![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#202 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#203 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben zeer geïnteresseerd in zijn studie. Hoe kan ik daar een kopie van bekomen?
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als westers opgeleide wetende dat er zelfs in de meest fundamentalistische moslimlanden niet besneden wordt. Als ik nu niet opkan tegen mijn vrouw, dan zeg ik ook dat ik mij om religieuze redenen niet kan verzetten. Sloefen aller landen, het geloof brengt redding. |
|
![]() |
![]() |
#205 |
Europees Commissaris
|
![]() waarschijnlijk in de bibliotheek van de RUG, en hopelijk voor mij zijn er meerdere studies en meerdere auteurs, anders ben ik mijn anonimiteit kwijt.
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DIT ZIJN DE REGELS VAN HUN GELOOF (buiten de koran)VOOR DE SOENNIETEN!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We hebben het hier wel over een westers opgeleide man, die dit ook moet weten, en dergelijke "regels" in hun contekst moet kunnen plaatsen, zeker als hij zelf tegen de vrouwenbesnijdenis is. Het is ten andere nergens een gebod, mits de juiste interpretatie slechts een gedogen. Ik blijf erbij, ofwel een sloef, ofwel een platbroek die zich ondanks zijn eigen primitief gedrag (instemmen met besnijdenis) wil legitimeren tov een westerse bezoeker door te verwijzen naar zijn geloof. |
|
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat wil je nu eigenlijk bedoelen? als het hun religie is, dan is het hun religie toch? Verandert die religie als je unief hebt gevolgd of zo? Blijkbaar heb je ook nog nooit gehoord van de hier geboren en getogen moslims die biologie studeren (en later onze kinderen daarin les zullen geven) maar wèl overtuigde creationisten zijn? Ik kan er ook kop noch staart aan krijgen, maar ZE BESTAAN hoor! (en probeer jij in voorkomend geval maar gedaan te krijgen dat zulke mensen niet voor de klas komen te staan! Youssof zal je wel weten te vinden).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 juli 2007 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
#209 |
Minister
|
![]() Ik heb reeds heel het WWW afgestruind, maar niets gevonden wat door een man geschreven is. Ik moet binnenkort nog eens een Gent zijn en zal het proberen op de RUG.
#210 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben heel dat links/rechts spel ook beu en daarom ook wat minder actief op dit forum, maar so what. In ieder geval vind ik het jammer dat Uh-Huh hier weggaat, want ik vond haar toevallig een positieve forummer, die duidelijk de andere kant van de islam dan enkel frustrees met bommengordels en het andere spectakel uit de media kon toelichten. Helaas is het deze groep die de publieke opinie begint te vormen over de islam en die er voor zorgt dat ze bullebakken komen, die geen respect meer kunnen opbrengen voor mensen met een iets genuanceerder beeld op hun geloof. Zij zijn eerder het slachtoffer van bepaalde elementen uit de islam, die ik met alle plezier bash, maar ik doel zeker niet op de gewone gelovigen als de forumster die we nu moeten missen. Erg spijtig. |
|
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Waarmee je dus bevestigt dat de meerderheid van de moslims niet zo'n trouwe gelovigen zijn als je steeds beweert.
|
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het christendom staat het niet toe. Reeds in de vroege christenheid stelde men zich die vraag, ook al omdat men geconfronteerd werd met oude gebruiken. Meerdere plaatselijke concilies hebben meermaals onderstreept dat verminking - waaronder de besnijdenis - niet toegestaan is.
|
![]() |
![]() |
#214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....61#post2817261 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Dat is een flagrante leugen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#218 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Good posting !!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongen toch, spreek eens uw Marokkaanse buurman aan. Hij zal u weten te vertellen dat het traditioneel gebruik is om met de linkerhand onreine handelingen uit te voeren (bijvoorbeeld het eigen achterste af te vegen of uitwerpselen te verwijderen). Met de rechterhand wordt gegeten. Daarom gaat het in de Arabische overlevering ook zo dat verhaald wordt dat de sjaitaan (de duivel) met de linkerhand eet. Er staat trouwens in een hadith dat Mohammed verordende dat de moslims met de rechterhand hoorden te eten, om het linkerhand het werktuig bij uitstek was van de sjaitaan.
A.u.b. informeer u toch eerst voor u uzelf belachelijk maakt!!! |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |