![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat konden ze niet. Aanwezigheid in de Stonewall Inn was voor hen voldoende. Zo zie je maar dat blind extremisme tegen iets wat men niet kent en niet begrijpt geen exclusiviteit is voor moslims. Dit forum wordt overspoeld door dergelijke mensen en ze zijn net zo min moslim als jij en ik (ook al zit er eentje tussen die zich graag voordoet als moslim).
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik voel me ook niet aangevallen als de vrouwenbeweging een betoging organiseert voor gelijke rechten... Dus waarom moet jij je als hetero gechockeerd voelen door holebi's die betogen tegen discriminatie, voor gelijkheid van rechten en ter herdenkning van het stonewall incident? Laatst gewijzigd door adaveke : 27 juli 2007 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof ![]() om bij 't onderwerp te blijven: http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUL/24/ams7.html Jongeren belagen opnieuw homo's AMSTERDAM - Groepjes jongeren hebben in de nacht van donderdag op vrijdag in Amsterdam twee homoseksuele mannen mishandeld. Een slachtoffer liep daarbij ernstige verwondingen op, liet de politie dinsdag weten. Het is het tweede incident in korte tijd waarbij homo's worden belaagd. De jongeren sloegen toe in het 'cruisegebied' Nieuwe Meer/Oude Haagseweg. Rond 02.30 uur liep een van de homoseksuelen op een parkeerplaats bij de ingang van het park toen drie mannen op hem afliepen. Ze maakten hem uit voor 'vuile homo' en 'smerige homo'. Het slachtoffer wilde weglopen, maar kreeg de kans niet. Een blonde man in oranje t-shirt gooide hem tegen de grond, trapte op hem in en sloeg hem met een stok. Het slachtoffer liep een gebroken rib op en diverse verwondingen aan zijn rechterarm en -been. De dader zocht na de mishandeling in de kleding van de man naar een telefoon en geld. Op aandringen van de twee andere jongeren staakte de blonde man het geweld. Ze vertrokkken zonder buit. Het slachtoffer heeft aangifte gedaan. Een uur later, rond 03.30 uur, gingen op dezelfde locatie vijf blanke mannen het tweede slachtoffer te lijf. De man sloeg echter een van de daders, waarna hij kans zag te vluchten. Hij wilde geen aangifte doen omdat hij geen verwondingen had opgelopen. Politiek of godsdienstig geïnspireerd? "jongeren"... Dat is toch heel eigenaardig! Het slachtoffer wilde geen aangifte doen 'omdat hij geen verwondingen had opgelopen'!!?? of omdat het blanke mannen waren!!?? of omdat .... Ik weet het natuurlijk ook niet maar eigenaardig is het zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het zou kunnen dat mijnheer een brave huisvader was en dus nog veilig in de kast zat en daardoor geen aangifte wil doen. Dit is natuurlijk pure speculatie, maar de persoon in kwestie zal wel zijn redenen hebben zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nieuwsje uit jouw streek, over vacantie op St Maarten in de Caraïben: http://ottawaxpress.ca/columns/3doll...IDArticle=9193 http://ottawaxpress.ca/members/profi...x?iIDMembre=17 Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juli 2007 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Geweld ten opzichte van mensen omwille van hun seksuele geaardheid is een verderfelijk iets. N'import of dit door Christenen, Moslims of Hare Krishna aanhangers gebeurt... Laatst gewijzigd door adaveke : 27 juli 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Duidelijk ook tref ik op zulke punten nooit een van mijn kennissen aan.
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Overigens met je eens dat haat en geweld verkeerd zijn.
![]() |
![]() |
#175 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In mijn woonplaats wordt ik door de overheid steeds netjes op de hoogte gehouden wanneer er weer eens één of andere activiteit gepland is waardoor onze straat wordt afgesloten. Zo worden er een week of twee op voorhand ook steeds borden op alle invalswegen geplaatst die er op wijzen dat er activiteiten gepland zijn die de normale doorstroming van het verkeer kunnen storen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Net zoals ik aanneem dat een man en een vrouw die hand in hand lopen heteroseksueel zijn. (Ja ik heb ook mijn vooroordelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Geweld gebeurt ook tegen niet-homo's. Deze thread is bijgevolg de kool niet waard.
![]() |
#178 |
|
![]() Als er genoeg ruimte wordt overgelaten zodat ik er voorbij kan zullen zulke paren mij zelden opvallen, maar in samenscholing een straat blokkeren en zoveel mogelijk mensen hinderlijk aanspreken of erger wekt bij mij irritatie. Doe maar gewoon, dat is al gek genoeg.
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En eht is allemaal even verderfelijk. Als je deze thread het sop niet waard vind, is er uiteraard niemand die je verplicht om hem te lezen of om er iets in te posten... EXIT ----------> langs hier |
|
![]() |
![]() |