Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2007, 23:32   #361
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Heel deze post is eigenlijk pure bullshit. Maar bon. Ik wil er gerust inhoudelijk op reageren, ware het niet dat ik geloof dat wat ik ook zeg ik de volgende keer gewoon weer door hetzelfde beledigd zal worden.

Kun je me garanderen dat je deze keer mijn woorden eens zult lezen en begrijpen wat ik je uit ga leggen?
Dan wil ik gerust moeite doen op al die beschuldigingen.
Ja, liefje. Ik begrijp je niet. Ik lees het verkeerd. Ik snap het allemaal niet.

Nog truuken van diezelfde foor?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 23:33   #362
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Herlees mijn post... er is wat bijgekomen. En je bevecht het wel. In elke draad die Vlaams ruikt ben je als eerste om te neuzelen dat vlamingen niet bestaan of dat het allemaal draait om geld of dat het allemaal maar ingebeelde volkeren zijn. Neuzelen tot en met, maar wel met 1 doel. Belgique!!!
Niet waar.

Citaat:
Zelfbeschikkingsrecht is nochtans een basis voor liberalen. Of het van een groep athleten uitgaat, of een club filatelisten of een groep die democratisch gaat stemmen. Maar voor Vlamingen mag dat allemaal niet tellen natuurlijk.
Ook niet waar.

Citaat:
Toch wel... je ligt hier als eerste poster te janken over de teloorgang van de Walen bij elke pro-Vlaamse post. En ik mag je niet als belgicist beschouwen of niet minsten het vermoeden hebben dat half je familie gaat verhongeren als Vlaanderen de geldstroom stopt? Sorry hoor... je strijdt er iets meer voor met lijf en leden dan je liberale laat-maar-waaien-gevijnsde personage laat vermoeden.
Dit is waar. En de reden daarvoor heb ik al eens uitgelegd.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 23:34   #363
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, liefje. Ik begrijp je niet. Ik lees het verkeerd. Ik snap het allemaal niet.

Nog truuken van diezelfde foor?
Ik zal het nog maar eens vragen zeker.
Als ik daar nu eens rustig, uitgebreid op ga antwoorden. En ja, het zal hoofdzakelijk weerleggen zijn.

Ga je dat dan rustig lezen en begrijpen?
En ga je dan de volgende keer niet meer dezelfde beschuldiging maken?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 31 juli 2007, 23:36   #364
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Correctie: de woorden die jij Marx in de mond legt.
Ik heb ze van dit forum in deze discussie overgenomen, ik heb ze niet zelf opgezocht.

Citaat:
Omdat je de zin "de proletariër heeft geen vaderland" op twee manieren kan interpreteren.

1/ De proletariër is wereldburger.
2/ De huidige bourgeoisstaat is geen vaderland voor de arbeider.
Die twee zijn niet met elkaar in tegenspraak. Meer nog, ze liggen in elkaars verlegde. Wat denk je van:

De proletariër is wereldburger en dus is de (huidige bourgeois)staat geen vaderland voor de arbeider.

of

De (huidige bourgeois)staat is geen vaderland voor de arbeider, want
de proletariër is wereldburger.

Overigens streef ik als Marxist naar het opheffen van de staat. Elke staat, want zoals je weet is de staat een instrument in handen van de ene klasse om de andere te onderdrukken. Als we de klassentegenstellingen kunnen opheffen, is er geen behoefte meer aan een staat.
Ik zie dus geen geldige reden om nieuwe staten op te richten, het zullen nieuwe instrumenten zijn in handen van de Vlaamse bourgeoisie deze keer om het Vlaamse proletariaat te onderdrukken. Of - in het beste geval - vice versa maar dat lijkt me utopisch.
Citaat:
Nu mag je mij eens vertellen waarom de Schotten wél een einde mogen maken aan het Brits imperialisme, en waarom de Vlamingen géén kritiek mogen geven op de Belgische staat.
1) Nergens ontzeg ik Belgen het recht om de Belgische staat te bekritiseren. Of die Belgen nu Nederlandstalig of Franstalig zijn, maakt me niet uit: veel kritiek is terecht en zelfs al was hij het niet, dan nog mag hij gegeven worden.
2) Er is een wereld van verschil tussen 'kritiek geven op de Belgische staat' en 'een einde maken aan het Britse imperialisme'. Jij maakt er een valse tegenstelling van, wat in een discussie oneerbaar is.
Ik onderken geen Waals imperialisme, ik ben daar geen slachtoffer van en ik zie dus geen argumenten om mij van dat onbestaande imperialisme te bevrijden. Zeker niet omdat het alternatief, met name een onafhankelijk Vlaanderen, op generlei wijze in mijn belang of dat van Belgische (Vlaamse noch Brusselse noch Waalse) werknemers kan zijn. Zo'n opsplitsing is in het belang van de reactionaire krachten en zij die achter de schermen de financiële touwtjes in handen hebben.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 23:40   #365
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heel deze post is eigenlijk pure bullshit.
Elke letter die je tikt is dat ook. (ja, wees blij. je hebt me kwaad gekregen).

[quote]Maar bon. Ik wil er gerust inhoudelijk op reageren, ware het niet dat ik geloof dat wat ik ook zeg ik de volgende keer gewoon weer door hetzelfde beledigd zal worden.
[quote]

Hetzelfde is de persoon die het doet. Ben ik nu zonder geslacht door "hetzelfde" te worden genoemd of liggen je roots weer iets te franstalig om het geslacht te beheersen?

Citaat:
Kun je me garanderen dat je deze keer mijn woorden eens zult lezen en begrijpen wat ik je uit ga leggen?
Dan wil ik gerust moeite doen op al die beschuldigingen.
Ik heb heel lang gezwegen terwijl ik je woorden las. Heel lang. Je weet niet hoeveel woorden en zinnen van je die ik gelezen heb vooraleer ik erop begon te reageren. Tegen dat je me eindelijk echt tegen kreeg had je en heb je nog geen idee hoeveel posts van je voor mij al duidelijk hebben gemaakt hoezeer je sympathiseert met FDF'ers hoewel je waarschijnlijk uit pure waanzin en onwetendheid niet eens weet waar ik dat haal. Ik wou dat ik zo onschuldig kon zijn onder de vlag van "I am free" (met een vlinderke erbij).

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 31 juli 2007, 23:42   #366
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal het nog maar eens vragen zeker.
Als ik daar nu eens rustig, uitgebreid op ga antwoorden. En ja, het zal hoofdzakelijk weerleggen zijn.

Ga je dat dan rustig lezen en begrijpen?
En ga je dan de volgende keer niet meer dezelfde beschuldiging maken?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=365

Ik ga het rustig lezen, ik zal mijn ogen niet geloven en zoals ik je ken, zal je me meer munitie geven om op je te schieten hoewel ik niet op dit forum ben om te schieten.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 31 juli 2007, 23:44   #367
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
We worden daarvoor betaald door de CIA, de Mossad en het Vaticaan, jawel...
Waarom u het doet, is me een raadsel en u kan er zich met een onnozel grapje vanaf maken, maar het is natuurlijk wel zo:

1) door met een nieuwe zgn. linkse partij op te komen, verdeelt u de linkerzijde nog meer dan ze al is, zeker als u ook aan de verkiezingen deelneemt.

2) door u te richten op het Vlaamse landsgedeelte, verdeelt u de werknemers aan beide zijden van de taalgrens alsof ze tegengestelde belangen hebben wat pertinent niet het geval is.

3) Hiermee versterkt u de rechtse en reactionaire tendenzen aan beide zijden, verzwakt u al wat links en progressief is en vervoegt u het nationaliste kamp dat in deze draad logischerwijze al luid staat te applaudiseren en waarvan u de uitgestoken hand om samen "fornt te vormen" en samen te werken zonder scrupules, nuances of voorwaarden aanneemt.

U daar met een grapje vanaf maken is nogal genant...

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 31 juli 2007 om 23:45.
Oud 31 juli 2007, 23:44   #368
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Elke letter die je tikt is dat ook. (ja, wees blij. je hebt me kwaad gekregen).
Haha.
Kalmeer dan maar rustig.

Citaat:
Hetzelfde is de persoon die het doet. Ben ik nu zonder geslacht door "hetzelfde" te worden genoemd of liggen je roots weer iets te franstalig om het geslacht te beheersen?
Ik heb dus echt geen Franstalige roots, hé. Het is maar dat je het weet.
Enfin, mijn vader zit naar alle waarschijnlijkheid in Frankrijk. Maar dat is een ander verhaal.

Citaat:
Ik heb heel lang gezwegen terwijl ik je woorden las. Heel lang. Je weet niet hoeveel woorden en zinnen van je die ik gelezen heb vooraleer ik erop begon te reageren.
Je had het beter moeten doen. Want nu kom je met een heleboel nonsens uit.
Je denkt dat je een geoorloofde link hebt gelegd tussen de woorden van iemand en de motieven achter die woorden. Helaas, dat had je niet mogen doen.

Citaat:
Tegen dat je me eindelijk echt tegen kreeg had je en heb je nog geen idee hoeveel posts van je voor mij al duidelijk hebben gemaakt hoezeer je sympathiseert met FDF'ers hoewel je waarschijnlijk uit pure waanzin en onwetendheid niet eens weet waar ik dat haal. Ik wou dat ik zo onschuldig kon zijn onder de vlag van "I am free" (met een vlinderke erbij).
De kans dat ik in jouw ogen vergelijkbaar ben met een FDF'er, is idd niet al te groot. Jij bent dan ook vrij extreem in jouw mening.

Maar goed. Als je wilt, dan wil ik gerust eens op die kei lange post van je reageren. Kwestie van het eens duidelijk te stellen.
Oud 31 juli 2007, 23:45   #369
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=365

Ik ga het rustig lezen, ik zal mijn ogen niet geloven en zoals ik je ken, zal je me meer munitie geven om op je te schieten hoewel ik niet op dit forum ben om te schieten.
Neen, je bent hier om mensen die niet onverbiddelijk Flamingant zijn, te flamen. =')

Maar ik zal - speciaal voor jou - moeite doen.
Oud 31 juli 2007, 23:55   #370
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar ben ik lui en links.

Indrukwekkend.
Jij bent vooral jong en politiek naïef (dit is geen verwijt, gewoon een vaststelling)
Oud 1 augustus 2007, 00:04   #371
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb de Limburgers nog nooit 'non' horen zeggen tegen de Antwerpenaren.
Nogal logisch ... is Frans de voertaal in Limburg?
Oud 1 augustus 2007, 00:04   #372
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Jij bent vooral jong en politiek naïef (dit is geen verwijt, gewoon een vaststelling)
Hoe paternalistisch kan je zijn.

Oud 1 augustus 2007, 00:07   #373
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, je bent hier om mensen die niet onverbiddelijk Flamingant zijn, te flamen. =')

Maar ik zal - speciaal voor jou - moeite doen.
Nee. Ik ben hier om mensen die flaminganten aanvallen te bevechten... dat is een verschil. En Garde!

Denk je nu echt dat ik me nog langer ga bezighouden met een belgicistische lul als jij? Je duikt op elke draad die gaat over Vlamingen om te zeggen dat Walen in de steek worden gelaten door de zelfzuchtige Vlamingen. Hah. Wat een liberaal standpunt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 augustus 2007 om 00:10.
Oud 1 augustus 2007, 00:08   #374
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als iedereen nu zich zelf Belg, Vlaming, Europeaan wilt voelen zoals hij of zij zelf wilt?
Dat is nu het geval en zal het in de toekomst altijd blijven. Het gaat hem hier niet om gevoelens, wel om efficiëntie van regeren, om de verspilling van de huidige constitutie, ...
Oud 1 augustus 2007, 00:18   #375
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Hoe paternalistisch kan je zijn.
Heeft niets met paternalisme te maken, lees de 4000+ posts eens van AdrianHealey, het druipt er af en hij weigert zich leergierig in te stellen, hij poneert steeds boude one-liners waarna hij het deksel op de neus krijgt.

De disussie die intussen in deze draad is ontstaan tussen AdrianHealey en Jazeker toont dit nogmaals aan. Ik ben het voor de volle 100% eens met de posts van Jazeker, ik heb in het verleden al een aantal keer geprobeerd en heb niet meer de goesting die Jazeker hier nu tentoon spreidt.
Oud 1 augustus 2007, 00:26   #376
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
wij doen dat niet, wij stellen ons tegenover de ABVV top.
Juliie bestaan nog niet eens (of amper) en al direct stoere taal. Lijkt mij eerder op studentikoze dromen dan op realistische politieke doelstellingen.
Ik vrees dat met zo'n starre ingesteldheid, je partij in een embryonale fase zal blijven hangen. Wat uiteraard spijtig zou zijn.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 00:27   #377
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Heeft niets met paternalisme te maken, lees de 4000+ posts eens van AdrianHealey, het druipt er af en hij weigert zich leergierig in te stellen, hij poneert steeds boude one-liners waarna hij het deksel op de neus krijgt.

De disussie die intussen in deze draad is ontstaan tussen AdrianHealey en Jazeker toont dit nogmaals aan. Ik ben het voor de volle 100% eens met de posts van Jazeker, ik heb in het verleden al een aantal keer geprobeerd en heb niet meer de goesting die Jazeker hier nu tentoon spreidt.
Probeer het toch... het vergt niet veel hersenactiviteit om Adrian in een hoek te drummen.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 1 augustus 2007, 00:29   #378
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Juliie bestaan nog niet eens (of amper) en al direct stoere taal. Lijkt mij eerder op studentikoze dromen dan op realistische politieke doelstellingen.
Ik vrees dat met zo'n starre ingesteldheid, je partij in een embryonale fase zal blijven hangen. Wat uiteraard spijtig zou zijn.
Wat een taaltje van een partij die 0,3 % van de stemmen wist te halen. Die partij gaat anderen de les spellen? Maar tja... wie niet meegaat in de belgicistische droom van de kopstukken moet kapot, hoe goed hun bedoelingen ook zijn.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 1 augustus 2007, 00:32   #379
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer het toch... het vergt niet veel hersenactiviteit om Adrian in een hoek te drummen.
Ik heb het al een aantal maal geprobeerd en mijn bedoeling is niet hem in de hoek te drijven. Het is (was) wel mijn bedoeling hem aan te tonen dat zijn kinderlijk gedrag hem alleen maar nadelen berokkent en dat hij zich beter leergierig en ontvankelijk zou opstellen, eerst de nodige kennis en maturiteit ontwikkelen, in plaats van steeds die one-liner technologie toe te passen waarin hij denkt hoog te scoren.

Jong en politiek naïef.
Oud 1 augustus 2007, 00:33   #380
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In tegenstelling tot de pietjes en de adrians en de solidarnoscs hoop ik juist dat dat de V-SB de kiesdrempel haalt tezamen met de LDD en tezamen met weer een goede score voor het VB. Des te meer stemmen voor een onafhankelijk vlaanderen, des te beter.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be