewoon zeggen dat je het woord "holebi" niet tof vindt, ipv direct met geweld te gaan dreigen (je lijkt wel een hetero die twijfelt aan zijn mannelijkheid en daarom gaat overcompenseren)
"Homoseksuele mannen, lesbische vrouwen en biseksuele mannen en vrouwen" is een beetje te lang om in een naam van een vereniging te zetten. In alle landen waar er een beweging is die de belangen van homo's, lesbiennes en bi's verdedigt wordt het afgekort: lesbigay, glbt, enz... "Holebi" is daar gewoon de Vlaamse variant van en is ook gewoon een Nederlands woord (staat in de dikke van daele).
Maar blijkbaar kent u de vlaamse homo-, lesbienne en bi-beweging niet, want daar staan bijlange geen bende mannenhatende feministische lesbo's aan het hoofd (15 van de 18 leden van de RvB - allemaal vrijwilligers - zijn mannen). En het is wel mede dankzij die door u zo gehate holebi-beweging dat u nu gewoon kunt trouwen met je eventuele partner, of dat je wettelijk beschermd wordt als je zou ontslagen worden omwille van je geaardheid.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 18:01   #603
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
antwerpen flikker stad , echt gezellig als je juist dat weekend hebt geboekt met een bevriend koppel ............ reklame voor de stad .............. steek een bord in je broek , of .................. auw

'k durf men vrienden nimeer uit vragen , in de flikker stad
Ook een groot gedacht van je eigen, alsof alle homo's jou seksueel aantrekkelijk zouden vinden.

De middenstand was trouwens zeer tevreden met de Eurogames, hun omzet is gedurende die 4 dagen serieus gesteken dankzij die 3000 atleten en 10000 toeschouwers (komt niet van mij, de woordvoerder van Unizo Antwerpen heeft dat gezegd). Als de horeca moet kiezen tussen 1 homofoob ventje dat weg blijft of 13000 holebi(vriendelijke) bezoekers, dan kiezen ze wel eieren voor hun geld
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 18:13   #604
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Fijn, noem jij zelfs homo als je daar het beste bij voelt. Je kan ook gewoon zeggen dat je het woord "holebi" niet tof vindt, ipv direct met geweld te gaan dreigen (je lijkt wel een hetero die twijfelt aan zijn mannelijkheid en daarom gaat overcompenseren)
"Homoseksuele mannen, lesbische vrouwen en biseksuele mannen en vrouwen" is een beetje te lang om in een naam van een vereniging te zetten. In alle landen waar er een beweging is die de belangen van homo's, lesbiennes en bi's verdedigt wordt het afgekort: lesbigay, glbt, enz... "Holebi" is daar gewoon de Vlaamse variant van en is ook gewoon een Nederlands woord (staat in de dikke van daele).
Maar blijkbaar kent u de vlaamse homo-, lesbienne en bi-beweging niet, want daar staan bijlange geen bende mannenhatende feministische lesbo's aan het hoofd (15 van de 18 leden van de RvB - allemaal vrijwilligers - zijn mannen). En het is wel mede dankzij die door u zo gehate holebi-beweging dat u nu gewoon kunt trouwen met je eventuele partner, of dat je wettelijk beschermd wordt als je zou ontslagen worden omwille van je geaardheid.
Jeez I was just trying to be funnily cynical, oi!! Desondanks blijft de homobeweging teveel politiek aanhangen die de mijne niet is.
En daarom wil ik nie vertegenwoordigd worden door Mary Cheney en KD Lang
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 18:15   #605
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

antwerpen flikker stad , echt gezellig als je juist dat weekend hebt geboekt met een bevriend koppel ............ reklame voor de stad .............. steek een bord in je broek , of .................. auw

'k durf men vrienden nimeer uit vragen , in de flikker stad

Ga dan in 't vervolg me uw mokkel naar Teheran hé AND STAY THERE
Oud 23 juli 2007, 18:22   #606
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Leugens verspreid men, indien men homoseksualiteit als normaal verkoopt.
Normaal of abnormaal , who cares, mensen mogen privé alles doen met mekaar zolang ze met elkaar instemmen.
Oud 23 juli 2007, 18:38   #607
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Zo? Dus jij kan verkiezingspropaganda of partijprogrammas aanbrengen waarin duidelijk staat dat het in stand houden van het Cordon een speerpunt is? Be my guest, mijn beste vriend. Ipv hier debiele uitspraken te doen, zou u beter uw vriendje wat bijstaan

Btw, besef je zelf wel dat het net dit is wat Raf al heel deze discussie doet? Dingen brabbelen in de trend van 'Ik heb geen propaganda nodig om dat te weten', blablabla Fijn zeg, nu heb je mij zelfs niet meer nodig om je belachelijk te maken. Proficiat!
Nee mijn beste vriend, ik bedien me enkel van jouw eigen argumentatietechniek die erin bestaat om met emotionele argumenten ("ik voel dat zo aan") te komen als je geen redelijke argumenten meer kunt vinden, maar van anderen wel rede en logica te blijven eisen.
Oud 23 juli 2007, 19:05   #608
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adaveke Bekijk bericht
Ik zou bijna beginnen geloven dat u een complex hebt over uw opleidingsniveau?

Wat doet het er in godsherenaam toe?
Complex, opleidingsniveau met het toezicht op schrijffoutjes moet men wel op z'n tellen passen. Men wordt voordurend verbeterd. En wat is het gezegde, men is nooit te oud om te leren nietwaar.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 19:12   #609
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Zeg, blut und ehre, ge moet niet ELKE keer bij het woord links een (s) toevoegen, dat wordt wat saai na een tijd.
Misschien voor u, maar voor mij is het niet alleen links, integendeel links is (s)links, leugenachtig, geniepig, bedriegelijk enz.

Dus stoort u dit, lees dan een stukje verder niemand verplicht u ertoe te lezen wat voor u saai zou zijn.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 19:21   #610
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht al dat je het niet uitleggen kon. En dat blijkt nu nog eens ook.

Paulus.
Ik dacht al dat jij je in alle mogelijke bochten ging wringen. En dat blijkt nu nog eens ook.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 19:22   #611
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Complex, opleidingsniveau met het toezicht op schrijffoutjes moet men wel op z'n tellen passen. Men wordt voordurend verbeterd. En wat is het gezegde, men is nooit te oud om te leren nietwaar.
Sommigen maken zelfs zienderogen vorderingen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 19:46   #612
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Ik vrees toch dat Driewerf hier gelijk heeft. Je kan geen politici dwingen om voorstellen van het VB goed te keuren...
Van politici die zichzelf democratisch noemen, mag je verwachten dat ze peilen naar de wil van de bevolking. Daar gaat het om.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 19:51   #613
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Ik dacht al dat jij je in alle mogelijke bochten ging wringen. En dat blijkt nu nog eens ook.
Pardon?

Ik vraag u iets, hoe kan ik me dan in bochten wringen?

Het is toch vrij simpel om een referendum over het cordon te houden? Volgens u is dat onmogelijk en jij moet je in bochten wringen om dat uitgelegd te krijgen. Niet ik.

Het is nochtans vrij simpel. Je vraagt het gewoon aan iedereen en dan weet je het. Men organiseert wel referenda over andere zaken. Ik zie -uwen uitleg in acht genomen- niet in waarom dat onmogelijk zou zijn met het cordon.

Paulus.
Oud 23 juli 2007, 20:33   #614
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Van politici die zichzelf democratisch noemen, mag je verwachten dat ze peilen naar de wil van de bevolking. Daar gaat het om.

Paulus.
Politici hebben een mening en de bevolking kiest degenen die het meest met hen overeenkomen. Je mag als politieker een zo wereldvreemde mening hebben als je wil, maar je moet er de electorale gevolgen van dragen.
Oud 23 juli 2007, 20:35   #615
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Pardon?

Ik vraag u iets, hoe kan ik me dan in bochten wringen?

Het is toch vrij simpel om een referendum over het cordon te houden? Volgens u is dat onmogelijk en jij moet je in bochten wringen om dat uitgelegd te krijgen. Niet ik.

Het is nochtans vrij simpel. Je vraagt het gewoon aan iedereen en dan weet je het. Men organiseert wel referenda over andere zaken. Ik zie -uwen uitleg in acht genomen- niet in waarom dat onmogelijk zou zijn met het cordon.

Paulus.
Stel dat de meerderheid van de bevolking in dit referendum tegen het cordon stemt. Wat moet er dan gebeuren?
Oud 23 juli 2007, 20:35   #616
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn vraag was, wat iemand moet doen om duidelijk te maken dat hij zowel tegen het cordon is als tegen het Vlaams Belang.
Die zal moeten kiezen welke van de twee hij het belangrijkste vindt. Zo simpel is dat.

Citaat:
Of voor wie hij zou moeten stemmen als hij voorstander zou is van het cordon en tegelijkertijd voor het Vlaams Belang zou zijn.

Voor de verpleegster die hem zijn dagelijkse dosis medicatie brengt.

Citaat:
Paulus.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 20:37   #617
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
genoeg vlaamse mensen bedrogen dan ?
Nee. Idioten. Wedden dat je er bij bent ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 20:39   #618
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Politici hebben een mening en de bevolking kiest degenen die het meest met hen overeenkomen. Je mag als politieker een zo wereldvreemde mening hebben als je wil, maar je moet er de electorale gevolgen van dragen.
Dan mag jij me eens vertellen voor wie iemand moet stemmen die tegen het cordon is en ook tegen het Vlaams Belang.

Paulus.
Oud 23 juli 2007, 20:41   #619
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dan mag jij me eens vertellen voor wie iemand moet stemmen die tegen het cordon is en ook tegen het Vlaams Belang.

Paulus.
Zelf een politieke partij beginnen. Iedereen heeft het recht om dit te doen. Of op een partij zoals LDD stemmen.
Oud 23 juli 2007, 20:41   #620
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat doen ze ook. Om de 4, 5 of 6 jaar. Meer moet dat niet zijn.

Citaat:
Paulus.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be