![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() vierkant en wit???
een pingpongblokje.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Je Mulle
Zegt den Camiel tegen z'n wuf: Zeg keppe..., ist goet dak em e keer in jen oore steekn ? Zegt zien wuf doarip: Joamo Camiel, gok ik ton nie doof worden ? Den Camiel were : Mo be neije, ik steekn em aol 25 joar in je mulle en je kun nog nie zwieggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Wat huppelt door het bos met een machinegeweer?
Rambi. Hoe noemen de engelsen een kittelaar? Shake spier. Jantje: "Is dat waar dat als ik aan mijn pietje kom, er dan iets uitkomt? Zegt de mama: "Das allemaal dikke zever". Waarom deden de joden niet mee aan de tweede wereldoorlog? Ze waren op kamp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() een man komt savonds laat thuis en gaat de slaapkamer binnen met een schaap onder zijn arm. Zijn vrouw ligt in bed wat vreemd te kijken en de man zegt "met dit varken neuk ik als gij geen goesting hebt". Waarop de vrouw zegt "dude, ge hebt wel een schaap vast". Waarop de man zegt "Ik was nie tegen u bezig".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Wat is het verschil tussen het Vuil Behang en een windwijzer?
Verschil? Hoeveel Vlaams Behangers hebt ge nodig om een lamp te vervangen? Een twee! Een twee! Een twee! Wat is het verschil tussen een batterij en een Vl Behanger? Aan een batterij zit ook een positieve kant. Het is groen, staat achter een boom en stemt Vuil Behang? Spionazie. Wat is het verschil tussen het heelal en het Vuil Blok? In het heelal is er nog hoop op intelligent leven. Wat is het verschil tussen een Vuil Blokkiezer en een foto? Een foto is ontwikkeld. Hoe gaat de deurbel van een Vuil Blokkiezer? Dommmmmm dingggggg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een stippetje in het donker en het wordt groter een groter?
Sta daar niet als een ezel en maak da ge daar snel weg komt, onnozelaar... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatste nieus : In Nederland is de "dierenpartij" gesplitst in een afdeling "Weekdieren" en een afdeling "gewervelde dieren"
(Mededeling door A.Mossel) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Een priester staat na de mis bij het altaar wat te klappen met de mensen wanneer hij een zatlap opmerkt die net binnenkomt. Die gaat al wankelend richting "confessionaal" (? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() ‘t Is groen en lui ...
Een krop slaap. ’t Is een groente en heel explosief ... Knalselder. Wat is een 1.71? Een 69 in euro. Hoe laat je 2 kg. vet er mooi uitzien? Zet er een tepeltje op. 't is groen en 't is lui ... een krop slap ‘t is rood maar net niet helemaal ... een aardbijna 't is bruin met een beetje groen en 't hangt achteraan een auto ... Een caravananas |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() RAADSEL:
De auto in de afbeelding zoekt zijn weg naar de garage. Kan jij hem vinden?
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Oeps...
Afbeelding wel vergroten door rechtsonder te klikken nadat je de afbeelding opende...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 2 december 2006 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() de auto wel, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Van geen belang.
Die auto kan toch niet in de garage. .... - Schat ik heb een 4 X 4 gekocht. - Stommeling onze garage is maar 2 X 4 meter.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() In de badkamer staat een man in zijn bloten voor de spiegel.
"Spiegeltje, spiegeltje aan de wand. Wie heeft de grootste lul van het land?" Roept zijn vrouw vanuit de slaapkamer. "Ikke"
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen? Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!! Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Da's een variante op de deze:
Drie jongemannen zitten in een café, wanneer plots een Behanger, goed zat, binnenkomt, eerst bijna omvalt maar zich uiteindelijk rechthoudt aan de kant van een tafel. Hij wijst met zijn vinger naar de middelste van de drie en roept: "Jouw moeder geeft de beste sex in de hele stad!" Iedereen verwacht natuurlijk een kleine schermutseling of zelfs een gevecht, maar de jongeman negeert hem, en dus loopt de Behanger verder en zijgt neer aan het einde van de bar. Even later kruipt hij terug recht, loopt terug naar de jongeman en roept: "Ik heb juist uw moeder gepakt, en het was ge-wel-dig!". Opnieuw negeert de jongeman de zatlap en dus waggelt deze laatste terug naar de toog. Tien minuten later komt de Blokker teruggestrompeld naar de jongeman en zegt: "Uw moeder vond het geweldig!" Uiteindelijk reageert de jongeman: “Ga naar huis, pa, je bent straalbezopen!” |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Koning Albert bezoekt in een lagere school het 4e leerjaar. Ze zijn daar net aan het discussiëren over de betekenis van bepaalde woorden. De leraar vraagt aan koning Albert II om de discussie te leiden over het woord "tragedie". De koning vraagt aan de klas of er iemand een voorbeeld kan geven van een tragedie. Een jongen staat op en zegt:
"Als mijn beste vriend de straat oversteekt en hij wordt doodgereden is dat een tragedie." "Nee", zegt de koning, "dat is geen tragedie maar een ongeval." Een meisje doet ook een poging: "Wanneer een schoolbus met 50 leerlingen erin, in een ravijn rijdt en iedereen is dood is dat een tragedie." "Nee", zegt de koning, "dat is geen tragedie maar een groot verlies." Heel de klas zit stil te kijken maar koning Albert II dringt aan: "Is er dan niemand die een voorbeeld kan geven van een tragedie?" In de hoek van de klas zit Jefke. De meester slaat al zijn ogen ten hemel en luistert gespannen wat Jefke zal zeggen! Bedeesd zegt deze : "Als een Belgisch legervliegtuig met gans de koninklijke familie aan boord, door een raket van Osama Bin Laden wordt geraakt en daardoor helemaal vernietigd wordt is dat een tragedie." "Fantastisch", zegt koning Albert II, "kun je me ook uitleggen waarom dat een tragedie is?" "Wel", zegt Jefke, "omdat het geen accident is en zeker geen groot verlies!!!" Laatst gewijzigd door Nick_ : 28 februari 2007 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Zit een giraffe in het bos een joint te draaien komt er plots een konijn voorbij gerend.
"Gatver", zegt het konijn, "dat moet je niet doen, je kan beter met mij gaan rennen." "Eigenlijk heeft het konijn gelijk", denkt de giraffe en hij gooit z'n joint in de struiken en rent met het konijn mee door het bos. Even later komen ze een olifant tegen die op het punt staat een gigantische lijn coke door z'n slurf op te snuiven. "Neeeeee", roept het konijn, "dat moet je niet doen, denk na en ga met ons mee rennen door het bos!" De olifant kijkt naar z'n lijn en blaast alles met een puf de lucht in. "Hij heeft gelijk", denkt de olifant en zo rennen ze met z'n drieën door het bos. Aan de rand van het bos zit een leeuw met z'n al afgebonden poot klaar om een shot heroïne te nemen. Op het moment dat de drie voorbij komen geeft ie het konijn een enorme klap op z'n bek. Het konijn landt bewusteloos 3 meter verder in de struiken waarop de giraffe en de olifant tegen de leeuw schreeuwen dat ie normaal moet doen. Zegt de leeuw: "het is goed met jullie, elke keer als dat kutkonijn aan de xtc heeft gezeten moet iedereen met hem mee door het bos gaan rennen'