Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2007, 14:22   #221
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adaveke Bekijk bericht

zelden zo goed gelachen
Blij dat ik u amuseer...
Het tegengestelde is echter niet waar...Het triestigste tafereel dat ik mij kan voorstellen is wel het schouwspel van een horde hormonaal ontregelde dekadente zieke mensen, die opstappen in een cynische parodie van een karnavalstoet...U heeft mij begrepen, ik heb het over de Gay Pride(?) Stoeten...Buitengewoon absurd en walgelijk...Net zoals de Eurogames trouwens: d�*t is een parodie van de Spelen voor Gehandikapten..Haumaus zijn toch als iedereen, stellen ze tenminste? Waarom dan aparte spelen? Of ze zouden moeten toegeven dat ze Seksueel Gehandikapten zijn...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 14:26   #223
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Gustaaf is "back in town"..............en zo ook zijn dagelijks vettig halfuurke

De vraag blijft echter, voor hoe lang ?
Oud 28 juli 2007, 14:28   #225
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Dit zijn veelal homo's die trachten jonge marrokaanse jongeren te verleiden en hen geld aanbieden. De arabische cultuur staat echter boven zulke decadente principes.

De homoseksueel, die zich afgewezen voelt, begint te flippen en valt dan meestal de noord-afrikaanse jongere aan die gedwongen wordt tot zelfverdediging of moet vluchten.

Achteraf verdraaid de homoseksueel dit verhaal, uit racistische motiveringen, om zo de allochtone gemeenschap in diskrediet te brengen.

Kortom, deze thread is de sop niet waard en deze homoseksuele zouden een racismeaanklacht moeten krijgen voor hun leugens
bron?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 14:32   #226
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Gustaaf is "back in town"..............en zo ook zijn dagelijks vettig halfuurke
nog altijd even origineel zie ik...triestig...
Oud 28 juli 2007, 14:34   #227
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
De vraag blijft echter, voor hoe lang ?
Als één persoon zich gedraagt als een vetzak, noemt men dat dekadentie.Als een paar miljoen mensen zich zo gedragen, noemt men dat een seksuele voorkeur...
Oud 28 juli 2007, 14:36   #228
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
nog altijd even origineel zie ik...triestig...
Wat vooral triestig is, is dat jouw enige levensdoel blijkbaar het stigmatiseren en ontmenselijken van een volledige bevolkingsgroep is.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 14:36   #229
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
"Faites vos jeux"
op u ga ik niet te veel antwoorden, gij drukt teveel op de knop.Een manie zelfs vertelde men mij.Maar ge kent mijn gevoelens voor u:
Oud 28 juli 2007, 14:37   #230
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Faites vos jeux"
Ik denk dat hij een record gaat breken.
Oud 28 juli 2007, 14:37   #231
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat vooral triestig is, is dat jouw enige levensdoel blijkbaar het stigmatiseren en ontmenselijken van een volledige bevolkingsgroep is.
leugens...
Oud 28 juli 2007, 14:38   #232
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
tot later meute
Oud 28 juli 2007, 14:39   #233
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
op u ga ik niet te veel antwoorden, gij drukt teveel op de knop.Een manie zelfs vertelde men mij.Maar ge kent mijn gevoelens voor u:
You know I love you too
Oud 28 juli 2007, 14:40   #235
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk het ook, "hij" is nooit om een kleine inspanning verlegen.
Oud 28 juli 2007, 14:41   #236
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ben jij al ooit ergens een bericht tegengekomen waarin het ging over homo's die werden aangevallen door VB'ers? Ik alleszins niet, ook niets wat daar ook maar bij in de buurt komt.

In dit bericht gaat het over "een golf van aangiftes" tegen radicale islamieten ...
Xavier Buisseret - toenmalig VB-mandataris - werd in 1987 toch veroordeeld wegens het leiden van een verboden privémilitie die klopjachten organiseerde om doelbewust homoseksuelen te mishandelen. Oké, het is al 30 jaar geleden, maar het is wel gebeurd. Na die veroordeling is het VB inderdaad voorzichtiger geworden en stemde ze enkel tegen alle voorstellen die holebi's moesten beschermen tegen discriminatie of kante zich tegen elke overheidsmaatregel die het hoge zelfmoordcijfer bij holebi-jongeren terug moest dringen.

Het VB organiseert bij mijn weten nu geen geweld meer tegen holebi's, maar holebi-vriendelijk zou ik ze ook niet noemen.
Het omgekeerde is ook waar, de moslims die ik ken hebben helemaal geen moeite met homoseksualiteit of zelfs het feit dat holebi's dezelfde rechten krijgen als hetero's (dat laatste is voor het VB wel nog steeds onbespreekbaar). Ik ken natuurlijk wel eerder gematigde moslims, geen radicale...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 28 juli 2007, 14:43   #237
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Xavier Buisseret - toenmalig VB-mandataris - werd in 1987 toch veroordeeld wegens het leiden van een verboden privémilitie die klopjachten organiseerde om doelbewust homoseksuelen te mishandelen. Oké, het is al 30 jaar geleden, maar het is wel gebeurd. Na die veroordeling is het VB inderdaad voorzichtiger geworden en stemde ze enkel tegen alle voorstellen die holebi's moesten beschermen tegen discriminatie of kante zich tegen elke overheidsmaatregel die het hoge zelfmoordcijfer bij holebi-jongeren terug moest dringen.

Het VB organiseert bij mijn weten nu geen geweld meer tegen holebi's, maar holebi-vriendelijk zou ik ze ook niet noemen.
Het omgekeerde is ook waar, de moslims die ik ken hebben helemaal geen moeite met homoseksualiteit of zelfs het feit dat holebi's dezelfde rechten krijgen als hetero's (dat laatste is voor het VB wel nog steeds onbespreekbaar). Ik ken natuurlijk wel eerder gematigde moslims, geen radicale...
Alsof de meerderheid van de hier in België wonende Moslims allemaal radicale Moslims zouden zijn.
Oud 28 juli 2007, 14:48   #238
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 28 juli 2007, 14:52   #239
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht

Dus de bewering dat homos Marokkaanse jongens lastigvallen is minder wild dan we geneigd zijn om aan te nemen. Voorts is de –vermeende- agressiviteit vanwege homo’s een veelgebruikt excuus bij jongeren die in aanraking kwamen met justitie omwille van het molesteren/beroven van homo’s. Desgevallend dienen de portefeuille en de gsm van de homo als compensatie voor het offensief dat de jongere van de homo had te verduren. We mogen niet uit het oog verliezen dat homo-zijn op zich een islamvijandige daad is, homo’s doen de rechtgeaarde moslim geweld door homo te zijn. Het standpunt van Raven moet in die optiek begrepen worden. Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat Raven géén provocateur is. Ik wil maar zeggen: als Raven van Arabische komaf is, vertolkt hij de visie die gangbaar is in zijn milieu.
Sorry, maar het is niet omdat die radicale moslims aan allerlei waanvoorstellingen lijden (en daardoor denken dat homo's in elkaar kloppen mag gewoon omdat ze homo zijn) dat homo's in elkaar kloppen gerechtvaardigd is.
Dat is een beetje dezelfde redenering als "als een meisje een kort rokje draagt (of geen hoofddoek draagt) en ze wordt verkracht dan heeft ze het zelf gezocht". De schuld leggen bij het slachtoffer omdat het zogezegd uitgelokt is, is pure waanzin.
Homo's in elkaar kloppen omdat ze homo zijn is even gerechtvaardigd als moslims in elkaar kloppen omdat ze moslim zijn of VB'ers in elkaar kloppen omdat ze VB'er zijn (ter verduidelijking: ik ben van mening dat geweld nooit te rechtvaardigen valt, tenzij als zelfverdediging).
Oud 28 juli 2007, 14:54   #240
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk het ook, "hij" is nooit om een kleine inspanning verlegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be