![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog truuken van diezelfde foor? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik daar nu eens rustig, uitgebreid op ga antwoorden. En ja, het zal hoofdzakelijk weerleggen zijn. Ga je dat dan rustig lezen en begrijpen? En ga je dan de volgende keer niet meer dezelfde beschuldiging maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
De proletariër is wereldburger en dus is de (huidige bourgeois)staat geen vaderland voor de arbeider. of De (huidige bourgeois)staat is geen vaderland voor de arbeider, want de proletariër is wereldburger. Overigens streef ik als Marxist naar het opheffen van de staat. Elke staat, want zoals je weet is de staat een instrument in handen van de ene klasse om de andere te onderdrukken. Als we de klassentegenstellingen kunnen opheffen, is er geen behoefte meer aan een staat. Ik zie dus geen geldige reden om nieuwe staten op te richten, het zullen nieuwe instrumenten zijn in handen van de Vlaamse bourgeoisie deze keer om het Vlaamse proletariaat te onderdrukken. Of - in het beste geval - vice versa maar dat lijkt me utopisch. Citaat:
2) Er is een wereld van verschil tussen 'kritiek geven op de Belgische staat' en 'een einde maken aan het Britse imperialisme'. Jij maakt er een valse tegenstelling van, wat in een discussie oneerbaar is. Ik onderken geen Waals imperialisme, ik ben daar geen slachtoffer van en ik zie dus geen argumenten om mij van dat onbestaande imperialisme te bevrijden. Zeker niet omdat het alternatief, met name een onafhankelijk Vlaanderen, op generlei wijze in mijn belang of dat van Belgische (Vlaamse noch Brusselse noch Waalse) werknemers kan zijn. Zo'n opsplitsing is in het belang van de reactionaire krachten en zij die achter de schermen de financiële touwtjes in handen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke letter die je tikt is dat ook. (ja, wees blij. je hebt me kwaad gekregen).
[quote]Maar bon. Ik wil er gerust inhoudelijk op reageren, ware het niet dat ik geloof dat wat ik ook zeg ik de volgende keer gewoon weer door hetzelfde beledigd zal worden. [quote] Hetzelfde is de persoon die het doet. Ben ik nu zonder geslacht door "hetzelfde" te worden genoemd of liggen je roots weer iets te franstalig om het geslacht te beheersen? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga het rustig lezen, ik zal mijn ogen niet geloven en zoals ik je ken, zal je me meer munitie geven om op je te schieten hoewel ik niet op dit forum ben om te schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) door met een nieuwe zgn. linkse partij op te komen, verdeelt u de linkerzijde nog meer dan ze al is, zeker als u ook aan de verkiezingen deelneemt. 2) door u te richten op het Vlaamse landsgedeelte, verdeelt u de werknemers aan beide zijden van de taalgrens alsof ze tegengestelde belangen hebben wat pertinent niet het geval is. 3) Hiermee versterkt u de rechtse en reactionaire tendenzen aan beide zijden, verzwakt u al wat links en progressief is en vervoegt u het nationaliste kamp dat in deze draad logischerwijze al luid staat te applaudiseren en waarvan u de uitgestoken hand om samen "fornt te vormen" en samen te werken zonder scrupules, nuances of voorwaarden aanneemt. U daar met een grapje vanaf maken is nogal genant...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 31 juli 2007 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kalmeer dan maar rustig. Citaat:
Enfin, mijn vader zit naar alle waarschijnlijkheid in Frankrijk. Maar dat is een ander verhaal. Citaat:
Je denkt dat je een geoorloofde link hebt gelegd tussen de woorden van iemand en de motieven achter die woorden. Helaas, dat had je niet mogen doen. Citaat:
Maar goed. Als je wilt, dan wil ik gerust eens op die kei lange post van je reageren. Kwestie van het eens duidelijk te stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal - speciaal voor jou - moeite doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent vooral jong en politiek naïef (dit is geen verwijt, gewoon een vaststelling)
![]() |
#371 |
|
![]() Nogal logisch ... is Frans de voertaal in Limburg?
![]() |
#372 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe paternalistisch kan je zijn.
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat ik me nog langer ga bezighouden met een belgicistische lul als jij? Je duikt op elke draad die gaat over Vlamingen om te zeggen dat Walen in de steek worden gelaten door de zelfzuchtige Vlamingen. Hah. Wat een liberaal standpunt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 augustus 2007 om 00:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
|
![]() Dat is nu het geval en zal het in de toekomst altijd blijven. Het gaat hem hier niet om gevoelens, wel om efficiëntie van regeren, om de verspilling van de huidige constitutie, ...
![]() |
#375 |
|
![]() Heeft niets met paternalisme te maken, lees de 4000+ posts eens van AdrianHealey, het druipt er af en hij weigert zich leergierig in te stellen, hij poneert steeds boude one-liners waarna hij het deksel op de neus krijgt.
De disussie die intussen in deze draad is ontstaan tussen AdrianHealey en Jazeker toont dit nogmaals aan. Ik ben het voor de volle 100% eens met de posts van Jazeker, ik heb in het verleden al een aantal keer geprobeerd en heb niet meer de goesting die Jazeker hier nu tentoon spreidt.
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat met zo'n starre ingesteldheid, je partij in een embryonale fase zal blijven hangen. Wat uiteraard spijtig zou zijn.
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
|
![]() Citaat:
Jong en politiek naïef.
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot de pietjes en de adrians en de solidarnoscs hoop ik juist dat dat de V-SB de kiesdrempel haalt tezamen met de LDD en tezamen met weer een goede score voor het VB. Des te meer stemmen voor een onafhankelijk vlaanderen, des te beter.
|
![]() |
![]() |