![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar dommel is adsl dus overstappen zal niet makkelijk zijn en ook riskant want zo'n prullaria bedrijf...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Boh, Belgacom Discovery laten leggen, Telenet opzeggen met aangetekend schrijven, Dommel kopen (nog geen week later is ADSL al in orde, Telenet wel 1 maand opzegtermijn)
Dommel trouwens al bij 3 mensen in huis gebracht, nog geen klachten, ook niet direct bij andere gebruiker op internet, dacht ik, ze doen het nu toch al wel even cava Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 23 juli 2007 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Wat ik ga doen, ik behoud Telenet Freephone (da 's goedkoper dan Belgacom telefonie) en laat een Belgacom telefoonlijn (een tweede telefoonlijn) leggen (Discovery, das de goedkoopste (7€/maand)) want dat heb je nodig voor ADSL maar ga ik nooit gebruiken om te bellen want daar heb ik Telenet nog voor
Daarnaast heb je waarschijnlijk nog een ADSL modem nodig daar je die waarschijnlijk niet hebt want Telenet internet heeft dat niet nodig Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 23 juli 2007 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog even tot EDPnet of Dommel of Scarlett ADSL2+ kan aanbieden en dan stap ik over. Ik moet wel... Ik zit nu bij UPC in Leuven aan 40GB/maand aan 10Mb/s en nu telenet het boeltje heeft gekocht willen ze me verwelkomen met een prachtig aanbod van 12 GB/maand aan dezelfde snelheid. Ik sta echt wel te popelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het uitmaakt voor me. Ik zal wss mijn belgacom lijn behouden en mijn upc modem buitenschoppen eens telenet me dwingt mijn abonnement op te zeggen. Dan ga ik naar wie me het meest biedt. Maar zeg: www.userbase.be voor al uw discussies over breedband internet eh... daar heb ik al veel geleerd over wat je zoal kan krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Wij betalen nu bij Telenet voor Freephone 24 met Gezinsbondskorting een goeie €16/maand, daarbij komt dan een Discovery lijn van €6,85/maand. Een klassieke Belgacom-lijn kost €17,50/maand, maar om dan nog eens altijd gratis te bellen naar vaste nationale nummers betaal je nog eens €19,95/maand bij (No Limit National Anytime) als ik het goed voorheb. 16 + 6,85 < 17,50 + 19,95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() EDP biedt als je binnen de 2 km van een centrale zit 24Mb/s dacht ik. En Dommel zou vanaf 2008 vdsl aanbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Maakt niet veel uit hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EDP kan dat nog maar heel beperkt aanbieden. Ze zouden zijn gestart hier in Leuven maar voor mijn lijn is het nog noppes. Ik hoop dat ik via ADSL2+ of VDSL of wat dan ook voor het einde van het jaar een nieuwe snellere provider kan vinden dan telenet want die willen mijn UPC abo toch omzetten naar hun netwerk... meer geld voor minder. 40GB/maand is voor mij genoeg. 12 GB is wat telenet al gaf in 1999. Toen we nog naar simpele html pagina's keken. Intussen kan je niet naar een web site gaan zonder 15 MB aan flash gedoe te downloaden die je niet wil en wil je wel eens wat filmpjes op youtube bekijken. Telenet is hopeloos verouderd. En Liberty Global kocht het enkel om het leeg te zuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Tja
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 24 juli 2007 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ff herbekeken. je hebt gelijk. Ik heb een belgacom lijn maar met de gratis optie om in het weekend en in de daluren gratis te bellen naar vaste nummers. Gezien ik ik dus overdag zoiets doe als gaan werken, betaal ik sowieso quasi enkel mijn 17,5 euro tenzij ik eens naar het buitenland moet bellen. En voor al mijn belwerk naar postkantoren/bankkantoren/gemeentebesturen moet ik helaas misbruik maken van de telefoon van het werk. Geen andere keuze. En ik heb daar een draagbare telefoon (geen gsm, gewoon dect over de vaste lijn) dus ze neuzen ook niet in de facturen van mijn nummer... ![]() Privé werkgevers zijn de slechtste niet als je het wat treft ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 juli 2007 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey... Als je dat post, dan verwacht ik zoals in het verleden dat je vier posts later heel onschuldig zegt:
"De mening van PVDA daarover: <link naar pagina van pvda/indymedia>" |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Ik gebruik het Sprint EVDO netwerk. Het is ongeveer even snel als een kabel modem, maar ge volledig wireless. Kan zowat overal internetten.
Geen download/upload limiet en $39.99 per maand.
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier in Alberta, Canada betaal ik: $22.70 CAD, zo zowat €15.75 zijn, per maand inclusief taks. (GST = BTW) (nog altijd 6% hier!!!) Dat bovenop mijn telefoonrekening, die mij +/- $53.00 CAD kost of €36.64. Dat is lijn + locale gesprekken inbegrepen.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw telefoon is hondsduur naar Vlaamse normen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ondertussen drie maanden en zéér tevreden Dommel-klant. Heel het zaakje is enorm eenvoudig en je geeft een knip en men komt je al helpen.
Ongelofelijk dat mensen zoveel euro's meer geven. Ik betaal nu maandelijks een 13-tal euro minder dan bij Belgacom. De overstap was kinderspel.
Laatst gewijzigd door lombas : 24 juli 2007 om 11:59. |
![]() |
![]() |